"...he abim,ne dersin?"
Kendimi koltuğa bırakarak hazırlanan Sezen'e döndüm."Ne diyor yine?"
"Ne diyecek?Hadi vazgeç,arayalım gelmesinler,yok daha iyisini buluruz."
"Ee,buluruz ama!"dedi Sezgin.Kardeşini vermiş olduğu karardan döndürmeye çalışan ilk abi değildi ama son abi olabilirdi çünkü şimdi boğacaktım kendilerini."Sezgin!Manyak mısın sen?Kararlarını vermişler,evlenecekler.Sana ne?"
Sakallarını kaşıdığında dikleşti."Ne demek bana ne?Ben abisiyim,tabiki konunun muhattabı benim!"
Sezen göz devirdiğinde giydiği beyaz elbisenin eteklerini düzeltiyordu."Sarp,al şu kocanı başımdan yoksa elimden bir kaza çıkacak,boğacağım ben kendimi!"
Hakikaten kocam di mi ayol?
Vallahi de kocam..
"Ay,çıkmışlar yol-" Odaya giren Mimi Sezgin'i gördüğünde duraksadı."Sezgin abi ne işin var senin burada ya?"
"Sezen'i,Kaan'la evlenmekten vazgeçirmeye çalışıyormuş."dediğimde güldüm.Sezen,Kaan'ın ona evlenme teklifi ettiğini söylediğinden beri kuduruyordu.Manyak gibi sürekli kızın yanına gidip 'boşver,daha iyisini buluruz' diyip diyip duruyordu.
Derin bir nefes verdiğimde Sezgin'e dönerek "Hadi sevgilim,sen git bir annemlere bak,mutfak bitmiş mi?"
"Çocuk mu kandırıyorsun şuan?Hayır pek gerçekçi değil de."
"Allah allah?Neresi gerçekçi değilmiş?"
"Ne bileyim,"dedi ağız burun eğerek."Avukatlar daha iyi yalan söylemez mi?"
İçimdeki cübbe sevdası hemen dikeldi.
"Avukatım ben evet,bak burası önemli avukatım diyorum ama neden avukatlarla yalanı aynı kefeye koydun anlamadım?Sen şimdi bana ki ben hukuk okumuş bir insanım,bana yal-"
"Ayh!"dedi Sezen."Şiştim!Hadi gidin aşağıda cilveleşin!Beni rahat bırakın da hazırlanayım ben ya!Gelecekler şimdi!Biz Sarp'lara giderken ben böyle mi yaptım sana!"
"O ayrı.."
"Ö öyrö.."
Sezen oldukça kötü bir taklit yaptığında Sezgin ayaklandı ama ayaklanırken de Sezen'in saçlarını tutarak bir tutam çekti."Ne sürdün lan sen saçına?Iyy,yüzüne de bir ton şey sürmüşsün.Boşuna uğraşma,çocuk seni makyajsız gördüğü an bırakacak zaten."
"Ya abi salak mısın?!"
Klasik bir abi kardeş atışmasıydı işte..
Sezginciğim,canım kocam yanağıma bir öpücük kondurduğunda odadan çıktı.
"Yemin ederim salak bu çocuk,saçımı bozdu galiba ya..Düzgün mü?""Düzgün aşkım,"dedi Mimi."Çok güzelsin."
Yanına ilerleyerek gülümsedim."Gerçekten çok güzel oldun Sezen,peri kızı gibi.."
☕️
Ben mutfakta kendi kendime oyalanıyordum ki kapı çaldı.
"Ben baktım.""Abi hayır sakın!"
Mutfağın girişine doğru ilerlediğim sırada Sezgin kapıyı açtı.Gördüğünden hoşlanmamış olacak ki geri kapatıp "Kimse gelmemiş.."dedi ve hiçbir şey olmamış gibi gülümsedi.
Sezen'in içinden ya sabır çektiğine o kadar emindim ki..
Kapıya ulaşıp açtığında sevdiği adamı görmenin heyecanıyla gülümsedi.
"Hoşgeldiniz.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Kokusu (B×B Texting)
Historia CortaSezgin Abi:Nereden girdin lan hayatıma böyle bodoslama? Sezgin Abi: Olmaz oğlum bizden,farkında mısın sen bunun ne demek olduğunun? Siz:Çok sevdiğim bir söz vardır Sezgin abi " Madem ki hatırı yok bunca senenin, Namı namert olsun geri dönenin." Se...