Final

892 27 83
                                    

(Bölüm sonunda minik duygusal ciddili konuşma.)

Sezgin'in yanında olmak..

Bu benim için büyük bir kavramdı ama şimdi o kadar büyümüştü ki içimde dağları devirmiştim.

Hep filmlerde gördüğüm ama asla giymeyeceğimi düşündüğüm şekilde tam teçhizat giyindim,Sezgin'in yanına ancak bu şekilde girebiliyordum.

Sezgin'in yanına girdiğimde ilk önce ne yapacağımı bilemedim,öylece bekledim ayakta.Sandalyeye doğru ilerledim,oturana kadar geçen sürede ne anlatacağımı planlamıştım.

"Selam,"dedim ilk olarak."Ben Sarp,artık kendimi neden tanıttığımı biliyorum.Hep Mimi'nin izlediği o salak diziler yüzünden,neymiş uyanınca hafızanı kaybedecekmişsin.Yok yaa!Yıkarım vallahi ortalığı.."Derin bir nefes vererek yaralarla dolu elini ellerimin içine aldım."Aydın dedi ki,içeri girdiğinde ben hamileyim diye bağır belki uyanır."Kafamı salladım kınıyormuş gibi.

"Biliyorum biliyorum çok salaklar,ama benim salaklarım işte.."

"Bir şey diyeyim mi?Bence Eren, abimi kıskanıyor.Neden olduğunu anlamadım ama sanırım annemle yakınlar diye.
Sürekli tersliyor falan..Elif yengeyle mutlular allahtan,gerçi bence Elif yengenin Eren malıyla evlenmesi hala bir hata ama olsun."

"Ya,"dedim durup."Sende şu macun satan zürafayı görüyor musun acaba?Ya da kolayı mı seçtin ayranı mı?Herkesinki böyle mi yoksa benimki mi aptalca?Sanırım cevap verebiliyor olsan tabiki de benimkinin aptalca olmadığını söylerdin çünkü canımsın..Sezgin,sen benim canımsın.."

Ağlayacağımı hissettiğimde durakladım,burada ağlayamazdım söz vermiştim.Sol gözümden bir yaş süzüldüğünde "Yüzükleri gördüm,yani ne diyeceğimi bilemiyorum."

Yüzükler..

"İnsan ne diyebilir ki böyle bir durumda Sezgin?"Burnumu çektim."Hem abim vermiyor beni,olmaz dedi.Sonra Neslihan teyze 'dalyan gibi oğlum var daha ne istiyorsunuz?' dedi.Mimi de dedi ki 'altın,gümüş,pırlanta.'..Sonra herkes Sezen Aksu şarkısına bağladı."

"Şey işte var ya hani.." derin bir nefes alarak mırıldandım."Altın, gümüş, pırlanta..Zümrüt, sedef, yakutla..Kim mutlu olmuş dünyada?Bir tek içten gülüş;bir tatlı söz, bir öpüş..Sevdalı bir tek bakış yeter bana.."

Sesimin güzel olduğunu herkes söylerdi,hemde herkes ama ben sadece Sezgin sesimin güzel olduğunu söylesin istiyordum.Sadece Sezgin bana güzel baksın istiyordum."Gerçekten yeter biliyor musun?Hiç öyle altına,gümüşe gerek yok..Sen ol bana yeter..Şimdi kalkıp böyle  desen ki benimle evlen derim ki olur..öyle yani."

"Ne dersin?"

"Olur derim,dinlemiyor musun ya o kadar an-Sezgin?!"Azıcıkda olsa açık olan gözlerine baktım heyecanla.
"Uyandın!"

"Ee,oğlum konuşup duruyorsun başımda tabi uyanırım."

"Salak mısın ya!"dedim."Aklımı aldın,neler yaşadım sen yokken haberin ver mı senin?" Tamam kabul,zevkli tek bir yanı vardı o da Simay'ı kovmam.

"Hemen hemşireyi çağırayım ben!"
Elini bırakarak ayaklandığım sırada elimi bırakmak istemedi,çok güçlü değildi ama ben yine de o ince sıkmagı hissettim."Sarp,"dedi yavaşça.
"Efendim?"

"Ben şimdi,bu haldeyken sana 'Benimle evlenir misin?'desem ne dersin?"

"Hani altın,gümüş ve pırlanta derim?"

"Az önce öyle demiyordun ama."

"O az önceydi,şimdi işler değişti."dedim gülerek.

"Sarp,"dedi kısık sesiyle."Özür dilerim."

"Senin hiçbir suçun yok."dedim bende,hiçbir suçu yoktu çünkü.Daha falza beklemeden hemşireye haber vermek için tekrar ayaklandım.
"Gitme."

"Hemşireye haber vermem lazım."

"Verirsin,gitme."

Kurban vereneeeeeee.

Sen gitme dersinde ben gider miyim?

Gideni siksinler.

"Sarp,"dedi yeniden.

"Efendim?"

"Ciddiyim,benimle evlenir misin?"

Derin bir nefes alarak gülümsedim."Ciddiyim,seninle evlenirim."

☕️

AĞAĞAĞAĞAĞA

Elim ayağım titriyor şuan..

bittik galiba bittik...

Biz bittik..

Ne desem,nereden başlasam asla bilmiyorum tek bildiğim çocuklarıma nasıl veda etmem gerektiği..

Üç özel bölüm ve bir fotoğraf albümü olarak eklentiler yapmayı düşünüyorum ardından gerçekten onlara veda edeceğiz..

Klasik teşekkür faslını yapmadan bitsin istemiyorum..

Öncelikle ilk teşekkürüm bize başlama gücünü veren ve her şeyi başlatan o insana..

Çok teşekkür ederim,sen olmasan buralara gelmezdim...
(oscar konuşması...)

Sarp,teşekkür ederim yüzümü güldürdüğün için...

Sezgin,bir teşekkür de sana;gerçekten mutlu olduğun ve peşini hiç bırakmadığın için...

Her zaman mutlu olunn..🤍🤍🤍

Kahve Kokusu (B×B Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin