1

2.8K 66 31
                                    

Ve o hep o çok istediğim hikayeyi yazmaya başladım arkadaşlar. Çok uzun zamandır aklımdaydı . Beni takip edenler biliyor. Bütün yazdığım hikayeleri seviyorum ama bu hikaye diğer hikayelerimin dışında benim için farklı bir yerde olacak.

Çünkü kötü birini yazacağım arkadaşlar. Başrolümüzün ,o içinde tuttuğu bütün zifirliği bu hikayede olacak ve bu çok hoşuma gidiyor.

Bencil , narsist , dünyayı kendine ait sanan,  biraz psikopat birini yazmak istiyordum ve o şuan elimin altında aşırı heyecanlıyım.

Uyarımı yapayım... herkese kesinlikle uygun bir kitap değil ve kesinlikle aldatma fobisi olan varsa uzak dursun . Çünkü akınım  herkesin içinden geçecek❤️🤣🤣

Benimle kalıp okuyan herkese iyi eğlenceler diliyorum.

Küfürler serbest çünkü pislik birine küfür etmeden durulmaz 🤣🤣🤣

Arkadaşlar şunu eklemeyi unutmuşum benim ilk bölümlerim kötü oluyor idare edin🤣🤣

********


" bu fiyatlar ne böyle. Alt tarafı bir kahve içeceğim . Dükkanı satın almıyorum." Dedim sinirle cüzdanımdan parayı çıkartırken.

" bizim de yapabileceğimiz bir şey yok. Uzun zamandır böyle fiyatlar."

" yok haklısınız size bir şey dediğim yok. Uzun zamandır yurt dışındaydım. Sanırım fiyat algım baya eskide kalmış ." Diyerek yapmacık bir şekilde gülümsedim.

Bunu yapmakta asla zorlanmazdım. En iyi yaptığım şey rol yapmak olabilirdi.

Hayatımı bunun üzerinden kazanmam gerektiğini biraz geç fark ettiğim için oyuncu olma fırsatını kaçırıp , piyanist olmuştum.

Piyanist olmayıda sevdiğim için, benim için çok sorun teşkil eden bir durum olmamıştı.

Mükemmel şekilde yetiştirilmiş ,kusursuz çocuk olmak kanımda vardı ve bende bunu devam ettiriyordum.

Türkiye'ye döneli daha bir gün olmamıştı. Eğitim hayatımı, dünyaca ünlü bir müzik okulundan teklif gelmesi üzerine yurt dışında devam ettirmiştim.

Küçüklükten beri "dahi piyanist "olarak anılmaya alışıktım. Küçük yaşlarda bile kendi kendime beste yapmaya çalışırdım.

Ailede kimse bilmese bile, sırf süs için evde duran piyanoyu kendi başıma öğrenmeyi başarmıştım.  Sonra başarı kapıları kendiliğinden açılmaya başlamıştı. Sadece çalabildiğim müzik enstrümanı piyano değildi tabi ki ama en iyi olmayı başarabildiğim kesinlikle oydu.

Aileminde durumunun iyi olmasının belki bunda katkısı vardı. Bunu asla bilemeyecektim.

Müzikteki dahilik işlerim , malesef derslerde işime yaramıyordu. Asla kafamın basmadığı bir sürü ders koluyla zorlu bir lise yılı geçirmiştim.

Üniversitedenin birinci yılını Türkiye'nin en iyi üniversitelerinin birinde konservatuara hiç uğraşmadan girerek bitirmiştim. İkinci yılıma başlayacağım sene ise yurt dışı maceram başlamıştı.

Sonra ise orada geçirdiğim dört sene içinde neredeyse Türkiye'ye gelip gitmedim sayılabilirdi.

Dört senedir toplasak buraya adım attığım sayı üçü geçmemişti . Şimdi buraya gelmek zorunda olma sebebim ise Yine iş dolayısıylaydı.

YASAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin