Ders bittiğinde sandığımdan daha çok eğlendiğimi anlamıştım.
En azından sıkıcı olmadığı için şükreder durumdaydım.
Kenan sandığımdan daha hırslı çıkmıştı ve söylediklerim onu olumlu anlamda etkilemişti sanırım.
En azından daha fazla ilgiisni çektiğim kesindi.
Bense ona ayrıcalıklı davranacağımı En başından hissettirmiştim. Bu durumun hoşuna gitmemesinin imkanı yoktu.
Herkes ayrıcalığı severdi. Oda tadını aldığı şeyi bırakmak istemeyecekti. Yavaşca bana bağımlı olmasını sağlayacaktım.
Sınıftan çıktıktan sonra iki saat boş vaktim olduğunu görmüştüm sonra diğer özel grupla dersim vardı o zamana kadar Mert'i bulmaya karar vermiştim.
Etrafta gezinirken Mert hiç bir yerde yoktu. Sanırım dersi vardı. Onun ders programını öğrenmeyi aklıma not etmiştim.
En sonunda Mert'i aramaktan vazgeçip kahve içmeye karar verdim.
Asansör yerine merdivenleri kullanarak aşağıya indim.
Bahçe kapısından çıkınca sizi büyük bir avlu ve büyük bir kafetarya karşılıyordu. Gerçekten çok büyük ve geniş bir alanı kapsıyordu insanın içini açan güzel ve yeşil bir alana sahipti. Neredeyse bahçenin tamamını kaplayan çınar ağaçları vardı. Her yere oturulacak alanlar yapılmış , Yerler ise çimle kaplıydı.
Yapay bir alan oluşturulmuştu ama yine de insanın içi açılıyordu. Okulun bir kapısı İstanbul cehennemine diğer kapısı cennet bahçesine açılıyor gibiydi.
Camla kaplı kafetaryaya gelince buranın da ne kadar şık olduğunu fark etmiştim. Bu okulda her şey paralı insanlar için düzenlenmiş gibiydi.
İçeri girip kendime kahve siparişi verdiğimde Kasada duran mavi saçlı bir kız beni karşılamıştı.
" merhaba . Siz şu ünlü müzisyen Akın beysiniz değil mi?" Dedi gülümseyerek
" Evet." Dedim sadece gülümseyerek.
" burada ki herkes sizin gelişinizii konuşuyordu. Bende onlardan duydum. Açıkcası ben sadece burayı işletiyorum. Müzikle bir ilgim yok. Ama yine de sizi merak etmiştim. " Dedi bana doğru bakıp gülümseyerk
Ne anlatıyor ya bu diye düşündüm. Sonra Boş boş konuşan biri daha boşver oğlum Diyerek kendimi sakinleştirdim.
" öyle mi? Hayranım çok desenize." Dedim tekrar kendimi gülümsemeye zorlayarak.
" hemde nasıl. Neyse zamanla daha iyi anlarsınız. Buyrun kahveniz." Dediğinde
" teşekkür ederim." Deyip oturabileceğim bir masa aradım.
Sonra en köşede bir kaç kişiyle birlikte oturan Mert'i görmüştüm. Bana arkası dönüktü o beni daha görmemişti.
Fırsat bu fırsat Diyerek oturduğu masaya doğru ilerledim.
" merhaba." Dedim bütün masaya doğru selam vererek.
Mert kafasını anında bana çevirip , şaşkınlık içinde bana bakmaya başladı.
Masada duran üç kişi de aynı anda " merhaba ." Demişlerdi.
" oturabilir miyim?" Dedim masayı işaret ederek.
" aa tabi buyrun Akın bey." Dedi içlerinden zayıf olan kız bana doğru.
" teşekkür ederim. " Diyerek masaya yerleştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK
Romanceen baştan notumuzu koyalım. Baş karakterimiz etik değerlere sahip değildir ve hikayenin içinde yasak aşk vardır. ben uyarımı yapayım sonra sıkıntımız olmasın. hikayelerimin hepsi gibi cinsellik ve olumsuz davranışlar var.