Sofraya oturduğumda bana sinirli gözlerle bakan Mert'i görmem gülümsememe sebep olmuştu.
Hem bana karşı gelemiyor ,hem de beni suçluyordu.
Ben Zuhal'le sohbet ederken , gözlerini dikmiş bir şekilde beni izlemeye devam ettiği için , rahatsızca kıpırdandım.
Dikkatini dağıtmak için
" Mert arkadaşların ne yapıyor ?" Diye sordum.
Zuhal hemen atılıp
" aaa doğru sen Mert'in arkadaşlarını da tanıyorsundur." Diye konuştu.
" Evet tanıyorum." Dedim gülümseyerek.
Mert sadece
" iyiler. " Demekle yetindi.Zuhal yine araya girip durumu toparlamaya çalışarak
" hepsi iyiler Mert 'in de dediği gibi iş güç uğraşıyor hepsi. Arada bir görüşebiliyoruz biz de çok fırsatımız olmuyor."
" e tabi hayat telaşı ." Dedim sakince
" Evet bir gün denk getiririz seni . Özlemişsindir sende. Gerçi ben söylerim zaten senin geldiğini." Dediği anda
Mert
" Zuhal kendi görüşmek isterse görüşür bize ne değil mi? Kendi ulaşır bizim kimseyee bir şey söylememize gerek yok." Dedi...
Sesinde , itiraza yer yok gibi bir ifade vardı." doğru tabi." Dedi Zuhal sessizce.
Bozulduğunu anlayabiliyordum. İçten içe bu haliyle mutlu oldum.
Benim yüzümden tartışıyor olmaları inanılmaz bir haz yaşatmıştı bana.
" neyse ben burayı toplayayım. Siz de lütfen oturun bir çay içeriz şimdi." Dediğinde
Ben de kalkıp sofrayı toplamasına yardım ettim.
Mert ise direk koltuğa geçip oturmuştu.
Zuhal oturmamı söylese de , dediğini yapmayıp yardım etmeye devam ettim.
En son beni zorla içeri gönderdiğin de bu sefer itiraz etmeden söylediğini yapıp Mert 'in tam yanına oturdum.
Yanına oturur oturmaz
" geç diğer tarafa." Diye söylendi.
" çok özledim Mert." Dedim. Biraz daha yanına sokularak.
" Akın kendine gel Zuhal içeride."
" içeride olmasa ?" Dediğimde birden ayağa kalkıp yanımda ki tekli koltuğa geçti.
" sen ne yaptığının bizi ne duruma sokmaya çalıştığının farkında değilsin."
" yooo ben her şeyin farkındayım. Seni istiyorum gerisi de umurumda değil." Dedim sesimi kısk tutarak
" sessiz ol." Dedi Eğilip eliyle ağzımı kapatmaya çalışarak.
" tamam sessiz olurum ama bir şartım var."
" neymiş Allah ın cezası." Dedi bıkkın bir sesle
" Bana geleceksin ve baş başa kalıp her şeyi konuşacağız."
" saçmalama hiç bir yere gelmiyorum." Dediğinde içeri Zuhal gelip
" çaylar olana kadar Türk kahvesi yapacağım . Nasıl olsun ?" Dedi.
O sırada Mert
" bol şekerli içer o." Diye atladı.
Ben birden hatırladığı şeyle daha çok gülümseyip
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK
Romanceen baştan notumuzu koyalım. Baş karakterimiz etik değerlere sahip değildir ve hikayenin içinde yasak aşk vardır. ben uyarımı yapayım sonra sıkıntımız olmasın. hikayelerimin hepsi gibi cinsellik ve olumsuz davranışlar var.