19

469 25 23
                                    

"Beklesene beni!" Diye peşinden bağırırken Mert oralı bile olmayıp arabaya doğru yürüyordu.

Peşinden koşturduğum için yanına yetişip, elimle omzunu tutup ,önümde beni umursamayan adamı durdurdum.

"Neden bekleniyorsun?" Dedim soluksuz kalmış şekilde konuşmaya çalışırken.

Uzun zamandır spor yapmamanın bedelini , azıcık koşmaya çalışmakla ödemiştim. 

"Geliyorsun ya işte neyini bekleyeyim. " Dedi benim aksime sakin çıkan sesiyle.

Bu hareketine oldukça aşina olduğum için direkt olarak

"Sorun ne ?" Diye sordum. Duyacağım cevaptan emin olsam da .

" sorun yok." Dediği anda beklediğim cevabın gelmesiyle gülmeye başladım.

" her satırını ezbere biliyorum be adam." Dedim gülmeye devam ederken.

Bir şey demeden arkasını dönüp yürümeye başladığında ben De peşinden yürüyüp , bu sefer sessizce onu takip ettim.

Arabaya gelip yerleştiğimiz de bile, ikimiz de konuşmuyorduk. Bu sessizlik olayı beni çok gerdiği için

" güzel bir akşamdı." Diye saçma bir yerden lafa girdim.

" ya ne demezsin ." Dediğinde kıskançlıktan yaptığını bilsem de bozulmadan edemedim.

"Zaten benimle olmak sana zulüm. Hala neyine şaşırıyorsam."  Dedim üzüntümü gizleyemeyerek.

" ha şunu bileydin." Dediğinde ise , iyice düşen moralim üzerine.

"Durdur arabayı ineceğim ." Dedim.

" saçmalama." Dedi beni umursamayarak.

" durdur Dedim sana ineceğim." Diye bağırmaya başladığımda birden kapıları kilitledi.

" Kes senini akın ve eve gidene kadar sabret ." Dediğinde iyice çileden çıkıp

" durdur lan arabayı." Diye sağa sola vurmaya başladım.

Çıldırdığımı anlamıştı.

" uygun yerde duracağım bekle." Dediğinde, söylediği şeyin üzerine son bir kez daha elimi kapıya vurup ,yolu izlemeye başladım.

Sinirlerim birdenbire yine çok bozulmuştu. Düşen modumla birlikte  gözlerimi kapayıp ,uygun yerde inmeyi beklemeye başladım.

Bir süre sonra

" Akın. " Diyen sesle hafifçe gözlerimi araladım.

" hı." Dedim nerede ne yaptığımı anlamaya çalışırken.

"Geldik evinin önündeyiz." Dediğinde olanlar aklıma bir bir düşmüştü.

Gözlerimi bir iki dakikalığına kapattım sanırken , uyuya kalmıştım demek ki.

" saol." Diyerek arabadan ineceğim sırada hala kapının kilitli olduğunu fark ettim.

" aç hadi." Dedim arkamı bile dönmeden.

"Dön bana bir." Dediğinde hala bakmadan

" kapıyı aç Mert." Dedim.

" Akın." Diyerek kolumu tuttuğun da kolumu kendime çekip

" kapı." Dedim.

" öyle demek istemedim. Benim için de güzel bir geceydi." Deyip kapıyı açtığında , duyduğum şeyi tekrar duymak istercesine hızlıca kendimi ona çevirdim.

" bir daha söyle." Dedim gözlerimi gözlerine dikip

" iyi geceler Akın." Dediğin de, bende  her şeyin bir anda  nasıl böyle hızlı bir şekilde terse döndüğünü anlamıyordum.

YASAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin