17

510 24 27
                                    

Sabah uyandığımda elim hızlıca telefona gitmişti. Belki mesaj gelmiştir umudum , telefona baktığım anda yok olmuştu. Saçma sapan bir dünya mesaj ve bildirimlerle dolu telefonumda,  Mert 'e dair hiç bir şey yoktu.

Sinirle yerimden kalktım. Baş ağrım için yine hızlıca ağrı kesiciyi içip hazırlanmak için odama geçtim.

Kısa bir duş alıp , yarım saat sonra iş için hazır olmuştum.

Hala mesajıma dönmemiş olmasının verdiği gerginlik üstümde olsa da , bana geleceği gerçeğine sığınıp kendimi biraz rahatlattım.

Okula girdiğimde belki Mert ile karşılaşırım umudu ile sağa sola bakmaya başladım. Etrafta göremeyince , şansıma küsüp odama doğru ilerledim.

Kapımın önünde duran Kenan 'ı görmemle şaşırsamda belli etmedim.
kapımın anahtarını çıkartırken

" hayırdır?" Dedim .

" nasılsınız hocam?"

" iyiyim Kenan.  Sabah sabah senin, kapımın önünde beklemene sebep olacak kadar önemli bir şey mi oldu?"

" aa şey dosya imzalatmam gerekiyordu size o yüzden."

" anladım." Diyerek odama geçtiğim de oda peşimden geldi.

Dosyayı çantasından çıkartıp masama doğru koydu.

" tamam Kenan ben imzalarım derste sana veriririm çıkabilirsin." Dedim.

Yüzünde oluşan hayal kırıklığına , takılmamaya çalıştım. Mert ile ilgili bir sürü derdim vardı bu sorunlara birde Kenan'ı eklemek gibi bir niyetim yoktu.

" tamam ." Deyip arkasını dönmüştü ki , sonra tekrar bana doğru dönüp

" Aslında bir şey söyleyecektim ben." Dedi ne kadar çekindiğini hareketlerinden anlayabiliyordum.

Haline birazcık gülümseyip

" dinliyorum." Dedim

" belki hiç zamanı değil ama bugün ben çalıştığım yerde şarkı söyleyeceğim." Dedi.

" senin sesin güzel mi?" Dedim bu ayrıntıyı bilmiyordum. Bu büyük ayrıntı nasıl atlanmış olabilir diye düşünüp durdum. Dosyasında böyle bir şey yazmıyordu.

" yani öyle diyorlar. "

" Neden yazmıyor dosyanda?"

" söylemedim çünkü."

" Neden?"

" Bilmemm hiç söylemeye gerek duymadım sanırım . Çok da önemli bir şey değil. "

" nasıl önemli değil Kenan. " Dedim sinirimi saklamaayarak.

" yani şarkı söylemek istemiyorum normal de sadece bu gece söyleyeceğim."

" ne istediğin umurumda değil. Bunu bilmem gerekiyordu neyse . Ders için bir şarkı ayarla dinleyeceğim."

" peki."

" tamam ee başka bir şey. " Dedim kaşlarımı çatıp bakarak.

Bu ses işini bilmemek beni gerçekten sinirlendirmişti. Bir yeteneği daha vardı ve bunu saklıyor muydu yani , tam bir salak diye düşünmeden edemedim.

" şey benim asıl söylemek istediğim şeydi."

" neydi Kenan lütfen ne demek istiyorsan söyle . Başım çatlıyor zaten."

" başınız mı ağrıyor . İlaç ister misiniz? "

" içtim ben . Kenan söyle artık." Bu tepkilerim onu daha çok germişti belli ki

YASAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin