"Ne zaman çıkartıyorsun beni akşam yemeğine." Dedim Mert 'i yine boş bulduğum yerde sıkıştırarak.
" Akın ısrarcı tavırlarından bıktım. Ayarlayacağım bir ara."Dedi sakin ses tonuyla yürümeye devam ederken.
" kızı senin yüzünden sınıfım da tutuyorum Mert. Bil ona göre davran yani."
" beni tehdit mi ediyorsun. " Dedi birden durup yüzünü bana doğru çevirerek.
" bu sana ilk tehditim değil biliyorsun. Ve ben kimseyi boşa tehdit etmem. Dediğimi yapmadığında, yapacağım şeyi biliyorsun." Dedim bende bir adım bile geri adım atmayıp ısrarcı tavrımı sürdürerek.
" sikik bir belasın sadece. Her zaman öyleydin." Dedi sinirli suratını görmek hala hoşuma gidiyordu.
" bir zamanlar ölüyordun bu bela için ." Dedim kendimden emin bir şekilde." çok büyük aptalmışım. "
" belki hala öylesindir. " dedim ve ona doğru bir adım yaklaştım.
" ne yapıyorsun geri çekil biri görecek şimdi. Hem sadece hayaller aleminde yaşıyorsun ,kendi kendini kandırıp durma boşuna."
Bir adım daha atıp iyice dibine doğru sokuldum ve kulağına doğru nefesimi verip
" göreceğiz." Diye fısıldadım.
Hızlıca yaptığım bu ani hareket sayesinde bir an tutukluk yaşasa da yine de hemen kendine geldi sayılırdı.
Beni geriye doğru itip
" sikik. " Diyerek bir küfür savurdu.
Mert Olduğumuz yerden hızlıca uzaklaşırken , ben sadece peşinden bakıp gülüyordum.
Akşama doğru her şeyi hallettiğimde eve gitmek için hazırdım.
Eski arkadaşlarımdan bir kaç tanesi geldiğimi duyup bana sosyal medyadan ulaşmışlardı. Onlarla buluşma fikri biraz cazip geliyordu ama sonra başka bir zaman diye erteleyip duruyordum.
Bu okul işi sandığımdan daha çok vaktimi alır olmuştu.
Diğer işle ilgili hazırlıklara da vakit ayırmaya çalıştığım için sürekli bir meşguliyet halli içerisindeydim.
Geldiğimden beri bir çokk yerden etkinlikler için davet alıp duruyordum. Hiç birine daha gitmemiştim ama onlara da bir ara uğramak zorunda olduğumu biliyordum.
Böyle şeyler mecburen bu tarz camia da sık yapmasan da yapmak zorunda olduğun sorumluluklar oluyordu.
Bunları düşünüp dururken arkadan birinin kolumu tutmasıyla irkildim.
Kafamı geriye doğru çevirdiğimde Mert olduğunu görüp gülümsedim.
O ise tuttuğu kolumu hızlıca bırakmıştı.
" sana sesleniyorum duymuyor musun?" Dedi sinirli bir ses tonu ile.
" duymadım Mert yoksa sana bakmama gibi bir ihtimalim olabilir mi?" Dediğimde daha çok sinirlenmesine anlık olarak şahit olmuştum.
" yarın akşam." Dedi yanımdan çekip giderken
Anlasam da yine de daha çok sinir etmek için
" ne yarın akşam ." Dedim bende peşinden çıkışa doğru ilerlerken.
" sikik yemek yarın akşam." Dedi.
" tamam ama umarım bu Sefer sözünü tutabilirsin. Yine gelip beni yarı yolda bırakırsan, kızı sınıfımdan hemen gönderirim."
" acımasız pislik."
" sağol canım ne güzel düşünceler bunlR böyle." Dedim otuz iki diş sırıtarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK
Romanceen baştan notumuzu koyalım. Baş karakterimiz etik değerlere sahip değildir ve hikayenin içinde yasak aşk vardır. ben uyarımı yapayım sonra sıkıntımız olmasın. hikayelerimin hepsi gibi cinsellik ve olumsuz davranışlar var.