6

584 28 17
                                    

Gözlerimiz buluştuğunda , kaşlarımı çatarak ona bakmaya devam ediyordum.

O ise beni hiç umursamadan , karısına öpücükler verip , sarılmaya devam etti.

Bu olduğum yerde daha çok kudurmama sebep olurken,  yine de merak ettiğim için izlemeye devam ettim.

Bize çok da uzak olmadıkları için seslerini duymam zor olmuyordu.

Birbirlerine aşk sözcükleri fısıldarken,  bir zamanlar bu sözcüklerin tamamının bana ait olduğunu düşündüm.

Bana çok da uzak kalmayan bu zaman dilimi , belli ki Mert için çok geçmişte kalmıştı.

Gerçekten beni tamamen unutmuş olmasına inanamıyordum. Üzerinde ki etkimin her zaman çok büyük olduğunu düşünürdüm.

Belki de evlendiğini düşünememe sebeplerimden biride buydu. Benden sonra tekrar bir kadınla birlikte olduğunu nedense düşünmemiştim.

Oysa ki benden önce sevgilileri hep kız olmuştu .

Hala onları izlerken kafamda ki düşünceleri susturamıyordum.

Bu sırada kadın bize doğru ilerleyerek

" merhaba Sinem." Dedi.

Yüzünü daha çok inceleme fırsatı bularak , daha dikkatli bakmaya başladım.

Kadının gözleri direk dikkatimi çekmişti. Çünkü gülünce gözleri kısılıyordu,  tıpkı benim gibi.

Mert en çok gözlerimi severdi. Hafif çekik yapısının çok hoşuna gittiğini , bakmaya bayıldığını , ağzından binlerce kez duymuştum.

" merhaba zuhal hanım hoşgeldiniz." Dedi Sinem de yine o samimi gülümsemesiyle

" hoşbulduk hayatım. Ben Mert' le biraz oturuyorum. Sonra hemen  geliyorum ve kahve içiyoruz  birlikte." Dediğinde

Tek yanağında ki gamzeye takılıp kalmıştım.

" bekliyorum Zuhal hanım. Fal da bakarız." Diyerek gülüşmeye başladıklarında

Bana iyiden iyiye fenalık gelmişti.

Gözlerimi hızlıca Mert 'e çevirdiğimde,  onun bana Olan bakışlarını yakalamıştım.

Karısına o kadar çok odaklanmıştım  ki  Mert tamamen aklımdan çıkmıştı.

Benim baktığımı görünce hızlıca kafasını çevirip

" Hadi hayatım." Diyerek kolundan tutup,  yukarıya çekiştirdi.

Kadında

" geliyorum aşkım .görüşürüz birazdan Sinem." Diyerek Mert'in peşinden yukarı çıktı.

Öylece arkalarından bakakalırken Sinem düşüncelerimi bölerek

" çok güzeller dimi." Diye bana döndü.

Benimse aklımda başka şeyler vardı.

"Ne zamandır sevgililer." Diye sordum merakla.

" evlenmeden önce iki senede sevgililermiş.  Üç senedir falan birlikteler. Üniversitede tanışmmışlar. " Dediğinde

Ben gideli dört sene olduğunu düşündüm. Ben gittikten bir sene sonra hemen birini bulmuştu.

Nedense bu sürenin kısa olması canımı sıkmıştı. Kız bizim üniversitedense bile ben kızı hiç hatırlamıyordum.

Ben Mert'den sonra kimseyle sevgili olmamıştım. Ama günümü gün etmediğimi söyleyemezdim.

Bir sürü flört denemesi , tek gecelik ilişkiler yaşayıp durmuştum ve halimden de çok memnundum.

YASAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin