0.2

1K 131 41
                                    

Dersin bitmesini ile toplanan kahve saçlı yanına gelen kız ile iç çekti. Uzun siyah saçları ile Seayon yüzündeki tatlı gülümseme ile "Hey Seungmin" dedi.

Yüzüne zoraki bir gülümseme kondurdu. "Hey Seayon". Kız yanında yürümeye başlayıp "Proje ödevi konusunda eğer senin içinde uygun ise bu hafta sonu kütüphaneye gidelim dedik Haru ile".

Başını salladı "Uyar bana da. Hajun ile konuştun mu?".

"Evet uyacağını söyledi. İlk önce konuyu özetler daha sonra görev dağılımı yaparız. Kimsenin fazla iş yapmasını istemiyorum güzel bir grup çalışması olsun".

İç çekti. Bu kızdan nefret edemiyordu. "Bencede öyle yapalım" derken binadan çıktılar.

Seungmin gördüğü büyüğü ile kaşları havaya kalkarken yanında ki kıza baktı. Şansına tekrar lanet ederken Minho yüzünde ki heyecanlı ifadeyle yanlarına geldi.

"Selam gençler" dedi el sallayarak. "Merhaba oppa, dersin erken mi bitiyordu bugün?"

"Evet, öyle olunca Seungmin'i almaya geldim. Sen nasılsın?"

Seungmin kenarda onları izlerken ikili gülüşerek sohbet etti. Seayon saatine bakması ile "Ben otobüsü kaçırmadan gideyim. Sonra görüşürüz oppa. Seninle de haberleşelim gene Seungmin".

Onaylayıp el sallarken genç kız yanlarından uzaklaştı. "Oğlum elim titredi konuşurken".

Kalbini tutan büyüğü ile güldü. "Heyecanlı olduğunu hiç belli olmuyordu".

"Gerçekten mi? Ben kalp atışım duyulacak diye çok korktum". Buruk bir gülüş daha bıraktı.

Minho kolunu gencin omzuna atıp kendine çekti "Bizimkiler kafede gidelim mi yanlarına?"

"Olur, ben Jisung'a haber edeyim". O telefonunu çıkarırken "Şu Jisung ile hiç tanışmadık biz. Sadece küçüklük arkadaşın olarak var".

Omuz silkti küçük olan "Pek sosyal değil, isterse bir gün tanışırsınız".

Kafeye ulaşmaları ile içeri girip arkadaşlarının yanına geçtiler.

"Basım çatlıyor of!" diyen Felix ile Changbin uzanıp "Masaj yapmamı ister misin güzelim?" diye sordu.

Başını sallayan sevgilisi ile kendine çekip başına masaj yaparken Seungmin onlara gülümsedi.

"Proje işi ne oldu?" diye soran Jeongin ile ona döndü. "Hafta sonu buluşacağız, o gün başlarız" dedi.

Jeongin iç çekip göz ucuyla Chan ile konuşan bedene baktı. "İyi olacak mısın?" diye sordu.

Omuz silkti "Olacağım" diyerek önüne döndü. Arkadaşlarının sohbetine geri dönerken önüne konan tatlısından yedi.

"Kanka o zaman sen gene arka sesleri ayarla biz filme göre gene seçeriz".

Changbin'in dediği ile Minho başını salladı "Tamam o zaman, senaryoyu Chan bitirince direk çekime başlarız".

Üçü son projeleri için ciddi bir konuşmaya başlarken sevgilisin kolunun altına girmiş olan Hyunjin "Şimdi size oyuncu gerekir" dedi.

Chan onlara dönüp göz kırpmış "Siz varsınız ya" demişti. "Jeongin ve seni başrol yapacağım" diyen Changbin ile güldüler.

"Seungmin seni ne yapsak ya" diyen Minho gence kolunu attı. Seungmin onları takmayıp tatlı yemesi ile gülüp burnunun ucuna vurdu.

"Ya git tatlı yiyoruz şurada". Minho yanaklarını sıkıp "Tamam tamam kızma yavru köpüş".

"Bence ben ve Jeongin yeteriz size, di mi Jeongin?" diyerek başını kaldırıp sevgilisine baktı. Jeongin saçlarına öpücük kondurup "Yeteriz tabi ki güzelim. Bizim aşkımızı yaz lan Chan" dedi sonrada.

"Hyung de boğarım seni ve konumuz aşk değil" dedi. "Konunuz ne?" diye soran Felix ile Changbin cevapladı.

"Küçük bir kasabada yaşayan gençler, hayalleri için şehre gidiyor ve oradaki hayata alışmaya çalışıyor".

"Güzelmiş ya" dedi Seungmin son lokmasını da ağzına atarak. Canı hala tatlı istediği için üzülürken önüne konan tabak ile yanında ki gence döndü.

"Ben bitiremedim yer misin?" diye sordu Minho. "Tabiki yerim" diyen Seungmin ile gülüp saçlarını karıştırdı.

O önüne dönerken Seungmin ise yüzünden düşüremediği gülüşü ile tatlısını yedi.

En sonunda kalkmaya karar verip yurda yürümeye başladılar. "Hadi görüşürüz" diyerek yanlarından ayrılan Seungmin odasına girip arkadaşına bakındı.

Göremediği beden ile omuz silkip üstünü değiştirerek kendisini yatağına attı.

Bir saat sonra odaya sinirle giren arkadaşı ile "Ne oldu sincap adam?" diye sordu.

Jisung iç çekip üzerindeki tişörtten kurtulmuş "Lia ile kavga ettik" dedi. O yeni bir tişört ararken

"Kötü olmuş bu arada bence giyinme". Arkadaşını güldürmek için söylediği sözle başarılı olmuş Jisung gülüp eline aldığı tişört ile ona dönmüştü.

"Yürüme bana köpüş" diyerek üstünü giyindi. Arkadaşının yanına uzanırken "E niye kavga ettiniz, çekeceğiniz film için heyecanlıydın".

Omuz silkti "Anlaşamadık ya, çok zıt düştük" dedi. "Of Seungmin ben ne yapacağım şimdi" dedi söylenerek.

"Başkası ile olamaz mısın grup?" diye sordu sarı saçlarını okşayarak. "Olurum da herkes seçildi alacaklarından emin değilim".

"Minho'lar ile konuşsana"

"Onlar diğer grupta, hoca kabul eder mi bilmiyorum". Seungmin başını geriye atıp "Of git çözüm bulmuyorum senin için".

Jisung gülüp tekrar sarıldı ona. "Peki peki konuşmayı denerim. Amacın belli zaten tanışmamı istiyorsun onlar ile".

Omuz silkti "Belki" dedi gülerek. Bununla Jisung da güldü.

"Hafta sonu diğerleri ile proje için buluşacağım". Jisung ona döndü "Seayon vardı di mi?" dedi yüzünü buruşturup.

Onun burnuna vurdu. "Evet, ders çıkışı bunun için konuşuyorduk Minho da beni almaya gelmiş karşılaştılar" dedi.

Jisung yerinde dikleşti devam etmesini isteyerek arkadaşına baktı. İç çekti kahveli "Minho onunla konuşurken çok mutlu ve heyecanlı gözüküyordu" dedi ayaklarını kendine çekerken.

"Şu Minho ile grup olayım da azıcık zorbalayım". Seungmin güldü bununla "Hayır yapma öyle bişey" dedi.

Omuz silkti sarışın"Yapacağım tabi ki üzmesin benim köpüşümü" diyerek yanaklarını sıkmış ve boğuşmaya başlamışlardı.

En sonunda ise gülüşerek birbirlerine sığınarak uykuya daldılar.

---

Jisung bizim için Minho ya zorbalık yapacak ✊

Jisung bizim için Minho ya zorbalık yapacak ✊

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baysss

Heather // 2min ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin