2.1

629 101 7
                                    

Odada dönüp duran ve sürekli aynada kendisine bakan genç "Of çok heyecanlandım ben" demişti.

Akşam ki itiraftan sonra fazlasıyla heyecan yapıyordu. Bu yüzden odada dönüp duruyordu

"Güzellik dersin sabah neden hala uyumadın sen?" diyen Jisung ise gözlerini kaşıyarak arkadaşına ve 12 ye yaklaşan saatine bakmıştı.

Kendi derside öğleden sonra olduğu için planlarından uyumak vardı. Seungmin kendini onun yanına attı. "Bilmiyorum, uyku gelmiyor. Vücudum kıpır kıpır hep" demişti.

Jisung iç çekip burnunun ucuna vurdu. "Güçsüz düşeceksin sonra" desede arkadaşı onu takmayıp odada dolanmaya devam etti.

Dikkatini masanın üstünde ki kutu çekerken merakla eline aldı. Aklına gelen fikir gülümsemesini neden olmuştu.

Uyumak için tekrar yatan arkadaşının üstüne çıkıp "Jisung! Uyan!" diyerek omzundan sarstı.

"Gene ne var?" diyen Jisung ile kutuyu gözünün önüne tuttu. Jisung önce kutuya sonra tek kaşını kaldırıp tepesinde ona şirince gülümseyen arkadaşına vakti.

"Ciddi misin?" diye sorması ile hızla başını salladı Seungmin. "Evet kalk hadi!" diyerek çekiştirmesi ile Jisung söylenerek yataktan kalktı.

Sabah dersi için hazırlanan Seungmin aynada saçları ile uğraşıp kıkırdadı. Hala uyuyan arkadaşının saçlarından öpüp hızla odadan çıktı.

Bir şeyler yemek için yemekhaneye indiği sıra onun gibi erken kalkıp masada oturan büyüğünü gördü.

Kalbi hızlanırken gülüşünü bastırmaya çalışmış, pek de başarılı olmamıştı. Heyecanı adımlarından bire belli olurken Minho'nun arkasından boynuna sarıldı.

"Günaydın!" dedi enerjik bir sesle. Minho aldığı güzel koku ile gülümseyip "Günaydın" diyerek başını çevirdi.

Çevirdiği gibi gözleri şaşkınlıkla açılırken Seungmin gülüp yanına oturdu. Elleriyle kendi saçlarını karıştırıp "Nasıl?" diye sordu.

Minho karşısında gördüğü turuncu saçlar ile yutkundu. "Çok güzel olmuşsun" dedi.

"Gerçekten çok yakışmış, her zaman ki gibi çok güzelsin"

Utanarak gülümseyen Seungmin ile Minho elini yumuşak turuncu saçlarda uzatıp okşadı.

"Hadi sende yemeğini al bebeğim" demesi ile Seungmin transtan çıkmış gibi irkilip "Evet, evet ben alayım yemeğimi" diyerek hızla kalkmıştı.

Minho arkasından gülüp bir elini çenesinin altına koyarak onu bekledi. Tabağı ile yanına tekrar gelen turuncu saçlı ile sohbet ederek yemeklerini yemeğe başladılar.

"Gece bir anda yaptım işte. Jisung biraz sövdü bana". Parmaklarıyla azıcık diye gösterirken Minho güldü.

"Bebeğim sende gecenin on ikisinde çocuğun tepesine çıkmışsın" dedi. Omuz silkti küçük "Olsun, çok istedim o an. Kendisi için alıp boyamadı işimize yarasın yani"

Minho onun saçlarını karıştırmış, Seungmin gülerek yemeğini yemişti.

Kahvaltılarını bitirmeleri ile kalkmış, çantalarını yanlarına aldıkları için direk fakülteye doğru yürümeye başlamışlardı.

"Dersin kaçta bitiyor?" diye sordu Seungmin bilmesine rağmen. "Bugün öğleden sonra dersler, akşam altıda biter. Senin ki dört?"

Seungmin gülüp başını salladı. "Aferim ezberle böyle programı mı" demişti.

Heather // 2min ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin