Geldiği kafe ile etrafına bakınan genç "Seungmin!" diyerek kendisine seslenen arkadaşı ile sesin geldiği yere döndü. Ona el sallayan genç kız ile gülümsemiş, hızlı adımlarla yanına ilerlemişti.
"Seayon! Çok oldu görüşmeyeli". Ayağa kalkan kıza sarılmış, Seayon gülmüştü. "Gerçekten öyle oldu! Özledim seni"
Karşılıklı otururken "Bende özledim seni, neler yaptın?" diye sordu Seungmin. "Her zaman ki şeyler işte, bir şirket ile görüşmem vardı geçen hafta. Kabul edilirsem orada editör olarak başlayacağım"
"Seayon bu harika!" diyen genç ile güldü. "Öyle gerçekten" dedi. "Peki nasıl gidiyor, Jiseo ile yani?" diye sordu.
Seayon gelen kahvesini yudumlarken sırıtışına engel olamamıştı. "Onunla çok güzel gidiyor. Of Seungmin çok güzel bu kız ya". Ağlamaklı sesi arkadaşını güldürdü.
"Sizin peki? Sen neler yaptın?" diye sordu bu sefer ilgiyle. "Ben kendi romanını yazıyorum şuan, Minho ise bir şirkette çalışmaya başladı. Yaklaşık üç hafta önce taşındık".
"Oha beraber mi yaşıyorsunuz?" diye soran kız ile başını salladı hafif utanarak. "Kanka bu işin sonu evlilik ve çocuk" diyen Seayon ile "Öh abart" dedi Seungmin.
"Niye istemiyor musun?" diye sordu bu sefer kahvesini yudumlayıp. Seungmin de arkadaşının onun için söylediği kahveyi yudumladı. "Zamanı gelince neden olmasın"
Kısık sesiyle söyledikleri Seayon'u güldürmüştü. Sohbetleri arasında Minho dan arama gelmiş "Kocan arıyor aç hemen" diyen Seayon ile gülmüştü.
Telefonu açıp "Efendim aşkım?" dedi. Telefonun ucundaki Minho özlediği ses ile gülümserken arabasına doğru ilerliyordu.
"Ne yapıyorsun güzelim? Seayon ile misin?" diye sordu. "Evet beraberiz hala, kalkarız ama ya"
Teyit etmek için arkadaşına bakarken Seayon ona göz kırptı. "Anladım bebeğim, şimdi çıktım bende. Alma mı ister misin?" diye sordu arabasına binip.
"Aslında harika oluyor ya" diyen Seungmin ile gülmüş, "Konum at şapşal oradayım" demişti.
Seungmin de gülerek "Atıyorum aşkım" demiş, aramayı bitirmişlerdi. Sevgilisine kafenin konumunu atmış, o gelen kadar Seayon ile sohbete devam etmişlerdi.
Minho'nun gelmesi ile Seungmin kalkmış, Seayon ise Jiseo ile buluşacağını söyleyip oturmaya devam etmişti.
Seungmin arkadaşına öpücük atarak dükkandan çıkıp hızlı adımlarla kendisini bekleyen sevgilisine ilerledi.
"Aşkım!" diyerek sıkıca boynuna sarılması ile Minho gülerek kollarını beline doladı.
"Bebeğim benim"
Başını eğip burnunu turuncu tutamlara daldırarak kokusunu içine çekti. Dinlendiğini hissediyordu işte şimdi.
Seungmin başını kaldırıp bir elini yanağına çıkarıp okşadı. Bir süre yüzünde oyalanmış, iç çekip "Senin saçını mor yapmak hataydı bence" demişti.
Bunu beklemeyen Minho kahakha atmış, sevgilisinin dudaklarından öpmüştü. "Hadi evimize gidelim bebeğim"
Evimiz kelimesi hala Seungmin'in içini kıpır kıpır yaparken "Gidelim askimm" diyerek arabaya ilerledi. Onun şımarık halı büyüğünü güldürmüş, arabaya binmişlerdi.
Evlerine giderken günlerinin nasıl geçtiğinden bahsetmiş, yol üzerinde Minho'nun anı istediği markete girip puding almışlardı.
Evlerine gelmeleri ile "Of gün sonunda insanın kendi evine gelme duygusu ne güzel!" diyerek kendini koltuğa attı Seungmin.
Minho ona gülmüş, pudingleri buzdolabına koymuştu. Sevgilisinin yanına uzanıp beline sarıldı. "Öyle tabi, bir de evde böyle bıcır bıcır manita varsa oh her gün saat sayarım ben"
Seungmin kıkırdayarak ona döndü, ellerini sevgilisinin yanaklarına çıkarıp okşadı. "Öpülesi şeyler söyleme"
"Ne çok mu aşığım sana" diyen Minho ile kahakha attı. "Of şapşal"
Minho sırıtırken uzanıp dudaklarından öptü. Kısa öpüşmelerin sonunda bir süre daha orada uzanıp birbirlerine sığınarak dinlendiler.
Daha sonra beraber yemek yemiş, salonda dizilerini işlemişlerdi. Seungmin uzandığı yerde bacaklarını sevgilisinin bacaklarını üstüne atarken pudingini açtı.
"Aşkım şimdi" diyerek yerinde doğruldu. Hala yan bir şekilde Minho'nun kucağında dururken Minho bir elini gencin beline sardı. "Evet güzelim"
"Ben bir çay kaşığıyım tamam mı? Sende bir yerde çay içeceksin ama şekersiz içiyorsun. Çayın yanında gelen kaşık da benim. Garson çağırıp çay kaşığını almalarını mı istersin beni yanında mı tutarsın?"
Minho daha bu sabah işe gitmeden önce gördüğü video ile kahkaha attı. "Bebeğim nereden çıktı bu?" diye sorması ile Seungmin gülerek omuz siltki.
"Ya ne bilim ben sana hiç böyle gelmedi deneyelim dedim"
Minho uzanıp saçlarından öptü. "Kaşığı çayın içine koyar öyle icerim bebeğim benim" demesi ile Seungmin güldü. "Aferim geçtin" demesi ile yanağına öpücük kondurdu.
Minho ise onun dudaklarına yönelmiş, alt dudağını kendi dudaklarının arasına almıştı. Seungmin kolları boynuna daha sıkı dolanırken kucağında hareketlenip daha düzgün bir şekilde oturdu.
Minho bir eli belinde bir eli ise kalçasına gitmiş, küçüğünü daha çok kendine çekerek öpücüğü sertleştirmişti.
Nefeslenmek için ayrıldıklarında Minho küçüğünü boynuna yöneldi. Oraya kondurduğu öpücükleri ile Seungmin başını arkaya atıp ona daha çok alan açtı.
Minho'nun ısırığı yer ile ağzından inleme kaçarken Minho ısırdığı yere öpücüklerini kondurdu. Bir eli Seungmin'in tişörtünün içine girip çıplak vücunda dolandırırken "Minho" diye sızlandı küçüğü.
Minho bakışlarını birleştirmiş "Evet bebeğim?" demişti. Seungmin ise yutkunup tekrar dudaklarını birleştirdi. Minho sırıtışına engel olarak öpücüğüne karşılık vermiş, küçüğünü koltuğa yatırmıştı.
Üstüne çıkarken tepeden saçları dağılmış sevgilisine baktı. "Tanrım o kadar güzelsin ki bebeğim, bugün seninle ilgilenmek istiyorum" dedi dudaklarının üzerinde fısıldayarak.
Seungmin'in vücuduna heyecan kıvılcımları yayılırken "Benimle ilgilen bu gece Minho" diyerek tekrar dudaklarını birleştirdi.
Odalarına gitmeleri, kıyafetlerinin tek tek yere düşmesi ve o gece birbirlerinin olmaları ile tüm yoğun duygularının sonunda yine birbirlerine sığınıp uykuya teslim oldular.
Sabah ise mutfağa "Götüm açıyor amk" diye giren Seungmin ile Minho kahkaha atmıştı.
---
Bu fice anca bu kadar olurdu kızlar
Baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heather // 2min ✓
Fanfiction'Sevdiğin kişi olmak istiyorum' "Hala hatırlıyorum Aralık ayının üçünü Senin kazağını giymiştim Bende daha güzel durduğunu söyledin" 2min Changlix Hyunin Chansung