0.8

908 123 78
                                    

Yaklaşık üç günün sonunda tamamen iyileşen kumral saçlı mutlulukla üstünü değiştirdi. Ders saatine bakarken iç çekip Jisung'a döndü. "Üç gün yattıktan sonra derse gitmek zor gelirmiş insana".

Jisung bununla gülüp alnına minik fiske atmıştı. "Sen iyileştin değil mi tamamen?" diye sordu saçlarını okşayıp. Başını sallayan arkadaşı ile emin olmak için alnına dudaklarının bastırdı.

"Tamam inandım" demesi ile Seungmin sırıtıp "Bahane edip öptün değil mi? Aşıksın bana".

Jisung onu ittirip yüzünü buruşturdu Seungmin bununla daha çok gülerken aynaya dönüp saçlarını düzeltti.

"Gene iyisin sen hasta iken Minho baktı sana" diyen Jisung ile "Sus heyecan geliyor" demiş arkadaşı göz devirmişti.

"Of hasta olunca da beynim allak bullak oluyor hatırlamıyorum" diye sızlandı.

Beynini zorlarken Minho'nun kucağında olduğu ve kendisine banyo yaptırdığı anlar gözünün önüne gelmişti.

Gözleri açılırken Jisung ona baktı merakla. "Ne oldu?" diye sorması ile "Şuan hatırladım da kalbim hiç iyi değil" demişti.

"Salaksın ya" diyen Jisung onu beklemeden odadan çıkmış Seungmin ise bir süre olduğu yerde tepinmiş, sakinleştiği zaman odadan çıkmıştı.

Önde yürüyen tanıdık kahve saçlı ile sırıttı. "Minhoş tut!" demesi ile genç ne yapacağını anlamış arkasını dönmeden beklemişti.

Sırtına atlayan miniği ile gülüp bacaklarını kavradı. "Köpüş iyileşti galiba?"

"Turp gibiyim turp" diyen Seungmin ile gülüp hafifçe zıplatdı sırtında. Yemekhane kısmına doğru ilerlerken "Bana bakmaya geldiğin için teşekkür ederim bu arada" demişti.

"Etme teşekkür, tabiki gelicektim yanına" dedi genç omuz silkerek. "Olsun teşekkür ederim" diyen miniği ile gülüp başını yana eğdi "Göster bakalım teşekkürünü".

Seungmin ilk başta gözlerini kırpıştırdı, daha sonra hemen kendine gelip uzanarak Minho'nun yanaklarına öpücük bıraktı.

"Oldu mu?" diye sorması ile güldü "Hm oldu".

Yemekhaneye gelmeleri ile Seungmin sırtından inmiş yemeklerini alarak masaya geçmişlerdi.

Seungmin oturmadan önce etrafına bakındı tek başına oturan arkadaşı ile iç çekip "Geliyorum ben" dedi diğerlerine dönüp.

Arkadaşının masasına ilerleyip "Niye tek başına oturuyor bu sincap" dedi şirince gülümseyip.

Jisung omuz silkip "İyiyim ki böyle" dedi. Kumral göz devirip kolunu çekti "Hadi ama bizim yanımıza gel" dedi dudaklarını büzüp.

Arkadaşı ise iç çekti. Ona karşı koyamıyordu bazen "İyi tamam ya" diyerek tepsisini eline aldı. Seungmin zaferle gülümserken koluna girip masalarına ilerledi.

Diğerleri Jisung'u güler yüzle karşılarken Seungmin arkadaşını Chan'ın yanına oturtup kendiside Minho ile oturdu.

Kahvaltılarını yapıp dersleri için ayrılırken Seungmin sınıfa girmesi ile "Minnie" diyerek Seayon yanına geldi.

"Selam Seayon" dedi gülümseyerek. Zamanla bu kız ile daha çok kaynaşıyorlardı. "Selam köpüş, nasıl oldun?" diye sordu alnına elini koyup.

"Çok daha iyiyim" demesi ile Seayon da rahatlayarak elini çekti. "Çok sevindim, artık bizi dikkate alıp sıkı giyin" dedi sahte bir kızgınlıkla.

Seungmin gülüp başını sallamış sıraya oturmuşlardı. "Seungmin sana neler anlatacağım ben" dedi kız heyecanla.

Gözlerini kıstı kumral "Gastronomi bölümün de ki kız ile alakalı gibi hissettim". Yanakları kızaran kız ile de haklı olduğunu anladı.

Heather // 2min ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin