1.5

674 102 47
                                    

Sınav haftasının bitmesi ile öğrenciler bir aylık tatillerine girmiş, çoğu kişi ailesinin yanına gitmişti.

Kendi arkadaş grubunda ki herkeste evine gidince yalnız kalan Chan geldiği kafe de önünde açık olan bilgisayarında şarkı üzerine uğraşıyordu.

Kulaklığını boynuna indirip başını geriye attı. Bir anda tıkanmıştı, bakışları kafede dolaşırken gördüğü beden ile kaşları havaya kalktı.

Kahvesini alıp kapıya yönelen sarışın ile "Jisung?" diye seslendi. Genç durmuş arkasına dönerek ona seslenen kişiye bakmıştı.

"Chan?"

Yanıma adımlamış "Sen de gittin sanıyordum ben" demişti şaşırdığını belli ederek. Chan omuz silkti "Benim ailem Avusturya da o yüzden pek gitme şansım olmadı"

Jisung anladığını belli ederken "Sen peki?" diye sordu Chan. Eliyle de oturmasını işaret ederken Jisung reddetmeyip yanına oturdu.

"Pek ilgili bir ailem yok diyelim, ziyaret etmek sadece sinirlerimi geriyor" dedi kahvesinden bir yudum alırken.

"Bir ay boyunca beraberiz o zaman" diyen Chan ile gülüp başını salladı. Çenesiyle bilgisayarı işaret edip "Ne yapıyorsun?" diye sordu.

"Ah bu mu?". Saçlarını karıştırdı "Boşluk bulduğum zamanlar şarkılar üzerinde çalışıyorum da. Pek bir şey değil yani"

Jisung hayretle "Nasıl bir şey değil?" demiş sandalyesini yaklaştırmıştı. "Hiç bitirdiğin bir şarkı var mı?" diye sordu.

"Bir tane var aslında"

Kulaklığını boynundan çıkardı, sarışına uzatıp "Dinlemek ister misin?" diye sordu.

Jisung'un kaşları havaya kalkarken "Ciddi misin? Dinletecek misin?" diye sordu. Chan omuz silkti "Artık birilerine dinletmem gerekiyor sanırım" demişti.

Güldü sarışın, Chan'ın uzattığı kulaklığı alıp taktı. Chan dosyaların da gezinmiş tek tamamladığı şarkıyı bulup açmıştı.

Kulaklarına dolan ses ile gözlerini kocaman açtı Jisung. Chan'ın sesi beklediğinden çok daha güzeldi, şarkı ise kalbine dokunuyordu.

"Silent Cry"

Jisung dönüp Chan'a baktı. "Şarkının adı Silent Cry" dedi Chan. Biten şarkı ile Jisung kulaklığı çıkardı.

"Bu çok güzeldi. Gerçekten çok güzel bu şarkı, bir yerde insanın kalbine dokunuyor".

Chan güldü, başını salladı. "Bunu yazdığım zaman bir çok şeyden bıkmıştım, sessizce bir köşede sürekli ağlıyordum. Farklı ülke, dersler, aile sorunları, dışlanma derken o dönem gerçekten kapanmıştım".

İç çekti "Sonra bu şarkı ortaya çıktı"

"Bir çok insan böyle aslında". Chan'ın bakışları sarışına dönerken Jisung önünde ki kahveye bakıyordu.

"Her insan sorunlar yaşıyor, belki küçük belki büyük ama sonuçta sorun. Birilerine ise bu sorunları anlatmak gerçekten zor çünkü o kişiyi de kendinle beraber aşağı çekmek istemiyorsun. Sonra herkesten uzaklaşmaya içine kapanmaya başlıyorsun, sessizce çığlıklar atıyorsun kafayı yiyorsun ama birilerine ihtiyacın olduğunu kabul etmiyorsun. Sonra, sonra gerçekten bitiyorsun".

İç çekti Jisung "Bazen birilerinin yanında olmasına izin vermek gerekir". Başını salladı Chan "Evet, güvenli alanının seninle beraber olması gerekir".

İkiside sessizleşirken "Dışarıda dolaşmak ister misin?" diye sordu Chan. Jisung hafifçe tebessüm edip "Güzel olur" diyerek teklifi kabul etti.

Heather // 2min ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin