2.8

442 68 3
                                    

Odasında ki tek tük kalan eşyaları kutuya dolduran Seungmin "Bebeğim?" diyerek odasına başını uzatan annesi ile ona döndü.

"Evet anneciğim?" demesi ile genç kadın yanına gelip onun gibi yere oturdu."Nasıl gidiyor hazırlıklar diye sormak istedim"

Seungmin omuz silkti. "Evin anahtarını Minho bugün alacak, haftaya kadar da eve girmiş oluruz. Yani gerçekten kendime ait bir evim olacak"

Annesi gülerek oğlunun yanaklarını okşadı. Minho kendine okudukları şehirde bir iş bulması ile oraya taşınması gerekiyordu, Seungmin ise hem tüm arkadaşlarının orda olması aynı zamanda sevdiği adamdan uzak kalmak istememesi ile Minho ile beraber bir eve çıkıyordu.

"Seni oraya okuman için göndermek bile zor iken şimdi temelli nasıl göndereceğim"

"Anne ya" diyen Seungmin ile genç kadın güldü. "Ne güzel büyüdünüz siz" demiş, oğlunun yanaklarını öpmüştü.

"Hadi toparlan sen, akşam en sevdiklerini yapacağım" diyerek odadan çıktı genç kadın. Seungmin arkasından bir süre boşluğa bakmış, iç çekerek önüne dönmüştü.

Kutuyu doldurup kapatmış, şimdilik pantlamama kararı alarak diğer kutuların yanına koymuştu. Odasından çıkarak mutfağa geçmiş, yemek hazırlayan annesinin saçlarından öpüp arka bahçeye çıkmıştı.

Kararmaya başlayan hava ile gülümseyip bahçede bulunan masaya oturdu. "Pst"

Duyduğu ses ile etrafına bakınırken "Yukarıya bak şapşal" diye seslenmişti Minho. Başını kaldırıp demirlere yaslanarak kendisine bakan oğlan ile güldü.

"Minhoş ne yapıyorsun orada, gelsene yanıma" diye seslendi. Minho bir süre bakmış "Tch, prensin olup uzun saçlarımdan tırman" demişti.

Bu sefer Seungmin kahkaha atmış "Minhozel minhozel uzat altın sarısı saçlarını!" diyerek elini havaya kaldırmıştı.

Kahkaha atan büyüğü "Minhozel tutar bak" diyerek göz kırptı. Balkonun ucunda kalan merdivenden aşağı inmiş, Seungmin'in yanına oturmuştu.

Kolunu gencin omzuna atarken "Anahtarı aldın mı?" diye sordu Seungmin. Minho sırıtarak cebinde olan anahtarı çıkarıp önlerinde salladı.

"Of çok heyecanlı!" diyerek anahtarı alan genç ile güldü. "Şaka gibi ama beraber yaşamaya başlayacağız"

"Yani aslında böylede beraber yaşıyoruz" gibi diyerek evlerini gösteren Minho ile başını sallayıp güldü. "Doğru ama olsun bu heyecanlı" demişti.

Bir süre daha orada oturmuş, ev hakkında konuşarak eşyalar bakmışlardı.

Bir haftanın sonunda Minho babasından aldığı arabaya küçük kutuları koyarken diğer eşyaları arkalarından gelecekti.

Son bavuluda koyan Minho bagajın kapağını kapattı. Onu bekleyen ailesinin yanına adımlarken "Herşey tamam" dedi elini çırpıp.

Seungmin'in yanında durup elini tutarken turuncu saçlı gençte ona gülümsedi. Seungmin annesi dolu gözleri ile ikisine sarıldı.

"Çok dikkatli olun bebeklerim, birbirinizi hiç üzmeyin tamam mı?"

Seungmin gülüp dolu gözleriyle annesine sarıldı. Minho da kendi annesine sarılmış, kadının saçlarına öpücük kondurmuştu. Babaları ile de sarılıp en sonunda arabaya binerken Seungmin camını açtı direk.

Başını çıkarıp ailesine el salladı "Görüşürüz! Yeni evimde size hava atacağım!" demesi ile duygusal atmosfer yerini kahkahaları bıraktı.

Heather // 2min ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin