"İnecekler, lütfen kendilerini hazır hale getirsin!"
Otobüsün içindeki görevlerinin sesi ile Seungmin ve Minho yukarı kısma olan çantalarını almış, eşyalarını kontrol etmişlerdi.
"Eksik yok değil mi?" diye sordu Minho. "Tch hepsi tamam" dedi Seungmin.
Otobüsün durması ve kapıların açılması ile iki genç dikkatlice indi. Otobüsün diğer tarafından valizlerini almış, taksi tarafına ilerlemişlerdi.
Boş taksiye binip evlerinin adresini vermeleri ile on beş dakikanın sonunda altı üstlü olan evlerine gelmişlerdi.
Seungmin derin bir nefes alıp "Özlemişim" dedi huzurla. Minho onu onaylayarak başını salladı "Bende özlemişim gerçekten. Bu küçük ama güzel apartmanı"
Şuan karşılarında durdukları ev iki katlıydı, alt katında Seungmin'in ailesi, üst katında ise Minho'nun ailesi otururdu. Bu komşuluk sayesinde ise iki aile çok yakın olmuşlardı.
Sonunda mezun olan ikili ise ilk buldukları bilette ailerine sürpriz yapmak için buraya gelmişti.
"Annem ile konuştuğum da sizde olacağını söylemişti" dedi Minho laf arasında öğrendiği bilgi ile. Seungmin kıkırdayıp başını salladı "Heyecanlandım bak" diyerek bahçe kapısını açtı.
Minho onun haline gülerek arkasından takip etmiş, kapının önüne gelirken küçüğünü durdurmuştu. Merakla ona dönüp "Ne oldu?" diye soran Seungmin ile eğilip dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı.
Geri çekilmiş "Şimdi çalabilirsin" demesi ile Seungmin omzuna vurarak güldü. Uzanıp sesini bile özlediği zile bastı.
Annesinin 'Kim geldi ki böyle?' diyen sorularını duyması turuncu saçlıyı güldürdü. Kapıyı açan Bayan Kim karşısında heyecanla ona bakan oğlunu ve yanında en az onun kadar mutlu Minho'yu görmesi ile ağzından küçük bir çığlık kaçtı.
Elleri ağzına gitmiş, gözleri kocaman olmuştu "Seungmin!" diyerek sıkıca oğluna sarıldı. Seungmin kahkaha atıp ona sarılırken, ne olduğunu merak edip gelen Bayan Lee ile bir tür daha şaşkınlık anı dönmüştü ortada.
Salona geçip en son bir aylık tatilde geldikleri için uzunca birşeyler anlatırken akşam ise mezun olmayı kutlamak amaçlı pasta yapmaya girişmişlerdi.
"Oğlum pastayı biz yapsaydık ya, sonuçta sizin için" diyen Bayan Kim ile Seungmin hızla başını iki yana salladı.
"Hayır ya, ben Minho ile beraber yapmak istiyorum. Bizim elimizden uzun zaman sonra yiyin birşeyler" dedi Seungmin.
"Bebeğim yorgun değil misin?" diye sordu Bayan Lee. "Hayır!" diyen Seungmin önlüğü eline alırken kadın güldü.
Oğluna dönmesi ile Minho omuz silkti "Çok heveslendi, bende yapmak istiyorum" demiş, annesi iç çekip "İyi bakalım, çok dağıtmayın" demişti.
Mutfaktan çıkan iki kadın ile Seungmin heyecanla elinde önlük ile geldi. "Hadi bakalım ben siyah istiyorum" demişti.
Minho bir siyah bir de beyaz olan önlüklere bakmış "Ama ben istiyorum onu" demişti uzanarak.
"Hayır ya!" diyen Seungmin siyah önlük olan elini kaldırırken "Ben giymek istiyorum onu Seungmin!" dedi Minho.
Didişmeye devam ederken en son Seungmin masa ve Minho arasında sıkışmış, bunu fırsat bilen büyük ise küçüğünü gıdıklayarak önlüğü almıştı.
"Çok kötüsün" diyerek dudak büzen sevgilisi ile uzanıp dudaklarından öptü. "Sanırım öyleyim" demesi ile Seungmin de kendini tutamadan güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heather // 2min ✓
Fanfic'Sevdiğin kişi olmak istiyorum' "Hala hatırlıyorum Aralık ayının üçünü Senin kazağını giymiştim Bende daha güzel durduğunu söyledin" 2min Changlix Hyunin Chansung