0.4

842 126 37
                                    

Kütüphaneden çıkan dörtlü den Hajun "Oh bitti be! En hızlı yaptığım proje oldu".

Diğerleri ona gülerken "Cidden güzel oldu bu arada" dedi Haru katılarak. "İnanıyorum arkadaşlar hepimiz tam puan alırız".

Seayon'un dediği ile "Yani tam puan olmaz belki ama yüksek alırız" dedi Seungmin. Seayon onun omuzuna vurup "Güven kendine, güven kendine".

Tekrar gülüşme olurken Seungmin gördüğü büyüğü ile gülümsedi. "Minhooo" diyerek yanına gitmesi ile sigarasını söndüren genç gülümsedi.

"Seungmiiiin". Genç gülüp "Ne yapıyorsun?" diye sordu. Ellerini montunun cebine atıp ısıtmaya çalıştı.

"Bize geçeceğiz senide alayım dedim".

"A güzel olur" dediği sıra arkasına döndü. "Ben Minho ileyim okulda görüşürüz".

"Peki görüşürüz hadi" diyen Haru ile sallarken Hajun ikiliye bakıp elini salladı.

Seayon da yanlarına gelip "Bu havada önünüze açık gezmeyin sonra hasta oluyorsunuz" demiş Seungmin gülerek "Tamam kapattım anne" demişti.

"Hey" diyen kız başta sinirli olmaya çalışsa bile güldü dayanamayıp. Minho da ona gülümserken "Sende Minho hadi" demiş, kızın dediği ile önünü kapatmıştı.

"Harika görüşürüz o zaman". İkili de ona el sallarken yanlarından uzaklaştı.

"Gidelim hadi bizde, Chan eve atıyor hepimizi". Bununla gülüp yürümeye başladılar.

"Of çok soğuk oldu ya bu ne" dedi Seungmin söylenerek. "Artık Aralık ayındayız sonuçta".

Seungmin dudaklarını büzüp "Daha üçü ama ya" demiş Minho onun burnunu sıkmıştı.

"Şikayet etme minik, yazında kış diye ağlıyorsun".

"Ben bahar istiyorum ya, en güzeli". Söylenmeye devam ederken Minho onun bu haline güldü.

Eve gelmeleri ile zile basmış kapıyı açan Chan ile içeri girmişlerdi.

Montlarını çıkarırken Minho gence baktı. Kaşları çatılırken "Bu kadar ince giyinirsen tabiki donarsın" dedi kızarak.

Seungmin omuz silkip "Banane, çok hoşuma gitti bu kombin" diyerek içeri adımladı.

Minho iç çekip Chan'a döndü. "Benim sweetler duruyor mu?" diye sordu. "Evet dolabın en altında".

Minho başını sallayıp Chan'ın odasına girmiş dolabı açarak en alttaki rafa bakmıştı.

Sweetlerin arasından en sevdiklerinden biri olan gri olanı alıp ayağa kalktı.

Küçük bir yazısı olan sweet ile gülümseyip odadan çıktı. Salona geçip diğerleri ile sohbet eden Seungmin'in yanına oturdu.

Hala titremesi ile Minho onun üşüdüğünü anlamış göz devirip "Gel buraya köpüş" demişti.

"Ne oldu ya?" diyen beden ile elinde ki kıyafeti başından geçirdi. Ona şaşırarak bakan genç ile gülüp "Bakma öyle kollarını giy hadi".

Seungmin kollarında geçirip üstünde düzeltti. "Um teşekkür ederim" dedi kısık sesiyle.

Minho omuz silkti "Herkese vermem kıyafetimi he ona göre". Seungmin gülüp önüne dönmüş bacaklarını kendine çekmişti.

Şuan üstünde Minho'nun kendi isteği ile verdiği kıyafeti vardı ve bu gencin kalbini hızla atmasına neden oluyordu.

O sweete bakıp gülümserken Chan'ın sesi ile ona döndü.

"Seungmin bugün yanımıza senin Jisung geldi".

"Ah evet, ee ne oldu?" diye sordu merakla. "Sanırım Lia ile kavga etmiş ödevden ekip ödevi olunca yanımıza geldi. Seninle de arkadaş olunca yakın buldu sanırım bizi".

Seungmin güldü. "Yani evet sizden bahsettim bir kaç kere" dedi. Changbin Felix'in kucağına uzanıp devam etti.

"Yani aslında bizde başkasını istemiyorduk ama Jisung olduğunu öğrenince bir bakalım dedik ki yazdıkları cidden güzel".

"Şimdi gruba aldınız mı?" sordu merak ve mutluluğu karışırken. Minho gülüp saçlarını karıştırdı.

"Evet aldık, yazdıkları ilgi çekici kaçırmak olmaz".

"Ya çok sevindim sonunda tanıştınız".

"Of bende merak ediyorum" diyen Felix ile "Bir ara sizin bölüme gelip görmemiz lazım" dedi Hyunjin.

"Jisung neden bu kadar ilgini çekti ki?" diyen Jeongin ile sevgilisine gülüp yanlarını sevdi.

"İlgimi çekmedi tabiki aşkım ama merak da ediyor insan. Benim ilgimi sadece sen çekersin".

Jeongin iç çekip yanağında ki eli kavrayarak avuc içini öpmüş, bu hareketi ile Hyunjin gülüp kollarının arasına girmişti.

Sohbet uzayıp devam ederken en sonunda yurt saatini kaçırmamak için kalkmışlardı.

"İyi geceler hepinize" diyerek el sallayıp sevgilisi ile yukarı çıktı Felix.

Jeongin ve Hyunjin ters yönde ilerlerken Minho ve Seungmin boş koridorda beraber kaldı.

"Of çok uykum var ya" diye söylendi Seungmin. "Projeyi neden hemen yapmaya çalıştınız ki?" diye sordu Minho.

"Ya zaten ödevlerimiz çok fazla, eğer ertelersek sonra çok sıkışıklık olurdu. Bunu istemeyince hemen yaptık" dedi esneyerek.

Minho gülüp "yarın dersin yok uyu güzelce".

"Öyle yapacağım kimse uyandıramaz beni" dedi mutlulukla. "Şapşal" diyen Minho ile kıkırdadı.

Kendi odasının önüne gelirken "İyi geceler o zaman Seungmin".

"İyi geceler Minho". Minho saçlarını karıştırıp kendi odasına doğru giderken Seungmin hatırladığı şey ile "Minho" diye seslendi.

Ona dönen genç ile "Sweetin kaldı" dedi. "Yarın getirebilirim dersin kaçta bitiyor?" diye sordu ardından.

Minho omuz silkip gülümsedi. "Vermene gerek yok sende kalsın". Seungmin gözlerini kırpıştırdı.

Minho önüne dönmeden önce "Sana daha çok yakıştı hem" diyerek yoluna devam etti.

Seungmin ise bir eli kapının kolunda durmuş, şaşkınlıkla açılmış gözleri ile arkasından bakmıştı.

İşte şimdi kalbi çok daha hızlı atıyordu.

---

Seungmin sevgili bile olmadan üç aralık kazağı aldı 🙂

Baysss

Heather // 2min ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin