"Başardık gerçekten başardık "
"Hayallerimiz den vazgeçmememiz gerektiğini söylemiştim size"
Birbirlerine sarılan dört arkadaş ile ekran karalırken Minho uzanıp durdurdu.
"Evet nasıl buldunuz?"
Chan'ın evinde buluşup kısa filmin son halini izleyen gençlerin dudaklarından hayranlık nidaları yükseldi.
"Oğlum harika olmuş" dedi Jeongin hayranlıkla. Felix saçlarını savurup "Diyorum size bende yıldız ışığı var" dedi.
Minho onlara gülüp bacaklarının arasında yer de oturulan küçüğüne döndü. Başını eğip "Sen nasıl buldun minik?" diy sordu.
"Harika olmuş! Gerçekten çok güzle oldu, tüm çabalarımıza değmiş gibi hissediyorum"
Minho onun saçlarını okşadı "Senin roman ne oldu?" diye sorması ile iç çekti Seungmin.
"Bitirmek üzereyim sadece bilgisayar düzenli bir şekilde yazmam gerekiyor" demesi ile Minho merakla "Bizede okutacak mısın?" diye sordu.
"Bilmiyorum artık orasını" demesi ile "gıcık şey seni" dedi Minho saçlarını bozup.
Bağıran Seungmin ile gülmüş geri çekilmişti. Seungmin söylenerek saçlarını düzeltirken aklına gelenle heyecanla büyüğüne dönmüştü.
"Geçen sefer beraber aldığımız kitabı bitirdim. Çok güzel ve tatlı bir kitabtı"
Minho ilgiyle başını salladı "Özellikle karakter gelişimi çok hoşuma gidiyor onda" dedi.
Kitap hakkında konuşmaya başlarken diğer tarafta Felix "Sıkıldım!" diye söyleniyordu.
"Ne yapmak istiyorsun bebeğim?" diye soran Changbin ona sarılmış, saçlarına öpücük kondurmuştu.
Dudaklarını büzüp "Bilmiyorum ki" dedi. Hyunjin ise aklına gelen fikir ile "Bir mekan var aslında, Niki den adresi alırım oraya gidelim mi?" diye sordu.
"Yarın hafta sonu zaten olabilir, akşam da bende kalabilirsiniz" dedi Chan tercihi onlara bırakıp.
"Ben okeyim" diyen Jeongin ile "Beni de say! Çok sıkıldım yeter!" ders Felix elini kaldırıp.
"Bende varım o zaman" diyen Changbin ile gülüp yanaklarını sıkıştırdı.
"Seungmin? Minho?" diyen Chan ile "Olabilir aslında" dedi Seungmin. "Varız bizde Chan" dedi Minho da.
Küçüğüne dönüp "Arada kaçamak yapmak gerek minik" demiş Seungmin gülmüştü.
Chan bu sefer yanında oturan gençe döndü. "Sende geliyorsun?" diye sorması ile Jisung saçlarını karıştırdı.
"O tür yerlere pek gitmem, Seungmin zoru ile gitmiştim" dedi gözlerini kısıp. Kıkırdayan genç ile güldü.
Onun gelmesini söyleyen arkadaşlarının gözleri ile iç çekmiş "Tamam bende varım" demişti.
Bunun üzerine biraz daha oturmuş daha sonra hazırlanmak için hepsi yurduna geçmişti.
Seungmin üstüne salaş bir beyaz gömlek altına deri bir şort giymiş, gömleğinin birazını içine sokmuştu.
Hafif makyajda yaparken saçlarını eliyle dağıttı. "Nasıl oldum?" diye sorması ile Jisung ona döndü.
"Fıstık gibi" demesi ile güldü. Jisung'un da hazırlanması ile çıkmışlar diğerleri ile buluşup Hyunjin'i takip ederek mekana gelmişlerdi.
Lacivert renkli duvarların arasında siyah şeritler geçen ara ara sarmaşıklar olan mekanda geniş yuvarlak bir masaya oturdular.
Mekan çok fazla kalabalık ve boğucu değildi, alkol kokusu ise her yeri kaplamıyordu.
İleride dans pisti bulunurken onun gerisinde odalar bulunuyordu.Hepsi içeceklerini söylerken "Oğlum harbi güzelmiş burası" dedi Changbin. "Hyunjin sonunda düzgün bir yere getirdin bizi" diyen Minho ile hepsi kahkaha attı.
Hyunjin göz devirmiş "İyi ki bir kere sizi kavganın çok olduğu yere götürdüm"
Diğerleri hala gülerken"Hey hey tamam yani nereden bilsin sevgilim oranın tekin bir yer olmadığını" diyerek sevgilisini korudu Jeongin.
Bu konuda biraz daha dalga geçmiş başka bir konuya geçmişlerdi.
"Seungmin?"
Duyduğu ses ile başını çeviren genç gördüğü kız ile "Ay Seayon!" dedi ayağa kalkıp. Arkadaşına kısaca sarılmış "Beklemiyordum karşılamayı" demişti.
Yanında ki kıza bakarken sırıtmış "Seungmin ben" demişti. Kızda elini sıkıp "Jiseo bende, biliyorsundur gerçi" demesi ile ikiside gülmüş Seayon göz devirmişti.
Onlarında masaya davet edilmesi ile kızlar diğerleri ile de kaynaşmıştı. Mekan kalabalıklaşırken dans pistide canlanmıştı.
Seungmin oraya takılı kalırken ayağında hissettiği sızı ile irkilmiş şokla karşısına bakmıştı.
Aynanda ayağın vuran Felix ve Seayon gözleriyle Minho'yu işaret etti. Seungmin iç çekip ayağını ovuşturmuş kızgın bakışlarını ikisine göndermişti.
"Bende dans etmek istiyorum" diye mırıldanması ile Minho ona döndü. "Gel bakalım o zaman köpüş" diyerek gencin elini tutarak ayağa kalktı.
Beraber piste çıkıp şarkıyla uyumlu dans ederken "Minho sen dansçı olmalıydın" dedi Seungmin.
Minho gülmüş etrafında dönerken küçüğüne göz kırpmıştı. "Gizliden yeteneklerimiz var işte güzellik"
Seungmin'in elini tekrar tutarak dans ederken küçük olan gülüp hareketlerine ayak uydurdu.
Onun kahkahaları Minho'nun da gülümsemesini neden olurken şarkı değişmiş daha yavaş bir şarkı açılmıştı. Seungmin yanaklarını şişirip "Of hadi ama aramızda sevgilisi olmayanlar var" diye söylendi.
Minho kıkırdadı "Bizde beraber dans ederiz" diyerek genci kendine çektiği gibi bir elini beline doladı.
Seungmin şaşkınlıkla ona bakarken elleri büyüğünün omuzlarında ki yerini aldı. Minhi ritme göre dans etmeye başlarken Seungmin gerçekliğe dönerek ona ayak uydurdu.
Tüm vücudu heyecandan kasılıyor ve yüzünün kızardığından emindi. Tutamadığı gülüşü yüzünde yayılırken kollarını boynuna doladı daha sıkı bir şekilde.
Renkli ışıklar altında ki güzel yüzünü izleyen Minho ise "Biliyor musun Seungmin" dedi.
Merakla ona bakan genç ile elini uzatıp önüne gelen saçlarını geriye yatırdı.
Gözlerin de ki yoğun bakışlarla küçüğünü incelemiş, parmak uçları yüzünde sürtmüştü. Bir süre sessiz kalmaya devam ederken derin bir nefes aldı.
"Neyse, dans edelim sadece" diyerek ona sarılması ile duraksadı Seungmin.
Minho'nun az önceki o yoğun bakışları tüm vücudunun titremesine neden olmuştu.
---
Abo
AşıkBaysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heather // 2min ✓
Fanfiction'Sevdiğin kişi olmak istiyorum' "Hala hatırlıyorum Aralık ayının üçünü Senin kazağını giymiştim Bende daha güzel durduğunu söyledin" 2min Changlix Hyunin Chansung