"Yani Minho seni başrol olarak aldı öyle mi?"
Jisung dan aldığı senaryoyu okuyan genç başını salladı. Senaryoyu okurken başta odada tur atmış daha sonra masaya oturmuştu.
Şuan bacaklarını sallayarak yüzünde ki gülümseme ile senaryoyu okuyordu. Jisung iç çekip "Güzel ezberle onları, boğarım seni" demişti masaya yaslanarak.
Seungmin onun tişört olmayan üstüne bakmış "Fena olmaz he" diyerek dalga geçmişti. Jisung gülüp arkadaşının saçlarını karıştırdı.
"Bu arada" diyerek başını kaldırdı Seungmin "Chan sana yürüyor bence".
Dolabından tişört alan Jisung duyduğu ile güldü. "Ne? Onu nereden çıkardın" dedi gülüşü arasında.
Seungmin omuz silkip "Bas baya yürüyor işte anlamayacak ne var" dedi. Jisung göz devirip tişörtü başından geçirdi.
"Sen iyice her yeri aşk efektiyle görmeye başladın"
Ceketini de üzerine geçirip "Hazırım, hadi çıkarım" demişti. Seungmin masadan inip kendi ceketini giymiş beraber odalarından çıkmışlardı.
Arkadaşları ile buluşacakları kafeye geldiklerinde diğerlerine selam verip oturdular.
"Minho daha gelmedi mi?" diye soran Seungmin ile Felix sırıtıp"Kafenin arkasında ki bahçede" demişti.
Başıyla gitmesini işaret ederken Seungmin kaşlarını havaya kaldırıp"Ben bir yanına gideyim" diyerek ayaklandı.
Felix, Jeongin ve Hyunjin gülerken iki büyük pek önemsemedi. Jisung ise arkasından iç çekmiş ona soru yönelten Chan'a dönmüştü.
Seungmin kafenin bahçesine çıkmış masaların daha ilerisinde kalan bedene ilerlemişti.
Ellerini dizlerine koyarak hafifçe eğildi. "Ne yapıyorsun?" diye sorması ile Minho başını kaldırıp ona baktı.
"Hava almaya çıkmıştım sonra bu yavrular ile karşılaştım, alışkanlık yanımda mama taşırım hep, onları besliyordum".
Yavru bir kediyi kucağına alıp sevmesi ile Seungmin gülümseyip yere çöktü. "Çok tatlı ama bunlar" diyerek kedileri sevdi.
"Öyleler cidden, of ben yavrularımı özledim galiba Seungmin". Minho'nun isyanı ile Seungmin güldü "Tatilde gitsek güzel olur aslında" demesi ile "Ben bu kedileri gördükten sonra kesin olarak gidiyorum" demişti büyüğü.
"Ben yinede köpek insanıyım galiba"
Seungmin'in dediği ile Minho parmağını küçüğünün yanağına bastırıp "Minik köpüş seni" diyerek dalga geçmişti.
"Hey!" diyen Seungmin ile gülüp kediyi yere bıraktı. Ayağa kalkıp üstünü silkelemiş, elini küçüğüne uzatmıştı.
Seungmin elini tutup ayağa kalktı. Arkadaşlarının yanına geçip oturmuş "Ne yaptınız o kadar uzun süre?" diye imayla soran Felix ile Seungmin alttan ayağını vurmuştu.
Sohbet devam ederken Chan ellerini çırptı "O zaman tatilden sonra ilk iş mini filmimizi çekmeye başlıyoruz" demişti.
Bu iki hafta hepsinin finalleri vardı, ondan sonra olacak tatilde ise herkes eve gitmeye daha cazip bulduğu için tatilden sonraya çekimleri ayarlamışlardı.
Ödev sene sonuna olduğu için de dörtlü bu konuda rahattı.
"O zaman biz kalkalım" diyen mavi saçlı genç ile "Nereye be?" diye sordu Changbin. Hyunjin de sevgili ile kalkmış "Randevuya cbin gelecek misin?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heather // 2min ✓
Fanfiction'Sevdiğin kişi olmak istiyorum' "Hala hatırlıyorum Aralık ayının üçünü Senin kazağını giymiştim Bende daha güzel durduğunu söyledin" 2min Changlix Hyunin Chansung