Ailem

1.9K 106 13
                                    

Başaramamıştım. Şimdi ise beni kucağına almış eve doğu götürüyordu. "Moralini bozma ilk denemede olmaması gayet normal." Ona cevap veremedim. Üzülüp üzülmemek elimde olan bir şey değildi. Gözlerimin kapattım ve Arden'in adım attığında gelen yaprak seslerine odaklandım.

Vardığımızda Arden'in yüzüne bakmadan direk yukarı çıktım. Kapımı kapattım ve üzerimi çıkarmaya çalıştım. Şu lanet olası korse çıkmıyordu. Sinirle kapıyı araladım ve bağırdım. "Amy nerdesin?" dedikten birkaç saniye sonra kapının tıklanması ile kapıya yürümeye başladım. Kapıyı araladım ve Amy'nin geçmesine izin verdim.

Amy içeri geldiğinde boydan aynanın karşısına geçtim. O da arkamda benim korsemi çıkarmaya başladı. Belimde rahatlık hissettiğimde korseyi çıkardığını anladım. Korseyi Amy eline aldıktan sonra arkamı döndüm. "Banyo suyunu ayarlayıp benim için pijama ile beraber giyecek iç kıyafeti ayarlar mısın?" dediğimde elerini önünde kavuşturup odamın içindeki banyoya yürüdü.

Bende odadan çıktım ve kapının önündeki muhafızlara döndüm. "Arden nerede biliyor musunuz?" demem ile biri bir adım öne attı. "Çalışma odasında olabilir lunam." yavaşca kafamı salladım. Nerde olduğunu bilmiyordum. "Beni götürür müsün?" dediğimde muhafız önden ben arkadan yürümeye başladık. Arkamdan ayak sesleri duymam ile başımı çevirip arkama baktığımda benim iki adım arkamdan iki askerin daha geldiğini gördüm.

Önümdeki asker durduğunda bende durdum ve kapıya döndüm. Arkamdaki askerler ile beraber sağa sola doğru açıldılar. Önünde durduğumuz kapının önünde de asker vardı. Bir asker kapıdan içeri gitmeye yeltenince ona durmasını ve kapıyı açmasını söyledim. "Bu mümkün değil lunam." dediğinde bu sefer ben kapıya doğru adımladım ve kapıyı elim ile itip içeri girdim.

Masada oturmuş bir şeyler ile ilgileniyordu. Aniden arkasını dönünce bende gidip kapıyı kapattım ve Arden'in yanına gittim. Şuan odanın tamamını kaplayan çam ve ıslak toprak konusunu yok saymaya çalışıyordum. Arden'in sırtı cama dönüktü ve cam dışarı açılan duvarın tamamını kaplıyordu. Masanın solunda kalan ve bir duvarı tamamen kaplayan bir kitaplık vardı. Ve masanın sağında kalan deri bir koltuk.

"Bir sorun mu var? Üzgünsün ve sinirlisin."dediğinde kafamı olumlu anlamda yavaşça salladım. "Dönüşmek istemiyorum." dediğimde kaşları çatıldı. "Neden?"

"Ne neden? Dönüşmek istemiyorum sevmek istiyorsan böyle sev. Ama eğer dönüşmeyi bile başaramayan bir kadını karım diye tanıtmak istemiyorsan o ayrı." dediğimde ayağı kalktı ve yanıma gelip kalçasını masaya yasladı. "Saçmalama. Sadece neden dönüşmek istemediğini merak ettim." omuz silktim "İstemiyorum işte." dedim ve onun cevap vermesini beklemeden odadan çıktım.

Odama girdim ve direk banyoya ilerledim. Güzel bir duşun ardından kıyafetlerimi giydim ve saçımı kuruladım. Şuan hiç uykumun olduğunu hissetmiyordum. Odaya baktığımda gördüğüm teras ile oraya ilerledim ve bir mindere oturdum. Lillith neden bana yardım etmedin?

Hazır değildin.

İşte buna cevap vermezdim. Haklıydı. Sence annem ile babama bir şey yapmış mıdır?

Sanmıyorum durduk yere birilerini öldürmez değil mi?

Umarım.

~

Amy benim odama girdiğinde ben yatağa yaslanmış bir şekilde oturuyordum. Sabah olmuştu ve ben bir gram uyku uyumamıştım. Amy yüzüme baktığında bir anlık duraksadı. O kadar mı kötü görünüyordum? Yanıma geldi ve selam verdi. "Amy lütfen kalk,biz tek iken karşımda eğilmeni istemiyorum." demem ile Amy kalkıp yüzüme baktı. "Lunam dün uyumadınız mı?" Kafamı hayır anlamında salladığımda tekrar konuştu. "Lunam saray içerisinde bir sorunu olduysa halledebilirim saray dışında ise muhafızlara haber salabilirim." dediğinde kafamı tekar olumsuz anlamda salladım.

MucizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin