|10|

3.7K 314 379
                                    

Kizlar uc gun olmus niye soylemiyonuz
Biliyorum bensizlik zordu...bu yuzden yb atiyorum 🥺💋

--- Seungmin ---

"Nasılsın bakalım.."

" Yani seninle tatile çıkmak bir insana ne kadar mutluluk verirse öyleyim."

Gülerek elimdeki valizi almış, arabaya yerleştirdiği gibi tekrar bana dönmüştü. " Eh.. bin bakalım karıcığım.."

" Kapımı açsana la öküz."

" Yok artık!"

" Binmem ki."

" Binme? Tek giderim?"

" Siktir git?"

Gülerek önüme kadar gelmiş, kapımı açıp beni resmen içeri fırlatmıştı. Evet.. tatile çıkıyoruz. Ciddi ciddi...
Bu fikrin kimden çıktığını sormayın. Tabii ki benden.

Kendimi arka koltukta prensesler gibi hissederken yastığımı başımın altına koyup ayaklarımı uzatmış, " Arabayı çalıştır köle!" Diye Chan'a seslenmiştim...

" Öne gel.."

" Hayır güzel burası."

" Oldu prenses başka ne istersin?"

" Senden uzak neresi varsa oraya götür beni lütfen."

Attığı kahkasının ardından arabayı çalıştırmış, çok geçmeden açtığım müzik eşliğinde yola çıkmıştık. Onunla tatile çıkma düşüncesi bence de berbat. Haklısınız.
Ama şöyle ki... Bu sahte evlilikte mutlu görünmek şart. Bu yüzden arada böyle saçmalıklar yapmak gerekiyor.

Telefonumla oynayıp bir yandan şarkıya eşlik ediyor, diğer yandan onunla konuşuyordum. Mükemmel değil miyim canım?

" Sonra işte...Babam da annemle evlenmek için kaçırmış onu."

" Vay.."

" Tabii! Babam çok aşıktır anneme. Aynı benim sana olan aşkım gibi Chan..."

Kahkahalar eşliğinde başını aşağı yukarı sallamış, " Tabii canım!" Demişti ki arabayı durdurup ben onu beklerken kahve almaya gitmişti.

Bu sırada yerimde doğrulup arabadan inmiş, şortumun iplerini sıkılaştırıp ön koltuğa oturmuştum. Birkaç dakika sonra o gelirken beni gördüğü gibi gülmüş, öyle yanıma geçmişti. Ne var halimde? Şapka, gözlük, şort, gömlek... Çok mu erken moda girdim acaba ya...

Kahvemi bana uzattığı sırada alıp gözlüğümü çıkarmış, yanıma indirip şapkamı da indirmiştim. O tekrar arabayı çalıştırdığı sırada Felix'in aramasına dönmek zorunda kaldım.

Ne oldu la?

Aha bu ne tip! Nereye gidiyorsunuz!!!!

Tatile.

Biliyordum mal. Canım istediği için sordum.

Sıkıntılısın amına koyayım.

Onu bunu boşver o müzik ne ? Ne çalıyor arkada?

Tarkan- Kuzu kuzu kanka oldu mu?

Tello can aç çabuk.

Ne?

Tello cansız yolculuk mu olur amına koyayım!!!

---

Ben bir süre onunla konuşup krize girmiş, ardından sonunda kapatabilmiştim. Chan bu sırada kahvesini çoktan bitirmiş, sadece yola odaklanmış durumdaydı.

HERA [Chanmin] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin