|31| ( Angst final - özel bölümü)

1.3K 125 174
                                    

Angst mevsuzunu bugun kapatmak istiyorum. Bu yuzden bu da ansgt finalin ozel bolumu.. yakinda mutlu son da gelecek rahat olun bebislerim ⭐💓

---


Matt'i üst üste öpmüş, onu yavaşça koltuğa bıraktıktan sonra eve kısa bir bakış atmıştı...

" Baba.. evi çok dağıttık değil mi?"

" Çok dağıttık miniğim."

" Babam kızacak."

Derin bir iç çekip oğlunun karşısına oturdu ve minik ellerini elleri arasına aldı. Seungmin'in ölümünün üzerinden tam bir hafta geçmişti. Her geçen gün daha bir yalnız hissederken oğluna artık ciddi bir açıklama yapmak zorunda hissediyordu.

Matt koca koca gözlerini onun üzerinde gezdirirken uslu bir çocuk gibi sessizce söze girmesini bekledi. Babasının bu hâlde oluşu onu da üzüyor, sessizleştiriyordu.

" Oğlum, şimdi sana söyleyeceğim şeyleri anlaman çok zor olacak, biliyorum. Ama beni iyi dinle olur mu? Ve sakın ağlama."

Matt usulca başını aşağı yukarı sallarken babası devam etti.

" Baban artık yok. Sadece ikimiz varız, baba gökyüzünde Matt. Baba yıldız oldu... Beni anlıyor musun? Bu saatten sonra sadece ikimiz varız ve baba bizi izlerken çok iyi ve mutlu görünmek zorundayız."

Küçük çocuğun gözleri dolmaya başlarken Chan derin bir iç çekmiş;

" Hayır miniğim. Ağlamak yok dedim.. ağlarsak baba üzülecek Matthew.
Daha çok küçük olduğun için sana her şeyi adam akıllı anlatamayacak olduğumun farkındayım. Sen de öylesin biliyorum. Sadece n'olur üzme beni. Yanımda kal ve baba için hep mutlu olalım olur mu?"

Matt ağlamaya başlayınca Chan dolan gözlerini tutamamış, oğlunu kucağına alıp sıkıca sarılmıştı.

" Bu baba için son ağlayış olcak tamam mı bebeğim? Babayı üzmek istemiyoruz."

" Ama baba.. ben böyle kalmak istemiyorum. Ben ikinizi de istiyorum."

" Sen büyüyüp koca bir adam olduğunda baba gelecek bebeğim. Ama şimdi o bir yıldız, ve bizi sürekli izliyor olacak. "

Matt hemencecik kucağından atlamış, koltuktan inip yerdeki oyuncakları toplamaya başlamıştı.

" Matt.."

" Madem baba bizi izliyor, o zaman hemen toplamalıyız, baba dağınıklık sevmez!"

Chan göz yaşlarını ne kadar silse de boş olduğunu anlayınca başını koltuğa gömmüş, ağlamaya devam etmişti. Matt koşa koşa evin içinde geziyor, tüm oyuncakları toplayıp yerlerine koyuyordu.

" Hadi Baba kızacak!"

Nasıl yapacağını bilmiyordu. Daha ilk dakikadan kendini bitmiş hissediyordu. Yavaşça başını kaldırıp oğluna baktı. O kadar benziyordu ki ona, iki haftadır bu benzerlik daha bir artmış gibi gözüne geliyordu.

Derin bir iç çekip ayağa kalkmış, göz yaşları içerisinde zorla gülümseyerek;

" O zaman baba için mochi de yapalım mı?" Diye soran Matt'i kucağına almıştı.

" Yapalım miniğim. Baba için yapalım."

Matt ona sarılıp öpmüş,

" Matt babalarını çok seviyor.." diye mırıldanmıştı. Şu küçücük yaşında böyle bir olgunluğa sahip oğlunun oluşu onun için büyük bir şans olsa gerekti. Chan aynı Seungmin gibi kokan oğlunun yüzüne birkaç öpücük bırakmış;

HERA [Chanmin] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin