Arkadassaklarim yine bolum attim cunku yani neden olmasin...
Bitirelim artik ua su fici ( 300 bolum devam edicem)----
Seungmin
----Chan o gün eve her zamankinden biraz daha geç gelmiş, Seungmin kapının önünde onu karşıladığı gibi sıkıca sarılmıştı.
" Neden bu kadar geç kaldın?"
" Son dakika birkaç imza işi çıktı güzelim. Onları hallettim öyle geldim."
" Ah iyi yapmışsın."
" Matt nerede?"
" Oyun oynuyor. Koş koş seni çok özlemiş bugün."
Yüzüne bıraktığı birkaç öpücüğün ardından ceketini çıkarıp bir köşeye bırakmış, kocası ile birlikte içeri girdiğinde koşa koşa oğlunu kucağına almıştı.
" Bang Matthew hazretleri nasıllarmış bakalım!!!"
Matt ona sarılıp gülerken hemen;
" İyiymiş!" Diye bağırmış, Chan onu üst üste öpüp gün boyu özlem duyduğu oğlu ile hasret gidermeye başlamıştı. Seungmin gülerek ikisini izlerken derin bir nefes almış;
" Benim biraz işim var.. dışarı çıkacağım. İsterseniz beraber gidelim ya da siz kalın bir saate dönerim zaten."
" Ne işi güzelim?"
Chan'ın sorduğu soru üzerine hemencecik;
" Marekete uğrayacağım. " Diye karşılık vermişti.
" Sen kal hizmetliler gitsin."
" Bugün çok evde kaldım Chan. Biraz nefes alsam iyi olacak gibi."
Chan başını aşağı yukarı sallamış, " Pekâlâ... Biz evdeyiz o zaman. Çok geç kalma.. hava bozuyor. " diyip oğluna dönmüştü.
Seungmin onu onaylarken yukarı çıkıp üzerini değiştirmiş, oğlu ve eşi aşağıda eve tüm kahkahaları yayarken o da inip tekrar ikisinin yanına dönmüştü.
" İstediğiniz bir şey var mı?"
" Çikolata!"
" Matt ev çikolata doldu bebeğim."
" Hayır ama yine olsun."
Tatlı tatlı konuşması onu güldürürken yanına gelip yanaklarından öpmüş, ardından" Peki peki alacağım." Diyip Chan'a dönmüştü.
" Çok geç kalmam. Matt yemek yedi... Seninle oynasın gelince uyuturum."
Chan onu başıyla onaylarken saçları arasına minik bir öpücük bırakmış, Seung ardından kalkıp kapıya yönelmişti.
" Seungmin..."
Sesiyle döndüğü sırada " Hm?" Diye karşılık vermiş, Chan derin bir nefes alıp;
" Bizde mi gelsek?" diye sormuştu.
" Hava zaten yeterince soğuk sevgilim. Matt hiç çıkmasın bence. Hadi size iyi eğlenceler... Mattie~ baba hemen gelecek! Evi çok dağıtmayınnn!"
Chan mecburen kabul ettiği sırada Matt ona el sallamış, Seung gülerek evden çıkmıştı.
" Baba da gittiğine göre... Bence evi dağıtabiliriz Matt!"
" Evetttt!!!"
" Ama önce üzerimizi değiştirelim!"
Matt babasını minik kafasını sallayarak onaylarken Chan onu kucağına alıp hızlıca yukarı çıkmış, Seungmin'in evde olmadığı bu anı fırsat bilip oğluyla birkaç çılgınlık yapmaya hazırlanmıştı. Bu onlar için bir gelenekti. Seungmin baba evde olmadığı her an ev savaş alanı olmaya çok müsaitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERA [Chanmin]
Fanfiction" Zoraki bir evlilik olduğu sevişmeyeceğimiz anlamına gelir mi?" Korenin en köklü iki şirketinin sahipleri güçlerini birleştirmek adına oğullarını evlendirmeye karar verir. [ İki son vardır. Happy end - Angst final olarak... Hangisini uygun görürs...