4.rész

2.8K 130 5
                                    

- Tényleg veled kell egy szobán osztoznom?- rontott be az ajtón Shawn.

- Tényleg.

- Meddig?

- Nemtudom.

- Nem fogok veled élni itt. - nézett körbe, majd fintorodott el a rózsaszín díszekre pillantva.

- Akkor menj ki. - válaszoltam nyugodtan.

- Picsa. - mondta,  majd kiviharzott.

Olyan tipikus. Már csak az egészben azt nem értem, erről miért nem szóltak neki.

Lehuppantam az ágyamra majd idegesen fújtam ki a levegőt. Szerintem cuki a rózsaszín szobám.

Néhány perc múlva, nagy sebbel-lobbal belépett újra.

- Beszéltem  velük.

- Erre nem voltam kíváncsi. - feleltem hozzá hasonló stílusban.

Majd elkezdte kipakolni a holmiját.

- Szóval maradsz?

Nem válaszolt.

Őszintén nem értettem, miért ilyen bunkó velem. Ő kezdte el ezt a hozzáállást.

- Figyelj. - léptem elé határozottan- nekem sem tetszik a helyzet, viszont veled ellentétben én nem viselkedek úgy mint egy óvodás. Nekem sincs választásom, és ha egyikünknek van joga feldúltnak lenni, az én vagyok. Én voltam itt előbb és nem véletlenül nem volt eddig egy szobatársam sem. Lány sem. - hangsúlyoztam ki az utolsó mondatot.

- Túl közel vagy. - válaszolta semleges hangon, de a szemei elidőztek az ajkaimon és hirtelen érezni kezdtem a parfümje illatát, ami egy az egyben Dylan parfümére emlékeztetett.

- Milyen parfümöt használsz? - tettem fel hirtelen a kérdést, inkább csak hangosan gondolkodtam.

- Komolyan ezt akarod megvitatni most?- lépett hátrébb.

- Miért vagy ekkora barom? - fakadtam ki.

- Én barom? Lerí rólad mekkora riba... - folytatta volna a mondatát de a szájára tapasztottam a kezem.

- Még egy ilyen jelző és...

- És mi? - szorította meg gyengéden a csuklóm, majd elmosolyodott.

Válaszolni nem tudtam, hiszen amúgy sem gondoltam végig mit szerettem volna mondani.

Farkasszemet néztem  vele, álltam a pillantását mert nem akartam gyengének tűnni, viszont elég nehéz volt szemkontaktust tartani vele a magassága miatt.

- Mit teszel, ha azt mondom, hogy egy kis ribanc vagy? - mosolygott tovább.

- Gondolom általában a kispadon ülsz és onnan nézed végig a meccset. - nem tudtam semmivel sem visszavágni.

Hirtelen elengedett.

- Csatár vagyok. - válaszolta sértetten.

-  A harmadik? - nevettem fel.

- Ne provokálj.

- Pakold ki a cuccod, és próbáld meg a levegőt is csak nagyon halkan venni. - fordítottam hátat neki, majd kimentem a szobából.

Ez mi a szar volt?

Ezzel az egésszel csak annyi a baj, hogy Shawn stílusa Dylanre emlékeztet, ami nem jó dolog. Holnap bemegyek az irodába és valahogy elrendezem a dolgokat, hogy ne kelljen egy szobában lennünk.

Nemtudom miért jöttem ki ezért mivel más ötletem nem volt, elsétáltam a kedvenc boltomba. Direkt nem kocsival mentem, hogy ne érjek vissza olyan hamar.
Útközben megcsörgettem Kimberlyt.

/ SZÜNETEL /Belém bonyolódtálWhere stories live. Discover now