2.rész

3K 128 4
                                    

Óra végén összeütköztünk kifelé menet az ajtóban Liammal. Azaz, összeütköztünk, mivel direkt jött nekem. Tipikus.

- Szállj már le rólam, "löktem arrébb".

- Gyere ma el velem valahová.

- És mégis hová? - felvette sietős lépteimmel a tempót.

- Akárhová, ahová csak szeretnél. - mosolygott.

- Ja, és én vezessek majd, nem? - húztam össze a szemöldököm.

- Jó,tudom, csak egy hónap múlva lesz jogsim, de azon kívül tökéletes vagyok számodra. - húzta ki magát.

- Mesélj még. - álltunk meg egy plakát előtt, amit eddig még nem láttam.

- Szexi vagyok, nézz csak rám. Mindig jó az illatom, idősebb és magasabb vagyok nálad. Jól keresek és baromi jó vagyok az ágyban. - mondta fennhangon.

- Te jó ég, ez igaz? - kiáltottam fel.

- Igen.- válaszolta büszkén.

- Kapd be Liam, nem neked mondtam, hanem a plakát... - szegeztem rá a mutatóujjam felháborodva.

- Kedves Egyetemisták. Sajnálattal közöljük, hogy Mrs. Linda jövőhéttől nem tanít nálunk. Ne csüggedjenek, nem marad el egy órájuk sem, jövőhét hétfőn új oktatóval kezdik a hetet. Üdv: Mr. Chen. - olvasta hangosan Liam a plakáton lévő szöveget.

- De mégis mi az oka, hogy a kedvenc tanárom nem tanít itt többé? Néhány hete áradozott, hogy mennyire szeret itt lenni. - fakadtam ki.

- Nekem annyira nem volt szimpatikus.

- Mert egy előadásán sem voltál. - forgattam meg a szemem.

- Na, akkor ma feljössz hozzám?- vigyorgott.

- Fúj. - zártam rövidre majd elsétáltam.

Őszintén felháborított, hogy Mrs. Linda elmegy. Nem értettem az okát, szóval megkeresem, mi lehet az.

- Tessék csak. - válaszolta Mr. Chen miután hevesen kopogtattam irodája ajtaján.

- Jónapot Mr. Wan, kérdésem van.

- Tisztáztuk már, hogy szólítson csak Chennek. - villantotta meg tökéletes fogsorát.

Hirtelen a hideg futott végig a hátamon, ahogy belegondoltam, hogy mi lenne ha kavarnék az egyetem igazgatójával? Érdekes lenne. Elég jó pasi de jól végzi a dolgát, nem szeretném, hogy miattam játsszon az állásával.

- Mr. Chen, olvastam a plakátot és egyszerűen nem fér a fejembe, nem értem az okát.

Egy ideig gondolkozott majd végül megszólalt.

- Zárja be az ajtót.

Hirtelen nem is tudtam, mire gondoljak vagy miért kéri ezt, de bezártam.

- Nem oszthatok meg önnel ehhez hasonló információkat, de maga kedves ma is olyan csodálatos és gyönyörű. - mosolygott.

Vissza mosolyogtam, bár sosem értettem miért épp velem ilyen, mikor nálam milliószor sikeresebb nők fordulnak meg itt az egyetemen. Nem mellesleg, a neje modell.

- Kaptunk egy hívást az oktatási központtól, hogy valaki kérelmezi Mrs. Linda elbocsátását. Az ok amiért ez megtörtént pedig az, hogy egy más világszemléletű, hatékonyabb oktatásformát képviselő személy fog érkezni a helyére. Amit érthető okokból, nem részletezek, neveket nem mondhatok önnek. Remélem kielégítő volt a válasz a kérdésére. - nézett végig lassan a testemen majd szemei a combjaimon állapodtak meg.

Fenébe is, hogy ilyenkor veszek fel szoknyát. Bár nem mintha bánnám vágyakozó tekintetét. Minden férfi így néz rám én pedig büszkén vallom, hogy eddig csak egy férfinek adtam oda magam.

- Teljes mértékben, nagyon szépen köszönöm, Mr. Chen, további szép napot. - mosolyogtam rá amolyan jó kislányosan, amivel láttam, mennyire kikészítettem.


- Új oktató, más világszemlélet, bla bla bla, nem értem mire volt ez jó. - panaszkodtam Kimnek.

- Nyugi már, ne fújd fel ennyire a dolgot. - válaszolta nyugodtan.

- Megtennéd, hogy nem kotorászol tovább a gardróbomban? - nevettem fel mikor már az ötödik ruhámat mérte magához.

- Had vegyem ezt kölcsön estére- nézett rám könyörgően.

- Hova mész este? - dőltem hátra az ágyamon, hogy végre lenyugodjak kicsit.

- Randim van.

- Na ne, kivel? - pillantottam rá.

- Liammal.

Hirtelen nem is tudtam mit mondhatnék. Lányoknál, azaz, legjobb barátnőknél alapszabály, hogy nem kavarunk olyannal akivel a másik fél kavart. Bár őszintén szólva, sosem kavartunk Liammal. Ha kérdezett róla Kim, mindig azt mondtam, hogy nem érdekel igazán a srác, szóval nem tudom emiatt most hibáztatni, egyikkőjüket sem. Viszont ami bánt, az az, hogy Liamnak csak egy alkalmat fog jelenteni ez a lány, vissza akar valamivel vágni amiért folyton lekoptatom.

- Csak vigyázz magadra. - mosolyogtam rá.

- Csak dugok egyet vele, nem nagy cucc, mondtam neki, hogy enni sem feltétlenül fontos elvinnie. - válaszolta könnyedén.

Egy pillantra elfelejtettem, hogy ő Kimberly. Nem kell vigyáznia magára, inkább azok a fiúk vigyázzanak, akik kikezdenek vele.

/ SZÜNETEL /Belém bonyolódtálDonde viven las historias. Descúbrelo ahora