7.rész

3K 131 8
                                    

A történtek ellenére egész jól aludtam. Tudom bután hangzik, de biztonságban éreztem magam Shawn társaságában.

Az ébresztőm 7.40-re volt állítva, gondoltam 8-ig még forgolódok az ágyamban, aztán neki állhatunk a napnak, viszont valami más, azaz valaki más felébresztett egy órával korábban.

Nehézkesen kinyitottam a szemem, hogy láthassam, mégis mi a hang forrása, mikor Shawnt pillantottam meg fekvőtámaszozni.

- 97,98,99,100. - szuszogta.

- Shawn, mit művelsz?- mormogtam.

- Jóreggelt. - pattant fel a földről.

Kipirosodott mosolygós arca mintha beragyogta volna a szobát.

- 7 óra se múlt. - válaszoltam "jó reggelt" helyett.

- Formában kell tartanom magam. - fújta ki a levegőt.

- 100 fekvőtámasszal korán reggel?

- Már futottam két kört a sportpályán, az pontosan 6 km. - felelte büszkén.

Eddig nem is vettem észre, hogy póló nélkül, egy edzőgatyában ácsorog előttem.

Akaratlanul is végig néztem a kidolgozott testét.

- Na látod, ezekért a pillantásokért élek. - nevetett.

Én pedig mélységesen elszégyelltem magam és a fejemre húztam a takarót.

- Gyere. - szólt.

- Hova? - néztem rá gyilkos tekintettel.

Nem adok lentebb a nyolc óránál. Szükségem van a pihenésre.

- Csináltam reggelit. - szólt hátra, ahogy kilépett az ajtón.

Reggelit? Nekem?

Magamra kaptam a köntösöm és a nyomába eredtem.

A konyhánk a kollégiumnak egészen otthonos, tágas és mindennel fel van szerelve, amire csak szükség lehet.

- Hajts fel. - mutatott a konyhapulton lévő pohárra amiben valami undorító trutymó volt.

Gondoltam, hogy túl szép a "készítettem reggelit neked", ahhoz, hogy igaz legyen.

- Ez mégis mi akar lenni?- bámultam förmedten a halvány sárga színű krémes löttyre.

- Kókusztej, felturbózva éretlen bébirépával, na meg daráltam bele 2 dekányi fiatal friss hernyót. - mondta.

Öklendezni kezdtem, mire jót nevetett.

- Csak szivatlak,  ez proteines banánshake.

Hála az égnek.

- Biztos?- kérdeztem bizonytalanul, ahogy beleszagoltam a közel fél literes üvegpohár tartalmába.

- Ígérem. - mosolyodott el.

Belekortyoltam és kellemesen csalódtam. Egészen finom volt.

- Na milyen? Saját recept.

- Egész...jó.

- Holnap is kérsz?

- Nem. - vágtam rá egyből mire mindketten elnevettük magunkat.

Elkészültem a mai naphoz. Visszafeküdni ugyan már nem tudtam, de legalább rendet raktam a szobában amíg Shawn előre ment körbenézni.

******************************

/ SZÜNETEL /Belém bonyolódtálOnde histórias criam vida. Descubra agora