A tükörbe nézve magam azon agyaltam, hogy ennyi zokogás után miért nem dagadtak meg a szemeim mint máskor? Bezzeg ha Kim megnevetett annyira, hogy bekönnyezek, egy óra után is kivannak pirosodva a szemeim és mindenki megkérdi, minden rendben?
Megigazítottam a sminkem, vettem egy mély levegőt, és leindultam. A lépcső aljàn még toporogtam kicsit, majd azzal próbáltam magam nyugtatni, hogy csak ezt az egy órát kell kibírnom, aztán mindenki szépen haza megy, én pedig a családommal lehetek.
Időközben Regina és Brian haza értek, már csak az én helyem tátongott üresen az asztalnál.
- Hol voltál kicsim? - kérdezte anya.
Csönd lett és éreztem, hogy mindenki engem bámul.
- A szobámban. - sütöttem le a szemeim, majd leültem az asztalhoz. Delinával szemben.
- Jenna, örülök , hogy újra látlak. - mosolygott.
Dylan egyenesen ült mellette, én nem néztem rá, de ő végig rajtam tartotta a tekintetét.
Brian és Regina még egy ideig áradoztak, hogy milyen jó, hogy újra látnak.
- Minden rendben? - súgta oda Shawn.
Bólogattam bizonytalanul.Mindenki csevegett, közben ettek, de Dylam hangját egyszer sem hallottam.
- És Jenna, mióta vagytok együtt? - szólalt fel Dylan.
Forogni kezdett velem a helyiség és nagyon erősen visszakellett tartanom az ételt, ami vissza akart jönni.
Még van képe beszélni hozzám.
Bátorságot vettem és a szemébe néztem.
Egy ideig nem szóltam semmit, csak néztük egymást közben csak sötétség volt a fejemben, minden megszűnt körülöttem.
Minden olyan tompa és homályos volt magam körül, csak őt láttam tisztán, szája halvány mosolyra húzódott.
- 3 hónapja. - köszörültem meg a torkom.
- 3 hónap? - mosolygott - az nem kis idő.
- És ti? - pillantottam Delinára.
Dylan megfogta a kezét.
A szomorúságomat harag váltotta fel. Nagy érzékenységem közepette teljesen megfeledkeztem róla, hogy mennyire gyűlölöm őt. Ugyanolyan szemét seggfej mint volt.
- 1 éve. - felelte.
Delina rámosolygott, és mélyen Dylan szemeit fürkészte, de az ő tekintete újra rám esett.
- Gratulálok. - köszörültem meg újra a torkom.
Hangomban nem voltak érzelmek, és erre ő is felfigyelt.
- Köszönöm szépen anya, nagyon finom volt, de mi végeztünk, igaz, Shawn?
- Én még ezt itt betolom. - nézett rám nagy szemekkel Shawn.
Barom. De még most is aranyos.
Dylan elmosolyodott én pedig egy szemforgatást követően felálltam az asztaltól.
Pàr lépéssel odébb hallottam, ahogy Dylan is feláll.
- Ha megbocsátotok. - mondta.
Elkezdtem szedni a lábaim újra felfele, de a nyomomba ért.
Úgy tettem mintha nem vettem volna észre, de ő gyengéden a vállam után kapott.
Borzalmas deja-vu érzésem lett amitől szintén csak sírni akartam.
Behúzott a szobája ajtaján, majd óvatosan becsukta azt.
Felnevettem.
- Mit szeretnél tőlem? - sziszegtem mérgesen.
- Ismerős helyzet, mi? - villantotta meg gödröcskéit, amit már vagy ezer éve nem láttam.
- Kérlek, ne kezdj el jàtszadozni velem, különben azonnal autóba ülök és elmegyek innen.
- Sikerült megszerezni a jogsit?
- Igen. - vágtam rá mérgesen.
Egy mosoly volt a válasza.
- Szívesen. - felelte.
- Tessék? - hitetlenkedtem.
- Később elmagyarázom, ma éjszakára úgyis itt maradunk.
Újra éreztem, hogy zokogni akarok, elakarok bújni a világ elől és egyedül lenni örökre, ahol nem láthat senki.
- Légyszives ne bánts tovább. - buggyant ki egy könnycsepp a szememből.
Arca komoly lett, de nem szólt semmit.
- Sajnálom. Sajnálom, hogy sok baromsàgon kellett keresztülmenned miattam. Egy nap majd megérted.
- Nem akarok megérteni semmit, vagy ti mentek el ma ebéd után, vagy mi! - nyertem vissza bátorságom és letöröltem a könnycseppet.
- Jenn, ez még mindig az én házam, nem küldhetsz el innen. - mosolygott gúnyosan.
- Hogy te milyen mosolygós kedvedben vagy ma, Dylan Scott. Igaz, ez a te házad. Teljes mértékben a te házad, ugyebár keményen megdolgoztál érte, Mr. Escobar , de had kérjek tőled egy utolsó szívességet.
Dylan csak csendben figyelt.
- Had kérjek egy utolsót, ne tedd tönkre a mai napom. Had legyek az anyámmal és az öcsémmel nyugodtan, mert nemtudom, mikor látom őket újra.
Hangom megremegett, de nem kezdhetek el sírni.
- Meg, ugyebár a barátoddal, nem de? - lépett közelebb hozzám.
- Pontosan.
- Tudod vicces, hogy pont Shawn Parkerrel hozott téged össze a sors.
- Ezt meg hogy érted?
- Shawn szinte másodmagam, csak én jobb vagyok. - nevetett fel.
- Mi...mi a szart hordasz itt össze? - fakadtam ki.
- Jenn, te tényleg nem tudod magad távoltartani ettől az egésztől?
Olyan közel jött, hogy teljesen az ajtóhoz szorított már. Ajka olyan közel volt az enyémhez, hogy majd' beleszédültem a közelségébe.
- Én már végeztem cápával, örökre - mondta halkan - ezáltal te sem vagy veszélyben többé, aki rádhozza újra ezt a sok szart, az nem én leszek, hanem a barátod.
Azthittem menten elájulok.
- Egyáltalán, honnan ismered?
- Majd ő elmeséli, én végleg kiszálltam, Jenn.
YOU ARE READING
/ SZÜNETEL /Belém bonyolódtál
RomanceDylan hirtelen eltűnése után vajon hogyan zajlik az élet? Szerelem, szenvedély, zűr. Valaki azt mondja,"játszunk a saját szabályaim szerint", ez a valaki pedig Jenna. Dylan és Jenna egy véletlen folytán újra találkoznak, de mi lesz később?