"Gıcık herif!"Mahperi'den...
Sonunda haftasonu geldiği için aşırı mutluydum kızlar ile dürüm yemek ve gezmek için anlaşmıştık hızla üzerimi giyindim ve saçlarımı düzleştirip sade bir makyaj yaptım.
WhatsApp'tan gelen bir kaç mesaj yüzünden cebimde ki telefonum titremişti.
Kızlardır diye umursamamıştım ama bu sefer de telefonum çalmaya başlamıştı, sinirle arayana bile bakmadan telefonu açtım ve bağırarak konuştum.
"NE VAR YA?!"
Savaş Eroğlu! : Ne var ya mı?
Duyduğum ses ile seslice yutkunduğumda karşı taraftan gülme sesi duyulmuştu.
"Özür dilerim ben isime bakmadan açınca bağırdım öyle."
Savaş Eroğlu! : Sen her arayana bağırır mısın böyle?
"Yakınımsa evet."
Savaş Eroğlu! : ben yakının değilim ama?
"Dedim ya isime bakmadan açtım diye."
Savaş Eroğlu! : şirkete gelebilir misin?
"Tatildeyim?"
Savaş Eroğlu! : ihtiyaç var?
"Peki ona göre maaşımı yatırırsınız."
Savaş Eroğlu! : hızlı ol.
Telefonu kapattım ve evden çıkıp ayakkabılarımı giyindim ardından Halit abi'nin yanına gidip beni şirkete bırakmasını söyledim.
Halit: iyi alıştın he.
"Öf sus da sür ya sinirliyim zaten."
Halit: Ne oldu bakayım anlat?
"Şirketten pek sevgili patronum çağırıyor."
Halit: yapacak bişey yok köpek gibi gideceksin.
Şirketin önüne geldiğimizde taksiden indim ve binaya girip asansöre bindim ardından 7. Katta durdum ve kilitli kapıya kartımı okutup savaş bey'in odadına ilerledim.
Kapıyı tıklattığımda içeriden gelen gir sesi ile kapıyı hafifçe araladım ve bir göz gezdirdim Eray bey'de buradaydı.
Derin bir nefes alıp içeri tamamen girdim ve savaş bey'e bakıp konuştum.
"Beni çağırmıştınız?"
Savaş: Evet, seninle abim konuşmak istedi.
"O zaman abiniz kendisi çağırabilirdi sonuçta şirketin 2. Ortağı da o ve benim bilgilerim Eray beyde de var..."
Bakışlarımı Eray bey'e çevirdim ve cümlemi tamamladım.
"Değil mi Eray bey?"
Eray: Ben savaştan istedim, geç otur karşıma.
Siyah deri koltuğa geçip oturdum ve Eray bey'i dinledim.
"Bir sorun mu var Eray bey?"
Eray: Evet, staj sonrası işe alınıyorsunuz ve alındığınız zaman stajda gösterildiği gibi bir esneklik gösterilmeyecek.
"Bunun gayet farkındayım sonuçta burası resmi bir holding?"
Eray: Güzel, bunu söyleyecektim çıkabilirsiniz.
Yerimden kalkıp odadan ayrılacakken Savaş bey de arkamdan geldi ve kapıyı açıp odadan çıkmam için elini öne doğru uzattı.
Savaş bey ben çıkarken kulağıma eğildi ve sıcak nefesi ile karışmış cümleleri saçlarımdan süzülerek kulağıma ulaştı bu durumdan hem kalbim hızlanmış hem de huylanmıştım.
Savaş: bir yere gitme odanda bekle.
Kafamı onaylarcasına salladım ve odama geçip kızlar ile WhatsApp grubuna girdim.
Kraliyet devleri✨
Doğu: Mahperiii nerdesin kızım ağaç olduk ya?!
Yüsra: Ben dürümümü yedim bile çünkü açım.
Doğu: Bende yiyorum kusura bakma karıcım midem de önemli.
Siz: Kusura bakmayın kızlar size haber vermedim ama Savaş bey beni acil şirkete çağırdı gelemeyeceğim akşam buluşuruz?
Doğu: Tamam sıkıntı yok.
Yüsra: detayları anlatıcaksın?
Siz: Anlatıcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARDON?! - Yarı Texting-
ChickLitStajyer bir yönetici asistan olan Mahperi Soykan ile koca şirketin ceo'su olma yolunda ilerleyen Savaş Eroğlu tıklım tıklım olan bir asansör'e aynı anda binmeye çalışması sonucu başlar herşey... Mahperi acele ile asansörü tuttuğuna sevinirken iri ya...