19. Bölüm

336 16 0
                                    


Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba çoook uzun bir süre bölüm gelmedi daha doğrusu bölüm atmaya kendimi hazır hissetmedim okul, staj, evde yaşanan olaylar vs. Derken burası aklımdan uçup gitti bazen yoğunluktan buraya bakamazsam şimdiden affola iyi okumalar dilerim siyah severlerim🖤

Mahperi'den...

Sabah'ın ilk ışıkları ile babaannem beni yataktan kaldırmış ve işleri sıralamıştı ben o işleri halledene kadar zamanın bu kadar acımasız ilerleyeceğini hesaba katmamıştım saate baktığımda "15.36" yazısı ile gözlerim kocaman açılmıştı son olarak oturma odasının son penceresini de sildiğimde işler bitmişti yorgunlukla kendimi koltuğa attım ve tavanı seyrettim...

Karadeniz'de 1. Yılımı doldurmuştum abimin bana dediklerinden sonra babamın dön diye arayıp gelmemesinden tamı tamına 1 yıl geçmişti bu süreç içinde ise Savaş ile nişanlanmış ve kına ile düğün tarihlerimizi belirlemeye çalışıyorduk.

Nenemin söylenmeleri ile koltuktan kalktım ve banyoya girip sıcak bir duş aldım ardından ilçeye gidip kendime istanbula bir uçak bileti aldım ve geri köye gelip bavullarımı hazırladım...

🦋🦋🦋

Gece yarısı karadeniz de bulunan havaalanına geldim ve uçağımı bekledim bu sırada ise 1 yıl boyunca gelen mesajları ve bildirimleri kontrol ediyordum...

Mesajların hepsini okumadan geçtim ve haberleri kontrol ettim gözüme çarpan yakın tarihte ki bir haberi okuduğumda nefesim kesilmişti.

!!! ÜNLÜ İŞ ADAMI SAVAŞ EROĞLU YENİ STAJYERİ İLE YAKIN BİR ŞEKİLDE KAMERALARA YAKALANDI GEÇTİĞİMİZ SENELERDE DE CEMİYETTEN UZAK GECEKONDU MAHALLESİNDE YAŞAYAN BİR STAJYERİ İLE İLİŞKİSİ OLAN SAVAŞ EROĞLU BAKIN NELER SÖYLEDİ !!!

"Geçtiğimiz senelerde ki stajyer Mahperi Soykan benim nişanlım arkadaşlar bu gördüğünüz kız ise benim çalışanım ve zor durumda olan her çalışanımıza olduğu gibi bu çalışanıma da yardımda bulundum şimdi izninizle işime yetişmem lazım."

Ne yani her çalışanıyla böyle mi bu adam?

Sinirle yerimden kalktım ve anons edilen uçağa binip camdan dışarıyı seyrettim, beyaz bulutlar ardında minicik kalan şehirler üzerinde ilerliyorduk yavaşça gözlerimi kapattım ve kendimi derin uykunun kollarına bıraktım...

🦋🦋🦋

Hostesin beni uyandırması ile gözlerimi araladım ve etrafa bakındım İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanına iniş yapmıştık.

Hostes'e teşekkür edip kalktım ve eşyalarımı toparlayıp bavulumu aldım ve Havalimanından çıkıp bir taksi çevirdim.

"Nereye gidiyoruz abla?"

"Eroğlu Holding."

Savaş'ın asistanı olan Hâle' yi aradım ve geleceğimi söyledim.

"Peki Mahperi hanım savaş bey'e iletmemi ister misiniz?"

"Hayır gerek yok sürpriz yapacağım sen sadece bugün ki bütün toplantıların iptal edildiğini söyle."

Telefonu kapattım ve yola odaklandım bir süre sonra o tanıdık olan Holdingin önüne geldiğimizde parayı ödeyip taksiden indim.

Klasik şekilde kalabalık, telaşlı ve boğucu şehir olan İstanbul'a dönüş yapmıştım ancak bu sefer eskisi gibi saf olan Mahperi olarak değil.

PARDON?!  - Yarı Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin