Mahperi'den...İzin konusunda abim ve babam katı olsalarda annem onları ikna etmişti geriye sadece eşyalarımı hazır etmek kalmıştı.
Telefonuma gelen bildirim ile telefonumu aldım.
Gece gece Allah bilir hangi deli yazmıştı.
"Savaş Eroğlu'dan bir mesaj!"
WhatsApp'a girdiğimde savaş beyden ard arda yağan mesajlar meraklandırmıştı hızla tıkladım ve mesajları tek tek okumaya başladım.
Savaş Eroğlu! : Mahperi acil bakman gerekli.
Savaş Eroğlu! : Mahperi şuraya bakarsan sevinirim.
Savaş Eroğlu! : Mahperi.
Siz: Efendim savaş bey?
Savaş Eroğlu! : Neden geç bakılıyor bu mesajlara?
Siz: Benim özel bir hayatım var sizin aksinize ve saat gecenin 12'si neden yazdığınızı sorabilir miyim?
Savaş Eroğlu! : İzin konusunu halletin mi?
Siz: Evet, hallettim.
Savaş Eroğlu! : Güzel.
Siz: bunun için mi yazmıştınız?
Savaş Eroğlu! : Evet?
Siz: Bir tanıdığım psikolog ve size öneririm savaş bey iyi geceler.
Savaş Eroğlu! : iyi geceler mahperi hanım:)
Ya sabır millet deliye ben akıllıya hasretim ya!
Giyinme dolabımın üzerinde ki bavulumu indirdim ve içine pijama, havlu, iç çamaşırı ve makyaj malzemeleri ile cilt temizleme ürünleri gibi eşyalarımı koydum bu haftasonu gideceğimiz için kenarda hazır bulunması iyiydi.
Pijamalarımı giyinip yatağa girdiğimde WhatsApp'a girdim ve kızlar ile olan gruba baktım.
Kraliyet Devleri✨
Doğu: İyi geceler canikolaaar.
Yüsra: iyi geceler tatlım.
Siz: daha uyumadınız mı?
Doğa: Uyku tutmadı ya sıkıldım.
Yüsra: mahalleye çıkalım mı?
Siz: ay benlik sıkıntı yok vallahi daral geldi evde.
Yüsra: hadi o zaman hazırlanın 5 dakikaya parkta.
Hızla üzerime kalın bir sweatshirt geçirdim ve telefonumu cebime koydum ardından anneme haber verip evden çıktım.
Park'a geldiğimde kızlar yoktu bu yüzden boş bir bank'a geçip oturdum hava gerçekten soğuktu keşke montumu giyinseydim.
Telefonumu cebimden çıkarttım ve birkaç uygulamaya girip oyalandım gruba girdiğimde kızların ikisinden de ses yoktu.
Kafamı kaldırdığımda park'ın girişinde gördüğüm kişi ile dumur'a uğramıştım.
SAVAŞ BEY?! bir saniye yok canıım gözümü kapatıyorum 1,2,3.. Ve orda yo- hayır buraya geliyor Allah kahretsin!
Banktan kalktım ve hızlı adımlar ile yanından geçip gitmeye çalıştım ancak kolumdan tutup durdurmuştu.
Savaş: İyi geceler mahperi.
Mahperi: iyi geceler savaş bey sizin burada ne işiniz var?
Savaş: Gezi'nin ertelendiğini haber verecektim ama şarjım bitince evine gelmek zorunda kaldım evden çıkarken gördüm ve takip ettim.
Mahperi: Şey şirketin hattından yazabilirdiniz?
Savaş: şirket kapalı olduğu için bir de evim uzak biraz üşendim gitmeye.
Mahperi: Anlıyorum, peki gezi hangi güne ertelendi?
Savaş: önümüzde ki pazartesi günü sabah saat 8.30 da gidiyoruz çarşamba akşamı saat 9 da geri geleceğiz.
Mahperi: Teşekkürler savaş bey..
Savaş: Ne demek? İyi geceler Mahperi hanım.
Savaş bey parktan ayrıldığında kızlar yanımda bitmişlerdi bile yüsra hızla üzerime atılıp sorular ile boğarken doğu ise kenardan imalı imalı bana bakıyordu.
Mahperi: Ay dur yüsra nefes alamıyorum artık.
Yüsra: Anlat çabuk ölücem meraktan!
Doğu: Hoş birisine benziyor.
Mahperi: Yaa ya ne demezsin.
Kızlara stajımın başından beri olan biten herşeyi anlattım ve az önce ki konuşmaları da anlatmıştım, kızlar ile sohbetimiz sona erdiğinde saat çoktan gece 1.30 olmuştu bile.
Eve doğru ilerledim ve saksının altında ki anahtarı alıp kapıyı sessizce açtım ve eve girip odama ilerledim, yarın okul olduğu için çantama ders kitaplarım ile defterlerimi yerleştirdim.
Yatağıma girip yorganı üzerime çektim ardından kendimi uykunun tatlı kollarına bırakıverdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARDON?! - Yarı Texting-
Literatura FemininaStajyer bir yönetici asistan olan Mahperi Soykan ile koca şirketin ceo'su olma yolunda ilerleyen Savaş Eroğlu tıklım tıklım olan bir asansör'e aynı anda binmeye çalışması sonucu başlar herşey... Mahperi acele ile asansörü tuttuğuna sevinirken iri ya...