21. Bölüm

343 17 1
                                    

"tanıdık yabancı..."

Mahperi'den....

Gözlerimi araladığımda gri ile döşenmiş olan yatak odası karşılamıştı beni, zonklayan başımı tuttuğumda saate bakmak için telefonumu aradım ancak bulamamıştım.

Kafama dank eden görüntüler ile silkelendim ve yataktan kalktım.

" LAN ALOOO BANA BAK YANLIŞ KİŞİYİ ALDINIZ HE."

kapının olduğu yere ilerlerken hala bağırıyordum kapıyı rahatlıkla açtığımda şaşkınlıkla merdivenlerden aşağı indim.

Ne yani kilitlemedi mi bu şimdi? Şaka gibi bu ne biçim kaçırılma vakası be.

Merdivenlerden indim ve aşağı inip bağırdım.

"ALOOO BAK ABİCİM YANLIŞ İNSANI KALDIRDIN HE BENDEN DEMESİ."

Mutfaktan gelen sesler ile oraya ilerledim ve siyah tişörtü ve siyah eşofmanları ile dün ki katil adamı görmem ile bir kaç adım geri sendeledim.

"oldu hadi baaayyy yanlış eve gelmişiz eheh."

Hızla arkamı dönüp gidecekken evde yankılanan kalın ses ile olduğum yerde put misali kalakaldım.

"Hiçbiryere gidemezsin peri."

Ne??? Bana sadece samimi olanlar peri dediği için şaşkınlıkla arkamı döndüm ancak gördüğüm kişiyi baştan aşağı süzdüğümde şaşkınlıkla yüzüne baktım.

"Ne bakıyorsun kızım?"

"Sen şimdi katil misin yani? Ay inanmıyorum! Bi dakika ikinci bi şok geliyor..."

Karşımda Halit abi gayet rahat bi şekilde tavada ki omletini çevirirken sinirden gözüm seğirmeye başladı.

"Şimdi beni salıyorsun ve ben de abime katil olduğunu söylemiyo-.."

"Biliyor yani katil olduğumu biliyor."

"Sen o yüzden bir anda ortadan kayboldun."

Halit abi onaylar şekilde başını salladığında salonda ki koltuğa çöktüm ve derin düşünceler eşliğinde yerde ki parkeleri inceledim...

Sen bizim sümüklü taksici Halit abiye bak lan adam mafyaymış haberimiz yokmuş.

"Peki nasıl bulaştın?"

Bütün olayları anlattığında şok olmuştum önce madde satışı ile çıktığı yolda katillik ile beraber bütün her haltı yiyordu.

Sinirle yerimden kalktım ve yanına gidip telefonunu istedim.

"şurada gördüğün 4. Çekmecede."

İşaret ettiği dolaba ilerledim ve telefonumu aldım ardından yüzüne tükürüp hayal kırıklığı dolu sesimle fısıldadım.

"yazık benim abim bu değildi."

Evden çıktığımda birkaç koruma üzerime doğru geldiğinde arkadan sanırım halit abinin yaptığı işaretler ile kimse beni tutmadan çıktım ve koştum....

PARDON?!  - Yarı Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin