Savaş'tan...
Şirkete gitmeye pek hevesim yoktu bu yüzden abimi aradım ve perşembe ile cuma günü gelemeyeceğimi ilettim.
Eray: bir sıkıntı mı var abicim?
"Yok abi sadece biraz halsizim gelemeyeceğim."
Eray: tamam akşam yanındayım ama haberin olsun.
"Peki kolay gelsin sana."
Sohbetten çıktım ve üzerimi giyinip biraz dolaşıp hava almak için dışarı çıktım.
🦋
Mahperi'den...
Sabah gözlerimi araladığımda annem çoktan mutfakta birşeyler pişirmiş olacak ki mis gibi yemek kokuları geliyordu ben mayışmış bir halde esnerken kafama dank eden şey ile yataktan fırladım ve okul kıyafetlerimi giyindim.
Aynadan kendime baktığımda çarşamba cadısına dönmüş saçlarımı düzenleyip dişlerimi kontrol ettim.
"Sen ne pis kız oldun mahperi şu dişlere bak!"
Kendi kendime söylenerek lavaboya girdiğimde abim bu halim ile dalga geçmeye başlamıştı.
"Aha anne kızın delirdi bak kendi kendine konuşuyo!"
Dişlerimi güzelce fırçaladım ve elimi yüzümü yıkayıp mutfağa annemin yanına ilerledim.
"Merhaba sultanımmm yine mis gibi kokmuş etraf."
Yanağına sulu bir öpücük kondurduğumda biraz söylense de umursamayıp su şişeme su doldurdum okulun kantininde Allah'ın suyunu 6 TL'ye satınca ona para vermeye içim acıyordu haliyle.
Okul için hazırlıklarım tamamlandığında gruptan kızlara bir mesaj gönderdim.
Kraliyet Devleri✨
Siz: Günaydııın sonunda be okulu özledim yaaa.
Doğu: Hıı aynen bende çok aşığım ölüyorum okula(!)
Yüsra: Bugün okul mu var lan?!
Siz: 🤦🏻♀️ İnşallah uyuşukluğunu konuşturup okul kıyafetiyle yattın yüsra?
Yüsra: Ay okul kıyafeti yok ki almadım ben daha.
Doğu: Ben daha fazla bu beyinsizliğe tahammül edemiyorum okulda bekliyorum sizi.
Siz: Tamam ben de evden çıktım gelirim 5 dakikaya.
Sohbetten çıktığımda Halit abi ile karşılaştım ve selam verdim tam yoluma devam edecekken kolumdan tutup taksiye bindirdiğinde hiç de itiraz etmemiştim.
Yani kıçım dona dona gitmektense beleşe taksiyle giderim daha iyi.
"Hayırdır Halit abi yangından mal mı kaçırıyon ne bu acele?"
"Salak salak konuşma donarak gitmeyi çok mu istiyordun?"
"Şimdi ne yalan söyleyeyim hayır, hadi sür bari okuluma geç kalmiyim."
"Emriniz olur peri hanım."
"Aferin çalış..."
Köleeee. Ahshsjsbsj bunu dışımdan desem beni arabadan atardı herhalde.
"Eee senin şu staj ne alemde?"
"İyi ne olsun abi ya iş güç toplantılar filan."
"Hemen alışmışsın bakıyorum bu ofis ağzına neyse asıl mevzu geçen şu park'a gelen lavuk kimdi?"
"Patronum."
"Ne işi varmış gece gece?"
"İş gezisinin iptalini haber verdi."
"Niye telefonu yokmuymuş bu kocaman şirkete sahip olan patronun?!"
"Var da şarj- ben niye sana açıklama yapıyorum ya sal beni aaaa."
Araba ani bir fren ile okul kapısının önünde durduğunda öne doğru hafif bir uçuş yaşamıştım.
"Abinim ben senin düzgün konuş, neyse iyi dersler hadi."
"Eyvallah ya."
Göz devirerek arabadan indim ve okul binasına doğru hızlı adımlar ile ilerledim...
Doğu: Şükür geldin yaaa şu geri kafalı Pelin ile aynı ortamda biraz daha dursaydım kendimi gırtlaklardım.
Siz: Hayırdır noldu?
Doğu: ay herzaman ki gerilikleri boşver.
Karşıdan gelen yarı uykulu yüsra ile ona doğru ilerledik ve koluna girip sınıfa kadar yürüdük.
Yüsra: Stajını da okulunu da pestilim çıktı be.
Doğu: Ay ben şanslıyım valla çocuklarım gayet uslu çıktı anaokulum da anaokulummm.
Yüsra: Benim ağzıma ettiler bugün beni eleyin dostlarım.
Siz: tamam hadi ağlama sana çikolata alırım.
Yüsra hızla kendini toparladığında aynı zamanda inkılap hocamız da sınıfa girmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARDON?! - Yarı Texting-
ChickLitStajyer bir yönetici asistan olan Mahperi Soykan ile koca şirketin ceo'su olma yolunda ilerleyen Savaş Eroğlu tıklım tıklım olan bir asansör'e aynı anda binmeye çalışması sonucu başlar herşey... Mahperi acele ile asansörü tuttuğuna sevinirken iri ya...