4.Bölüm

1K 36 5
                                    


Mahperi'den...

Staj günleri aynı sıkıcılığı ve yoruculuğu ile geçerken veliaht beyimiz benimle bir güzel alay edip duruyordu!

Dayan kızım dayan son günün diğer 2 gün okulundasın mahperi yaparsın sen!

Merdivenlerden elimde dosyalar ile çıkıyordum çünkü neden asansörümüzde arıza varmışta ben binemezmişim yersen tabii kesin bana inat yaptı varya gıcık herif.

Ben oflaya poflaya merdivenleri bitirmiştim ancak 7. Kat yönetim katı olduğu için kart basıp girmem gerekliydi kartım ise cebimdeydi elimde ki dosyaları sakince yere bıraktım ve kartımı okutup geri dosyaları almak için eğildim ancak arkamdan gelen kişi beni görmemiş olacak ki bana çarpmıştı.

Tüm dosyalar etrafa saçıldığı için anlık olarak bağırmıştım.

"HAYIIR."

bir kaç dosya da merdivenlerin aralığından yuvarlanıp en aşağı düştüğünde sinirden gözlerim dolmuştu bile yüzümü kapatıp ağladığımda arkamdan çarpan kişi önüme geçmiş ve yere eğilmişti ancak şuan her kimse umrumda bile değildi.

"Cidden ağlıyor musun?"

Ellerimi yüzümden çektim, kesin yüzüm ağladığım için kızarmıştı.

"Yok şakacıktan ağlıyorum Savaş bey şakacıktan ağlama huyum var!"

Sinirle yerdeki dosyaları toplamaya başladım o ise bileğimi tutup beni durdurmuştu ardından sakin bir ses tonu ile konuşmuştu.

"Benim yüzümden oldu ben toparlarım sen istersen elini yüzünü yıka biraz hava al."

"Gerek yok toplarım."

İtiraz istemeyen bir ses tonu ile cümlesini yinelediğinde ayağa kalktım ve kartımı kilitli kapıya okutup yönetim katında ki tuvalete ilerledim.

Buz gibi soğuk su ile yüzümü 2, 3 defa yıkadım ve bir kaç derin nefes alıp odama ilerledim masamın üzerinde az önce ki dağılmış ve aşağı katlara düşmüş olan dosyalar duruyordu.

Yiaaaa şapşiiik...

Ay saçmalama Mahperi kendine gel iki sorumluluk üstlendi diye cıvıdın!

Telefonumu aldım ve bizim çocuklar ile olan WhatsApp grubuna girdim.

KRALİYET DEVLERİ✨
Doğu: Ay naber aşklarım?

Yüsra: of hiç sorma ya ayaklarımdan kalçalarıma doğru ağrıyo heryerim ölücem şimdi!

Siz: Ölmedim ama yaşamıyorum da.

Doğu: o nasıl oluyo kız beyin fakiri?!

Siz: Bugün, bizim mesken kafe de akşam 8 de toplaşıyoruz hesaplar benden itiraz edeni yerim.

Doğu: Ooo biri beleş mi dedi? Geliyorum.

Yüsra: Tamam 👍

Siz: Hayde Allaha emanet götünüze mukayyet olun.

Yüsra:Sende canım.
Doğu:Sende aşko.

WhatsApp'tan çıktım ve dosyaları tarihlerine göre düzenlemeye başladım ardından Savaş bey'in odasında ki masasına bıraktım ve çıkıp kendi odama ilerledim bugün yaptıklarımı ajandama not ettim ve kilitli dolaba koyup kilitledim.

Eşyalarımı toparladım ve Savaş Bey' e mesaj attım, numarasını iş ile ilgili herhangi bir durumda haber vermem için stajımın 2. Günü yani dün vermişti.

Savaş Eroğlu!

Siz: savaş bey işlerim bitti dosyaları tarihlerine göre düzenledim ve masanıza koydum, çıkabilir miyim?

Savaş Eroğlu! : Tamam çıkabilirsin Mahperi, bu arada önümüzde ki pazartesi şehir dışında bir toplantım var sende geleceksin hazır ol.

Siz: Ben gelemem efendim bir başkası gelse olmaz mı?

Savaş Eroğlu! : Yönetici asistanı değil misin sen?

Siz: Evet ama stajyerim.

Savaş Eroğlu! : Stajyer filan bilmem geleceksin aileni dert etme gerekirse ben gelir konuşurum.

"Hassiktir eğer savaş bey gelirse abim fıttırır!"

Siz: şey gerek yok ben hallederim izin konusunu.

Savaş Eroğlu! : Tamam iyi günler o zaman.

Siz: Size de iyi günler savaş bey.

Sohbetten çıktığımda çantamı omzuma taktım ve şirketten çıkmak için merdivenleri hızla indim ardından şirketin kapısından çıkıp uzun bekleme sonucunda bir taksi durdurup eve doğru yola koyulmuştum bile...

Yüsra: Nasıl yani kızım basbaya sen dur hayatımın kadını ben toplarım mı dedi yani?!

Gözlerimi devirip sıkıntılı bir nefes bıraktım.

Siz : Hayır ya öyle demedi saçmalama Yüsra! Ben diyorum ki herif gıcığın teki! Sen diyorsun ki hayatımın erkeği!

Doğu: Yani güzelim şimdi şöyle birşey var adam taş gibi yunan tanrısı mübarek sende yani nasıl düşmüyorsun?! Kız yoksa biseksüelsin de bize mi demiyorsun?

Siz: Hayır değilim Doğu neyse ya sizden naber en son senin patron da yakışıklıydı Doğu noldu kızım o iş?

Doğu: Ay hiç sorma adam çapkın şerefsizin teki çıktı ya Cansel Ayanoğlu misali Oğraşamam!

Zurna dürümümden koca bir ısırık aldım ve ağzıma acı biber atıp ardından ayranımı yudumladım.

Mekanın sahibi aynı zamanda abimin arkadaşı Rıfat abi yanıma geldiğinde hiç rahatımı bozmadan Yüsrayı izledim.

Çünkü Rıfat abiden hoşlanıyordu ona bu haldeyken bize doğru yaklaştığını söylesem ayran burnundan fışkırabilir ve daha da rezil olabilirdi o yüzden söylemicem.

Rıfat: Naber küçük Cadılar bakıyorum da ev yemeklerini ekip gelmişsiniz yine.

Yüsra kocaman olmuş gözler ile bana baktığında gülmemek için kendimi sıkmıştım.

Siz: Abi napalım sende zurna dürümü güzel yapma yani.

Egosunu okşamış olacağım ki yemekler benden diyerek yanımızdan ayrıldı ve borcumuzu sildi.

Siz: Bugün de götüme paralar girmedi şükür yarabbi.

Yüsra: siz çok kötüsünüz niye haber vermediniz rezil oldum ya.

Doğu: daha adını duyunca götün beyninle yer değiştiriyo geldiğini söylesek sana Ayran burnundan çıkardı daha feci rezil olurdun sus.

PARDON?!  - Yarı Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin