Yıl 25/03/2017
Öylece ortalıkta geziyordum. Sahne sırası bana geliyordu. Sanırım yapamayacağım ama hayır bunun için buradayım. Bunu yapabilirim.
Adım anons edildikten sonra gergin bir şekilde sahneye çıktım. Jüri ve şirketin kurucusu hepsi oradaydı. Başlamam için kafasıyla onay verdiler.
'Başlayabilirsin Lee Minho'
4 dakikalık dans, vocal ve rap gösterimden sonra onay yorumu ve eleştirileri için beklemeye başladım.
'Lee Minho dans ve vocalin gayet başarılı ama sanki rapinde sorun var. Bazı kelimeleri yutuyorsun ayrıca ingilizce kelimelerin telaffuzunda zorlanıyor gibisin'
'Anladım efendim'
'Aslında gayet başarılı birine benziyorsun. Rap konusunda ve ingilizce kelimelerde kendini geliştirebilirsin'
'Ona katılıyorum Lee sana son bir şans verebiliriz. Senden şaheser yaratılır'
'Çok çok teşekkür ederim gerçekten çok teşekkür ederim'
Baş selamı veriyordum. Çok kez eğildikten sonra köşeme geçip oturdum ve sıradakini bekledim. Ardından benden sonraki isim anons edildi.
'Han Jisung sahneye lütfen'
Çok sakin duruşlu, yüzü biraz sincaba benzeyen hafif zayıf biri geldi. Ardından gösterisine başladı.
'Han Jisung gayet başarılısın özelikle rap konusunda. Şirketimiz için de çok uygunsun sadece visual olarak belki kendine biraz daha bakman gerek'
İçimden söyleniyordum. Tanrım ne kadar acımasızlar. Çocuk gayet de yakışıklı. Ne varmış visualinde?
'Teşekkür ederim efendim kendime daha çok bakacağım çok sağolun'
Diyerek yanımdaki boş koltuğa oturdu. İlk önce onu yakından süzdüm ardından sordum.
'Merhaba Han Jisung değil mi?'
'A evet sen?'
'Lee Minho'
'Senin için ne dediler?'
'Rap ve ingilizce konusunda kendimi geliştirmem gerekmiş'
'Benimde visual'
'Aslında yakışıklısın neden visualine laf ettiler anlamadım'
'Senin de rapini ve aksanını duymadım ama eminim sende bu konuda iyisindir. Şirketler bazen acımasız oluyor'
'Evet ya fark ettim'
'Bu arada tanıştığımıza memnun oldum Lee'
'Bende öyle Han'
'Burada işin bittikten sonra nereye gideceksin?'
'Sanırım eve gideceğim kendimi eğitmem lazım'
'İstersen birlikte başka bir yere gidelim ben sana yardım edebilirim uzun yıllar Malezy'da yaşadım aksan konusunda iyiyim'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdolün İdolü | MİNSUNG ✓
FanfictionFarklı şirketlerin idolleri olan Han Jisung ve Lee Minho çıkış yaptıklarından beri kavgalıdır. Nedeni ise debut zamanlarında aynı şirkette stajyer olup, birlikte başaracağını düşündükleri zaman ikisine de farklı olaylar anlatılarak birbirine düşürül...