7. bölüm

211 24 28
                                    

Han Jisung'u kıskanıyorum. Sadece bana ilgi göstersin istiyorum.

Saat gece yarısına geliyordu. Kimi tek oturuşta 19 bardak bitiriyor, kimi direk dansı yapan hem kadın hem de femboyları izliyor, kimisi ise köşede sevişiyordu.

Elimdeki shakerı sallarken gözüm dalıyordu. Omzuma bir el dokununca kendime geldim.

'Minho nereye dalıp gidiyorsun müşteri içecek bekliyor'

'Hyunjin iyi değilim ben '

'Hasta mısın yoksa ne oldu neyin var hastaysan Taecyeon Hyung'a söyle bugünlük izin versin'

'Olmaz yani hayır ya demek istediğim öyle değil hayır hasta değilim sadece kendimi garip hissediyorum içimde bir şeyler parçalanmış gibi'

'Nasıl bir parçalanma ve ne zaman hissetmeye başladın?'

'Çok olmadı işte 1-2 saat gibi'

'Aynen Minho çok olmamış cidden'

'Ya Hyunjin lütfen sorgulama'

'Sorgulamazsam nedenini nasıl öğrenebilirim acaba?'

'Ufff Haklı her neyse boşver gitsin'

'Emin misin?'

'Emi-'

'Hyung acil 2 Oghi, 4 Shōchū, 1 Awamori, 5 Vodka, 3 Arak hemen hemen'

'Oha Jisung hepsini götürebilecek misin?'

'Hayır Felix gelecek şimdi yanıma acele et dedim ona. Hyung sende acele et bakma hadi'

'Pekâlâ'

İstediği alkollü içecekleri tam 10 dakikada hazırlayıp 2 ayrı tepsiye koydum. Tepsinin birini Felix'e diğerini Jisung'a uzattım.

'Dökmeyin dikkatli olun çok fazlalar'

'Tamammm'

İkisi de arkalı önlü ilerliyordu. Kadın garsonlar da çalışıyordu ama onlarla çok muhatap değildik. Sadece içkileri alıp götürürlerdi. Daha önce hiç konuşmadığım o garson kadın yanıma geldi.

'Oppa bir saniyeliğine bakabilir misin?'

'Buyur ne oldu'

'Ben Ryujin bu arada'

'Minho memnun oldum Ryujin. Ne oldu?'

'Oppa 4 numaralı masadaki adam sana bakıp duruyordu. Beni yanına çağırdı ve sana bu peçeteyi vermemi istedi. Şüphelendiğim için ilk önce ben açıp bakmak istedim çünkü adamın sana bakışı hiç iyi değildi. Peçetede "Bu gece odamı seslerimizle inletelim mi?" Yazıyordu. Okurken iğrendim sana bir şey yapmasını istemediğim için geldim yanına'

'S-sen ciddisin. Bakabilir miyim peçeteye'

'Tabi al'

Peçeteyi açıp baktığımda söylediği şeyler yazıyordu. Yüzüm bir anlığına iğrenme ile baktı peçeteye.

'Oppa şikayet edelim mi?'

İdolün İdolü | MİNSUNG ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin