17. bölüm (-m)

192 17 35
                                    

Gözlerimi güneşin turuncu ışıklarıyla açtım. Kollarımda sevdiğim çocuk ve mükemmel bir gün.

Bugün eleme günlerinden ilki. Bu sefer Jisung ile daha yakın olduğum için özgüvenim daha yüksek.

Başaracağımıza eminim. Birlikte mükemmel bir hayat yaşayabiliriz. Jisung'u uyandırmadan yataktan kalktım ve üstümü giyip mutfağı indim.

Yaklaşık 1 saat sonra Jisung geldi ve yine o tatlı halinde kapının eşiğinde bekledi. Gözlerini kaşırken tıpkı bir bebek gibiydi.

'Günaydın meleğim kapı eşiğinde bekleme ayakların üşümesin'

'Tamammmm'

Esnedi ve yanıma geldi. Masa neredeyse hazırdı. Meyve suyu dolu bardakları da masaya koyunca ikimizde oturup yemeye başladık.

'Heyecanlı mısın?'

'Ne için Jisungiem'

'Bugün eleme varya hani rap yapacaksın haniiiii'

'Doğru evet biraz heyecanlıyım açıkçası kelimeleri unutmaktan korkuyorum'

'Ya Minhoyah saatlerce çalıştık her yerde çalıştık unutmazsın hem bak aklıma ne geldi'

'Ne geldi?'

'Eğer izin verirlerse bende senin yanında geleyim orada elini tutarım olur mu?'

'Gerçekten mi?'

'Elbette sevgilimin elini tutmayacaksam neden varım?'

'Çok teşekkür ederim meleğim'

'Rica ederim sevgilim şimdi yemeği yiyip sana en güzel kıyafetleri seçelim'

'Hadi bakalım öyle olsun güveniyorum senin zevkine'

'Benim gibi birinden de çok bir şey çıkmaz ya neyse'

Jisung ile yan yana oturduğumuz için ekmeği ağzına atmadan önce hemen durdurup yüzünü kendime çevirdim ve dudaklarına ufak bir öpücük bıraktım.

'Bir daha böyle bir söz duymayım tamam mı?'

'Tamam a-anladım'

'Yanakların kızardı sanki'

Dedim hafif gülümseyerek.

'Ya Minhoyah ye işte yemeğini ya'

'Tamam küçük şey kızma'

'Küçük? PARDON?'

'Hey sakin tamam'

Gülüşmeye başladık. Gülerek yemeklerimizi yedik ve benim odama çıktık. Jisung dolabı açıp bütün katlı kıyafetleri dağıtmaya başladı.

'Jisung onları toplayacaksın değil mi?'

'Hıhı evet'

'Uff'

Uzun uğraşlar sonucunda gözlerinin parladığını gördüm. Bulmuştu sanırım.

İdolün İdolü | MİNSUNG ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin