8. bölüm

204 26 16
                                    

'Jisung!'

Kafamı kaldırıp baktığımda; Hyunjin ve Changbin adamın omuzlarından yere yatırmış, Jisung ise üzerinde onu hem tekmeliyor hem de yumrukluyordu.

Hala öksürüyordum. Birisi kolumdan tutup kaldırıyordu. Ona bakamadım çünkü gerçekten öksürmekten gözlerimi bile açamıyordum.

'Minho bana bak'

Seonghwa yüzümü tutup kendine çevirdi. Yüzümü okşuyor nefes alabilmem için de sırtımı sıvazlıyordu.

'Minho iyisin değil mi?'

Kafa sallamakla yetindim. Jisung ve diğerlerine baktığımda adamın yüzünü kan içinde bırakmışlardı.

'Jisung'

Jisung hemen bana döndü, ayağa kalktığımı görünce adamın üzerinden son bir tekmeyle çekilip yanıma koştu. Yanıma gelir gelmez hemen bana sarıldı. Öyle sıkı sarılıyordu ki bir an yine boğulacağım sandım.

Ardından bir kaç güvenlik girip adamı yaka paça dışarı attılar. Jisung hala sarılıyordu.

'Jisungie'

'Hyung sen iyisin'

'Ben iyiyim Jisungie teşekkür ederim'

'Bunu neden bana söylemedin o peçeteyi elime vermesen bundan haberdar olmayacaktım'

'Peçete mi ? Sen onu nereden- Ah Tanrım onu sana mı verdim ben '

'Neyseki dalgınlığına gelmiş Ryujin de her şeyi anlattı neden boşverme kararı aldın ya o adam sana bir şey yapsaydı?!'

'Yapamazdı'

'Seni boğarak öldürecekti'

'Doğru'

'Şapşal Hyung'

Diyerek tekrar sarıldı. Bende tabiki ona sarıldım. Diğerleri gülümseyerek bizi izliyordu. Onlara bakınca kafalarını hemen başka yere çevirip başka şeyle ilgileniyor gibi yaptılar. Bu hallerine gülmeden edemedim.

'Gidelim Hyung, eve gidelim lütfen'

'Gidelim Jisungie. Hyunjin bizim için Taecyeon Hyung'a haber verebilir misin olanları da anlat'

'Tabiki söylerim Minho. Siz gidin saat 2 olmuş 2 saat sonra kapatacağız zaten'

'Teşekkür ederim hepinize teşekkür ederim siz olmasaydınız belki ...'

'Şşşt Minho biz her zaman senin yanındayız birimizden birine asla bir şey olmasına izin vermeyiz geçti gitti eve gidin ve dinlenin yarın yine görüşürüz'

'Görüşürüz Hongjoong görüşürüz çocuklar'

Oradan ayrılırken fark etmeden Jisung'un elini tutmuştum. Kapıdan dışarı çıktığımda Jisung'un dürtmesi ile fark ettim.

'Hyung'

'Efendim'

'Elin'

İdolün İdolü | MİNSUNG ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin