34. bölüm F°

52 10 4
                                    

"Minho ben sigara içiyordum"

"Ne?"

Geri çekilerek yüzüne baktım. Açıkçası şaşırmıştım. Jisung sigara kokusundan nefret ederdi şimdi ne oldu da içmeye başladı anlamadım.

"Tanrım... Jisung beni korkuttun"

"Seni asla aldatman zaten zor buldum bir daha kaybetmeyi göze alamam. Bir tanecik sevgilimsin sen benim"

Tekrar sarıldım. Doğruyu söylemek gerekirse kokusunu bile gizlemenin en iyi yolunu bulmuş. Sanırım bir tık abartı tepki verdim.

"Neden peki sevgilim ?"

"Çünkü... Çünkü buna senin yokluğunda başlamıştım. Sen yokken çok şey değişti Minho. Kendime zarar verdiğim için özür dilerim"

"Kendine zarar vermekten kastın umarım sadece sigara içmektir"

"Hayır, senin yüzünden kaç defa intihara girişti Minho. Eğer Jisung'a bir şey olsaydı o zaman idol olman umrumda olmazdı"

Şu soktuğumun menajeri yeniden ortaya çıkınca Jisung'a baktım. Hayal kırıklığına uğramıştım çünkü Jisung asla o yapıda bir insan değildi.

"Bunu sonra konuşuruz olur mu Minho, şimdi çekim zamanı"

"Sonra derin bir şekilde konuşacağız sevgilim"

Dedim ve kafasını salladı. Şu an çok minik duruyordu bu nedenle asla kızamıyordum. Çekim alanına geldikten sonra saatler sürecek olan çekimlere başlamıştık.

4 saatin ardından mükemmel bir klip çekimi olmuştu. Kapak tasarımını Jisung'a bırakmıştım umarım düzgün bir şeyler seçer.

"Kapak için aklımda mükemmel bir fikir var"

"Şirkete döndüğünde bana atabilir misin sevgilim"

"Sürpriz olmasın mı yani?"

Dedi dudaklarını büzerek. Büzdüğü dudaklara ufak bir öpücük bıraktım.

"Tamam sürpriz olsun bari"

"Ya teşekkür ederim"

"Ne demek meleğim, bu arada şu intihar konusuna gelelim"

"A- şimdi şey ya heh bak arabalarımız geldi şirkete gidiyoruz"

"Arayamaz mıyım sanki?"

"Ararsın tabiki ararsın"

Diyerek yanımdan koşarak arabasına doğru ilerledi. Bunu yaptığına inanmak istemiyordum.

2 ay sonra

"ÇOK HEYECANLIYIM!"

"Jisung güzelim bi yerinde dursan ordan oraya atlayıp duruyorsun"

"Ya Minho şarkı yayımlanalı 1 hafta oldu ama izlenme sayısı çoktan 300 milyonu geçti. Şaka gibi geliyor ve şimdi birlikte sahneye çıkacağız"

"Haklısın, haklısın bebeğim ama fazla heyecanlısın. Panik atağının tutmasını istemiyorum biraz sakinleşmen gerek"

"Tamam sakinim ben sakinim tamam"

"Bu sakin halin mi?"

Diyerek güldüm. Sakin hâli buysa daha beteri de vardır.

"Minho sıra geliyor hazır mısın?"

"Ben hazırım güzelim sana sormalı"

İdolün İdolü | MİNSUNG ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin