MomGibiMom💪🏻
Hannie bebeğim neredesin?
Anne ya ben bir arkadaşımda kalacağım da bu gece sorun olmaz değil mi?
MomGibiMom💪🏻
Jisung yarı final elemeleri için çalışman gerek zaten çok iyisin ama formdan düşme akşam gel lütfen eve
Anne lütfen hatta sana fotoğrafını da atabilirim yüzünü de görmüş olursun olmaz mı?
MomGibiMom💪🏻
İyi at bakalım görelim şu arkadaşını
∅Açıldı
Adı Minho seçmelerde tanıştık çok iyi birisi hem bana yemekte hazırlıyor aç kalmıyorumMomGibiMom💪🏻
Hmm yakışıklıymış. Neyse peki iyi birine benziyor sakın sana yanlış yapmasına izin verme annecim boşuna karete eğitimi almadın hadi seni seviyorum dikkat et kendine oğluşum
Bende seni çok seviyorum annecim sende dikkat et kendine yarın öğleden sonra eve gelirim. Seçmeler için birlikte çalışıyoruz.
MomGibiMom💪🏻
Demek birlikte çalışıyorsunuz. O zaman kolay gelsin size yakışıklıya da selam söyle 🤭
Anne!
MomGibiMom💪🏻
Tamam tamam kızma canım oğlum 🩷
Bu mesaja"😻" ifadesini bıraktınızAnnemle konuşmayı bitirdikten sonra bir bardak su doldurup yukarı kata içerek çıktım. Hangisi Minho'nun odası diye düşünürken yarı açık bir kapı gördüm. İçeriden sesler geliyordu. Tamam buldum.
'Hyung!'
Diye seslendim. "Buradayım gel kapı açık" dediğinde sesin olduğu yönde tam da tahmin ettiğim kapıdan içeri suyu yudumlayarak giriyordum ki, üstü yarı çıplak Minho'yu görmem bir oldu.
Ağzımdaki suyu püskürttüm. Tabiki yerler hafif ıslanmıştı. Genzime kaçan sudan dolayı öksürmeye başlamıştım.
'Hey hey Jisungie'
Minho yavaşça sırtımı ovmaya başladı. Öksürüğüm tam azaldı derken kafamı kaldırıp yine göğüsleriyle karşılaşında daha beter olmuştum.
'Yah Jisungah emanetsin sen bana ölme'
Kendimi durdurmayı başlarınca genzimi son kez temizleyip ona döndüm.
'Ne ölmesi H-Hyung ayrıca üstüne bir şeyler giysen hani'
'Ah doğru unutmuşum. Burada bekle seninde kıyafetlerini vereyim neyseki yedekte 2 tane var'
Yanımdan ayrılıp kıyafeti getirdi. Neyseki üstü giyinik bir biçimde geldi. Elindekileri bana uzattı ve yüzüme baktı.
'Hadi bakalım giyin gel aşağıda bekliyorum'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdolün İdolü | MİNSUNG ✓
FanfictionFarklı şirketlerin idolleri olan Han Jisung ve Lee Minho çıkış yaptıklarından beri kavgalıdır. Nedeni ise debut zamanlarında aynı şirkette stajyer olup, birlikte başaracağını düşündükleri zaman ikisine de farklı olaylar anlatılarak birbirine düşürül...