26. bölüm ⭐

121 19 15
                                    

Ertesi gün sabah erkenden uyanmıştım. İşlerimi hallettikten sonra menajerim ile şirkete gittik.

Stilistler ve makyözler beni hazırlamak için uğraşıyordu. Düzenli bir çaba içindeydiler. Giyindikten sonra korumalarla birlikte araca binerek yola çıktık.

Tören alanına geldiğimizde yavaş yavaş fanlarla doluyordu. Benim için ayrılan masaya geçtim.

Etrafım idollerle doluyordu. Sağım solum hayranı olduğum insanlarla çevrelenmişti. Exo, Red Velvet, Shinee, BtoB, Pentagon, Seventeen, Cosmic Girls, Day6 ve birkaç solo idol.

Heyecan basmaya başladı. Geriliyordum yerimde duramıyordum. Masada olan bir şişeyi aldım ve su içtim.

Birkaç dakika sonra sunucular sahneye çıktı ve konuşmaya başladı. İlk önce yılın en iyi şarkısı ödülünü ardından en iyi grup ödülünü verdiler. Böyle böyle devam etti. Ta ki son ödüle kadar.

"Ve son olarak bu yıl çıkış şarkıları ile popülerlik kazanmış, ilk 24 saatte 20 Milyon izlenmeye en hızlı ulaşan idoller oldular"

"Çoğul eki kullandı çünkü bu ödülün 2 sahibi var. Aynı anda yayımlanan şarkıları ile ses getiren, yılın en iyi çıkış şarkısını yapan iki idol"

"Close şarkısı ile Han Jisung ve Limbo şarkısı ile Lee Minho tebrik ederiz"

Duyduğum isim ile damarlarımda akan kan durmuş gibi hissettim. Yavaş yavaş ayağa kalkarken arkamdaki sandalyeden de birinin kalktığını fark ettim.

Hızlıca arkamı dönmemle Minho ile göz göze gelmem bir oldu. Bana şaşkınlık ve tiksinir gözlerle bakıyordu.

Bense şaşkınlık ve sinir. Adımlarımızı aynı anda atarak ben önde Minho arkada sahneye çıkıp ödüllerimizi aldık.

Konuşma yapmamız gerekiyordu. İlk önce benim adım anons edildiği için ben konuşacaktım.

Ödülü elime aldıktan sonra mikrafona eğildim ve etrafa baktım. Ardından konuşmak için nefes aldım.

"Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Bu ödülü hak etmemi sağladınız ve burada bulunmama neden olduğunuz için size minnettarım. Her zaman iyi ve sağlıklı kalın Hansters"

Mikrafondan çekildim ve Minho için yer açtım. Ona kırgınlıkla bakarken gözleri bir an beni buldu. Kafamı başka tarafa çevirdim.

"Leeknowers iyiki varsın sizi çok seviyorum. Bu ödülü hak etmem tamamen sizin elinizdeydi. Daha iyisi için çabalayacağım söz veriyorum sağlıkla kalın"

Geri çekildi ve bana baktı. Sahneden bu sefer önce o ardından ben indim. Menajerim masada bekliyordu yanına gidip ödülü verdim.

"Başardın Han"

"Başardım Sungyu"

Arkamada Minho oturuyordu. Tam arkamda hemde. Sırtımızın birbirine değmesine engel olan sadece 2 sandalye vardı.

Onun varlığını bile yanımda hissetmeyi çok özlemiştim. Sunucu konuşmaya başladı.

"Günün sonunda ödül alan idollerden birer performans izlemek istemez miydiniz?"

Fanlar çılgın gibi bağırmaya başladı.

"O zaman izninizle Closer şarkısı ile Han Jisung'u buraya davet ediyorum"

Adımı duyunca şaşırdım neden ilk ben? Sahneye doğru ilerledim. Görünüşümün mükemmel olduğunu biliyordum bu nedenle o özgüvenle yürüdüm.

Müzik çalmaya başladığında ise yerimi aldım ve kalabalığın istediği gibi bir performans sergiledim.

Şarkıyı söylerken gözüm sürekli olarak Minho'ya kayıyordu. Gözünü benden 1 saniye bile ayırmadı.

İdolün İdolü | MİNSUNG ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin