'Hyung?'
'Şş sessiz ol yakalanmak mı istiyorsun?'
'Neden geldik buraya?'
'Arkana bak'
Arkamı dönüp baktığımda bir sürü tatlı vardı. Çeşit çeşit renk renk çok güzel duruyordu.
'Sakinleşmek için hep buraya gelirdim düşündüm ki senin için de işe yarar'
Minho Hyung konuşurken ben hala etrafa bakıyordum. Cidden büyülenmiştim. Daha önce bu kadar çok tatlıyı bir arada gördüğümü hatırlamıyorum.
'Jisungssi beni dinliyor musun?'
'Ha efendim Hyung'
'Anladım dinlemiyorsun. Bir tane kek ister misin?'
'Ama bu yasak değil mi?'
'1000 den 1 çıkarırsan 999 kaldığını kim anlamak için sayar?'
'Mantıklı'
'İstediğin rafa geç ve beğen söz veriyorum eğer fark ederlerse üstlenirim'
'Olmaz Hyung işini riske atma lütfen'
'Almazsan ben zorla veririm'
'Uf çok inatçısın'
'Öyleyim hadi seç çok fazla burada durmayalım yokluğumuz fark edilir'
Kafa sallayıp raflardan birine ilerledim. Gözüme ili girdiğimden beri çarpan bir cheesecake vardı. Rengi o kadar güzeldi ki alışıldığın da dışı.
'Cheescakei mi istiyorsun. En üstteki rafta mavi olan'
'Evet, evet neli o?'
'Aslına bakarsak bende bilmiyorum neli olduğunu çünkü o tür kek ve pastalar genelde özel müşterilere özel hazırlanmış keklerdir. Vermemi ister misin?'
'Y-yani evet isterim ama özel misafirler içinmiş'
'Sorun yok Jisungie bu cheesecaketen çok var'
Gülümsedim ve ona uzanan Minho'yu izleyecektim ki arkamdan kollarını üst rafa uzatarak cheesecake'e uzandı. Boyum yetmediği için kısa kalmıştım. Cheesecakei alıp parmak uçlarında yükselmeyi bıraktı.
Bıraktığı için kafasını indirdi. Yüzlerimiz çok yakındı. Gözlerine baktım. Bana öyle bir şefkatle bakıyordu ki yıllarca hiç kimseden böyle bir bakış almamıştım.
'Jisungie dalıp gittin iyi misin?'
'Ha hmhm iyiyim Hyung cheesecake için teşekkür ederim'
Diyerek elindeki tabağı aldım. Hala önümde duruyordu. Sinirlenmem gereken yerde tepkisizdim. Ne tepki vermem gerekiyor? Ona kızamıyorum ki.
'Hyung şey izin verirsen geçeyim çıkalım artık burdan'
'Ah özür dilerim Jisungie unutmuşum evet gel çıkalım'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdolün İdolü | MİNSUNG ✓
FanfictionFarklı şirketlerin idolleri olan Han Jisung ve Lee Minho çıkış yaptıklarından beri kavgalıdır. Nedeni ise debut zamanlarında aynı şirkette stajyer olup, birlikte başaracağını düşündükleri zaman ikisine de farklı olaylar anlatılarak birbirine düşürül...