Oturduk. Hyunjin dahil hepsi ikimize de dik dik bakıyordu.
'Ne olduğunu söyleyecek misiniz?'
'Minho konu amca-'
'Amcam biliyorum geldi beni sordu sorduğu şey miras için beni arıyor ortadan kaldırmak için falan filan'
'Tanrım ne kadar da rahatsın adam seni öldürme peşinde ve sen ah boşversene'
'Ne yapabilirim Seonghwa elimde olan bir şey mi?'
'Mirası istiyor musun?'
'Onun eline düşmeyecek bu yüzden evet istiyorum Changbin'
'Başın belaya girecek'
'Polis denen bir meslek var Hongjoong'
'Polis seni nereye kadar koruyabilir Minho lütfen biraz mantıklı ol'
'Açığını yakalarlarsa emin ol uzun süre hapiste kalabilir Hyunjin'
'Ah tamam cidden Minho ne düşünüyorsan onu yap. Şunu da sakın unutma biz her zaman yanında olacağız'
'Biliyorum Seonghwa. Bu yüzden hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim'
'O zaman iş vakti'
'Tamam Hyunjin en işkolik sensin'
'Ya Felix bebeğim yapma'
'Gidiyorum ben'
'Felix dur'
Bu iki tripkolik yanımızdan gidince Jisung'a baktım. Yerdeki bir noktaya dalmıştı. Elimle sırtını sıvazladıktan sonra bana baktı.
'Ne düşünüyorsun sevgilim?'
'Yarınki final seçmelerini'
'Ah doğru'
'Ben geçtim diyelim ya sen? Ya sen geçemezsen birlikte stajyer olamazsak? Aynı şirkette çıkış yapamazsak Minho? O zaman ne olacak?'
'Jisung bi sakin ol derin derin nefes al çok hızlı konuştun ben yoruldum seni dinlerken. Ayrıca kötü düşünmezsen sevinirim'
'Pekâlâ denerim... Seni seviyorum biliyorsun değil mi?'
'Biliyorum bebeğim bilmez olur muyum?'
'Güzel işe dönelim bari ne yapalım'
'Hadi mızmız şey seni'
Gülerek işimizin başına döndük. Her zamanki gibi Jisung ve diğerleri masalara bakıyor, Changbin ve Seonghwa kumar masalarında görev yapıyor, ben ve Hyunjin de tezgahta içecek olanların içeceklerini hazırlıyorduk. Jeongin ise yeni geldiği için Changbin ile birlikte duruyor ondan birşeyler öğreniyordu.
Geceyi böyle böyle atlattıktan sonra üzerimizi giyinip bardan çıktık. Kapıdan çıkar çıkmaz iki adamla karşılaştık.
'Lee Minho ve Han Jisung'
'Biziz ne oldu?'
'Bizi Bang Chan gönderdi'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdolün İdolü | MİNSUNG ✓
FanficFarklı şirketlerin idolleri olan Han Jisung ve Lee Minho çıkış yaptıklarından beri kavgalıdır. Nedeni ise debut zamanlarında aynı şirkette stajyer olup, birlikte başaracağını düşündükleri zaman ikisine de farklı olaylar anlatılarak birbirine düşürül...