16. bölüm (-m)

280 25 72
                                    

Ne kadar çok yorum o kadar hızlı bölüm iyi okumalar dilerim ❤️‍🔥
{⚠️Smut bölümlerin ne kadar ağır ve hafif olduğunu bölüm sayısının yanındaki işaretler ile belirteceğim.
-m,-m+,-m++,-m+++ gibi.}


Ellerimi Jisung'un beline yerleştirirken kendimi ona sürtmeye başladım. Ağzından ufak bir inleme çıkınca sorma gereği duydum.

'Emin mis-'

'Eminim Hyung seninle bir abi-kardeşten fazlası olmak istiyorum'

'Bu bir çıkma teklifi mi?'

'Ne anlamak istersen o'

'O zaman soruyorum, Jisung sevgilim olur musun?'

'Hayır diyecek bir hâlim olmadığına göre evet olurum'

'Sonunda'

Bu sefer dudaklarımızı birleştiren ben oldum. Hem de sadece öylece beklemiyor gerçekten öpüyordum.

Bu anı kim bilir ne zamandır bekliyordum. O kadar iyi hissettim ki onu öperken. Karşılık almaya başladıktan sonra Jisung'un bacaklarını belime sarmasını sağladım.

Kasığıma fazla baskı yiyince inlemenden duramadım. Jisung'ta benden farksızdı.

Her kalçasını sıktığımda inliyordu. Sanırım gerçekten ilkti. Benim de ilkti şahsen.

Kollarını boynuma dolayarak saçlarımı okşuyordu. Onu her dakika öpmek istiyordum. Dudakları...

Bir anlığına geri çekilip anlını anlıma yasaldı.

'Jisung'

'Minho'

'Artık sevgilim diyebilirsin'

'Sevgilim...'

'Bana güvendiğin için teşekkür ederim Jisungie iyi ki seninle tanıştım'

Daha bir kaç gün önce tanıştığım çocuğu sanki yıllardır tanıyor gibiydim. Bana verdiği rahatlık çok ayrı bir seviyeydi. Onun yanında kendimi mükemmel hissediyordum.

'Devam etmeyecek miyiz?'

'Çok mu istiyorsun inlemeyi Jisungie'm'

'Jisungie'm... Jisungie'n bunu istiyor'

Gülümsedim. Gülümsedikten sonra yine dudaklarına kapandım. 10 dakikalık molada neler neler yapmıştık.

Abarttım evet, alt tarafı sadece kucağımda sürtündü, oturağın birine onu yatırıp üzerine çıktım, onun erkekliğini sıkarak yüksek sesle inlemesine neden oldum, gömleğinin içinden elimi sokarak göğüsüyle oynadım, boynuna izler bıraktım o da benim boynuma izler bıraktı falan yani.

9. Dakikada üstümüzü düzeltirken birbirimize bakarak güldük.

'Seni seviyorum ukem'

'Bende seni seviyorum semem'

'Kabullendin yani?'

İdolün İdolü | MİNSUNG ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin