2. bölüm

383 41 22
                                    

Jisung içeri girdikten sonra bende evimin yolunu tuttum. Yolda yavaş yavaş yürürken bildirim sesi geldi.

PredebutHan🐿️

Hyung rahatsız etmedim umarım
20:17

Siz

Hayır rahatsız etmedin Jisungie bir sorun mu var?
20:18

PredebutHan🐿️

Sadece seni merak ettim vardın mı?
20:18

Siz

Maalesef daha yoldayım
20:18

PredebutHan🐿️

Anladım. Eve gelince tekrar dönüş yapar mısın? Şimdi yola odaklan benim yüzümden başına bie şey gelmesin.
20:19

Siz

Beni düşündüğün için teşekkür ederim Hannie. Dikkat edeceğim vardığımda arayım öyle konuşalım ister misin?
20:19

PredebutHan🐿️

Tabiki olur o zaman sonra görüşürüz Hyung
20:20
Dikkat et kendine haber vermeyi unutma👋🏻
20:20

Siz

Unutmam sonra görüşürüz Jisungie👋🏻👋🏻
20:20
Bu mesaja"🖤" ifadesini bıraktı

Telefonu cebime koyup yola devam ettim. Yaklaşık 20 dakikalık bir yürüyüşün ardından eve vardım. Kedilerimle tek yaşadığım bu evde çok sıkılıyordum. Yanıma birini almak istiyorum ama kimseye güvenemiyorum. Belki Han ile ileride daha yakın arkadaş olursak onunla birlikte kalabilirim.

Eve vardığımda banyoya gidip ellerimi yıkadım. Yarın için buluşma yeri düşündüm. Aslında biraz farklı ve güzel bir yer olsun istiyordum. Aynı zamanda onu daha yakından tanıyıp daha iyi dost olmak isterim.

Sanırım yine aynı yere gidecektik orası çalışmak için çok iyiydi. Bir sonraki yarı final elemeleri 3 gün sonraydı ve bizim daha çok çalışmamız gerekiyordu.

Kendime yemek hazırlamak için mutfağa geçtim. Ah neredeyse unutuyordum. Jisung'a haber vermedim. Hemen telefonu cebimden çıkarıp onu görüntülü aradım.

'Ah selam Jisungie'

'Tekrardan merhaba Hyung ne yapıyorsun?'

'Yemek hazırlayacağım acıktım sen?'

'Annemi bekliyorum'

'Ne için?'

'O da bana yemek hazırlayacakmış'

'A ne kadar güzel ailenle birlikte yaşıyorsun'

'Peki sen?'

'Benim bir ailem yok Hannie'

'Ah bunu bilmiyordum özür dilerim Hyung gerçekten çok özür dilerim'

İdolün İdolü | MİNSUNG ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin