27. bölüm

134 18 16
                                    

"Ji beni bir dinlesen"

"Bana Ji deme ecdadını sikerim senin Sungjin"

Bu ibne beni nereden buldu bilmiyorum ama eğer biraz daha burada beklerse bağırta bağırta sikicem.

"Jisung bak dinle beni bi sana anlatmam gereken şeyler var"

"Ne anlatacaksın amına koyayım siktir git sevgilin Minho'nun yanına gözüm görmesin seni"

"Minho benim sevgilim değil ve biz sana bir oyun oynadık"

Sungjin gözlerini kapatarak kurduğu cümle ile dona kalmıştım. Ne demek oyun?

"Kiminle oyun kurdun?"

"Anlatmama izin verecek misin?"

"Sikeyim otur şuraya"

Sungjin oturduktan sonra menajerim ve ben gözümüzü dikip onu dinlemeye başladık.

"Jisung"

"Hızlı ol"

"Jisung o gün hani sana gelen fotoğraf vardı ya"

"Evet Minho ile yattığın fotoğraf devam et"

"Ha işte yatmadık biz"

"He aynen amına koyayım bu mu diyeceğin şey"

"Hayır Jisung dinle bi sonuna kadar"

"Sikicem böyle işi"

"Minho aslında orada baygındı. Ben ve Junhyeok bayılttık. Çünkü ben Minho'yu istiyordum Junhyeok ise seni. Siz ikinizin sevgilisi olması ikimizin zoruna gidiyordu bizde sizi ayırmak için bir plan yaptık. Minho'yu o gün kantinde çekip odamın önüne getirdim. Junhyeok elindeki tahtayla ona vurup bayılttı. Ardından sadece üzerini çıkartıp yatağıma yatırdım. Bende onun yanına yatarak bir fotoğraf çekip Minho'nun telefonundan senin numaranı buldum ve sana attım. Ondan sonra Junhyeok Minho çıktıktan sonra sizin odanıza gelirken fotoğrafınızı çekip Minho'ya gösterdim. Ardından sen Junhyeok'u red edince de anlaşmamızı bozdu ve beni rezil ederek şirketten atılmama neden oldu bende şimdi gelip sana her şeyi anlatmak istedim. Üzgünüm Jisung"

Gözlerim doldu. Canımdan çok sevdiğim sevgilim beni aldatmamış sadece iki ibne yüzünden yanlış bir anlaşma sonucu birbirimizden nefret eder durumuna gelmiştik.

Hızlıca telefonumu çıkardım ve Minho ile olan daha ilk mesajının bile durduğu sohbete girdim.

Açılmamış bir fotoğraf vardı. Evet ben bunu sinirlendiğim için açmamıştım. Merak ettim ve tek görünümlük olan fotoğrafa tıkladım.

Sungjin'in dediği gibi, Junhyeok'un odama girmeye çalıştığı fotoğraf vardı. Demek ki ona da bu yalanı söyleyerek benden uzaklaştırdılar.

Gözüm dönüyordu. Telefonu sertçe menajerim Sungyu'ya uzattım. Elimden alınca da direkt olarak Sungjin in yakasına yapıştım.

"Sizi oruspu çocukları ben sizin yüzünüzden yıllardır sevdiğim adamdan uzağım emin olun ikinize de bunun bedelini ödetmeden ölmeyeceğim"

İdolün İdolü | MİNSUNG ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin