Sabah uyandığımda Jisung yanımda yoktu. Telaşla ayağa kalkarak banyoya koştum. Yüzünü yıkıyordu.
'Ah Jisungie burda mıydın'
Derin bir nefes aldım.
'Dünden sonra ağrım geçmiş mi diye kontrol amaçlı bi evi turladım. Sonra işte yüzümü yıkayıp sana yiyecek bir şeyler hazırlayacaktım ama uyanmışsın'
'Birlikte hazırlayalım o zaman'
Yarın final seçmeleri vardı. Çok fazla heyecanlıydım. Nedenini gerçekten bilmiyorum ama sanırım Jisung'u bir daha görememe korkusu vardı.
Kahvaltı hazırlamak için mutfağa indik. Bir kaç romantik andan sonra yemeğimizi yedik ve dolaşmak için dışarı çıktık. Oradan Chan'in yanına gidecektik.
'Bugün çalışma yok mu sevgilim'
'Kendimi hazır hissetmiyorum güzelim ondan dolayı hem bu sefer Chan Hyung'un yanına gideceğiz'
'Neden?'
'Dün bara gelip beni sormuş sabah ona yazdım ama mesajıma bakmadı daha aradım açmadı bende restorana erken gitme kararı aldım'
'Umarım kötü bir şey değildir'
'Umarım'
Restorana vardığımızda Wheein Noona ile karşılaştık.
'Noona Chan Hyung nerede?'
'Odasındaydı Minho ayrıca neden bu kadar erken geldin restoran daha açılmadı'
'Chan Hyung beni dün sormuş o yüzden'
'Ah şu olay anladım'
'Sende mi biliyorsun?'
'Evet ama Chan anlatsın sana daha iyi olur'
'Ne oluyor ya'
Jisung tedirginlikle koluma girmişti. Kafasını okşadıktan sonra Chan'in odasına doğru yürüdük.
Kapıyı tıklatıp içeri girdim. Chan önünde bir sürü kağıt hepsini dosyaya diziyordu.
'Chan Hyung'
'Ah Minho sonunda seni buldum konuşmamız gerek acilen'
'Neler oluyor Hyung?'
'Oturun'
İkimizde ikili koltuğa oturup Chan'e odaklandık. Açıkçası korkuyordum.
'Minho... Amcan o seni arıyor'
'Amcam neden beni arasın Hyung?'
'Ailenden sana kalan bir miras ortaya çıktı Minho ve amcan bunu öğrenince çıldırmış. İlk olarak bizim restoran uğradı ona artık burada çalışmadığını söyledim. Sonra nasıl yaptıysa barın yerini bulmuş. Hyunjin'in sana haber vermesini istedim bu yüzden'
'Ha... Anlamıyorum nereden çıktı bu miras?'
'Büyükbaban'ın kullanılmayan evindeki sandıkta bir mektup bulmuşlar. Amcan her şeyi anlattı. Seni uzun zamandır görmediğimi boşuna aramaması gerektiğini söyledim'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdolün İdolü | MİNSUNG ✓
FanfictionFarklı şirketlerin idolleri olan Han Jisung ve Lee Minho çıkış yaptıklarından beri kavgalıdır. Nedeni ise debut zamanlarında aynı şirkette stajyer olup, birlikte başaracağını düşündükleri zaman ikisine de farklı olaylar anlatılarak birbirine düşürül...