22. bölüm

118 17 35
                                    

8 ay sonra

'Jisung güzelim hadi uyan'

Sabah saat 07:10 uyanma ve pratik yapma zamanımız gelmişti. Jisung'un ne kadar çok çalıştığının farkındaydım.

Gecelere kadar uyumuyor hem söz yazıyor hem besteliyor hemde tempo ve müziğini ayarlıyordu. Tam bir prodüktör...

'Yah'

Gerneşerek yatağın içinde döndü. Üzerindeki yorganı kafasına kadar çıkarıp küçük bir çocuk gibi mızmızlanmaya başladı.

'5 dakika... Valla bak'

Onun bu haline gülmeden edemedim. İkimizde bayağı bir gelişmiştik. Hem spor yapıyor hem de sağlıklı besleniyorduk.

Saçlarımı boyattım. Normalde koyu kahve tonlarda olan saçlarımı kumral yaptım. Yakışmadığını düşünüyordum fakat Jisung sürekli olarak iltifat edince böyle kalmasını istedim.

'Meleğim saat geçiyor pratiğe ineceğiz'

'Ugf'

Yorganın altından çıkıp bana baktı. Gözünün teki açık diğeri kapalıydı. O kadar sevimli duruyordu ki şişmiş olan yanaklarını ısırmamak için zor durdum.

 O kadar sevimli duruyordu ki şişmiş olan yanaklarını ısırmamak için zor durdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gözünü kaşıdıktan sonra açıp bana tekrar baktı. İfadesiz olan yüzü bir anda gülümsedi. Çok sevimliydi yemin ederim.

'Günaydın'

'Günaydın sevgilim giyin hadi aşağı ineceğiz'

'Hmmh'

Derin bir nefes verdi. Ardından kafasını sallayarak onayladı. Bende ayağa kalkıp saçlarını karıştırdım.

'Ben iniyorum sende hızlı ol tamam mı?'

'Çalışırım'

Gülüp kapıya yöneldim. Çıktıktan hemen sonra arkamı döndüğümde Junhyeok ile karşılaştım.

'Junhyeok?'

'Ah Minho merhaba'

'Ne işin var odamızın kapısının önünde?'

'Geçiyordum denk geldik beklemedim yani'

'Umarım'

İdolün İdolü | MİNSUNG ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin