Ne kadar çok yorum o kadar hızlı bölüm iyi okumalar dilerim⭐Bara vardık. Girişteki vale Yeonjun her zamanki yerinde duruyordu. Beyaz gömlek, siyah kravat, siyah kemer, şık ayakkabıları ve kulağındaki kulaklık ile.
'Kolay gelsin brom'
'Kolaysa başına MinMin'
Birbirimizin omzunu sıvazlayıp içeri girdik. Tabiki Jisung benden önce girmiş hızlıca Hyunjin'in yanına gitmişti.
'Merhaba Hyunjin Hyung'
'A merhaba Jisung. Bir daha gelmezsin sanmıştım'
'Yaklaş kulağına bir şey diyeceğim'
*Ben olmazsam Minho Hyung'u kim koruyacak değil mi? Bu arada ona tripliyim haberin olsun bizi denk getirmemeye çalış olur mu?'
'Komiksin Jisung'
Dedi ve gülmeye başladı. Ne dedim sanki?
'Bu azmini sevdim, tepsideki içkileri de dağıtırken böyle azimli ol ve tartışmamaya çalış'
'Kavga bizi bozar usta'
'Ne?'
Daha çok gülmeye başladı.
'Jisung lütfen hep buralarda ol çünkü gerçekten eğlenmeyeli uzun zaman oldu. Senin gibi eğlenceli bir kişilik grubumuza çok yakışır'
'Cidden mi?'
Şaşırdım çünkü daha önce hiç böyle bir arkadaşlık teklifi almadm. Biz konuşurken Felix yanımıza geldi.
'Selam Jisung o olaydan sonra Minho Hyung seni getirmez sanmıştım'
'Neden herkes bunu düşünüş alt tarafı Minho Hyung'a asılan adamı hastanelik ettim ne var yani?'
'Sevdiğimi korudum diyorsun yani?'
'Ne Felix hayır tabiki insanlık görevimi yerine getirdim sadece'
'Çok tatlı bir çift değil mi sevgilim'
'Gerçekten de öyleler Hyun'
İkisi de bana tatlı tatlı bakarken tek kaşımı kaldırıp cidden mi diye soran bakışlar attım.
'Ya tamam ne isterseniz düşünün ben sadece yapmam gerekeni yaptım'
'Tamam tamam küçük Jisung alın şu tepsiyi Felix ile ikiniz, biriniz 17 numaraya biriniz 05 numaraya gidecek hadi bakalım iş vakti bu arada Minho nerede Jisung?'
'Gelmedi mi daha?'
'Arkamdaydı geliyordu şu tepsiyi bırakıp bakmaya gideyim'
Derken Minho elinde tepsiyle geldi.
'Nerede kaldın Minho?'
'Gelirken masadaki boşları gördüm dedim alayım bari Ryujin ve Yeji tartışıyordu onlarla konuşup aralarını yaptım'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdolün İdolü | MİNSUNG ✓
FanfictionFarklı şirketlerin idolleri olan Han Jisung ve Lee Minho çıkış yaptıklarından beri kavgalıdır. Nedeni ise debut zamanlarında aynı şirkette stajyer olup, birlikte başaracağını düşündükleri zaman ikisine de farklı olaylar anlatılarak birbirine düşürül...