24. bölüm

124 15 18
                                    

"Bundan emin misin Jisung senin gibi bir yeteneği kaybetmek istemeyiz açıkçası"

"Ben eminim efendim ayrılmak istiyorum"

"Jisung bak son kararın mı? Gerçekten başaramazsın başka bir şirkette"

"Eminim beni her türlü kabul edecek bir şirket vardır efendim merak etmeyin başımın çaresine bakabilirim"

"Ah tamam pekâlâ senin için bir dilekçe hazırlayacağım otur şurada bekle"

"Peki efendim"

Deri koltuklardan birine oturarak beklemeye başladım. Telefonuma bildirim sesi gelince kimden diye baktım.

"Minho?"

Sohbete girdiğimde Minho bana tek görünümlük fotoğraf atmıştı.

Hayır hayır yine aynı şeyleri yaşamak istemiyorum bakmayacağım.

Minho
fotoğraf

Gerçekten de gitmemi beklemişsin Sungjin haklıymış

Siz
Ne diyorsun sen Minho? Gitsene sevgilinin yanına

Minho
Sevgilim beni zaten aldatmış gerek yok gitmeme

Siz
Komiksin Minho bir daha da bana sakın yazma yüzünü bile görmek istemiyorum

Bu kişiyi engellediniz engeli kaldırmak için dokunun

Açıkçası fotoğrafı merak etmiyor değildim. Ama açmak istemiyordum. 5 dakika sonra dilekçem hazır olduktan sonra gerekli yerleri doldurup çıktım.

Bütün eşyalarımı 2 bavula yerleştirdim. Şirketten herkes çalışırken ayrıldım. Minho ile denk gelmemiştim neyseki. Eğer gelseydim çok kötü şeyler olurdu.

Ellerimde bavul öylece kala kalmıştım. Annemin evine doğru yola koyuldum. Annem beni karşılayınca olanları anlatıp ağlamaya başladım.

2 saat aralıksız ağladım kesinlikle. Ardından kendimi toparlayıp internet kafeye doğru yola koyuldum.

Kafeye geldiğimde bir bilgisayarın başına oturdum ve şirket başvuruları için internet sitesi araştırdım.

"YG ent. Mi? Güzel olabilir"

Sayfaya göz gezdirdikten sonra bu şirketin rap ağırlıklı olduğunu gördüm. Kesinlikle beni alırdı.

Başvuru formunu doldurmak için sitenin en altındaki e-posta adresine girdim. Daha önceden de bu işi yaptığım için ezbere doldurdum.

Neyseki stajyerlijte ilk 6 ayımı doldurup 8 ay yaptığımdan dolayı seçilme ihtimalimin yüksek olduğunu biliyordum.

Eve döndüğümde hiçbir şey yemeden sadece Minho ile olan fotoğraflarımıza bakmıştım.

"Her şeyin başladığı o fotoğraf buydu. Anneme göndermiştim"

 Anneme göndermiştim"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İdolün İdolü | MİNSUNG ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin