Herkes sırayla kendilerini kanıtlamıştı jüri üyelerine. Sıra bana geldiğinde Jisung jüri üyesi ile konuşmaya gitti.
Ardından tekrar yanıma geldiğinde mutsuz olduğunu fark ettim.
'Ne oldu güzelim neden asık yüzün?'
'Yanında durmama izin vermediler'
'Olsun meleğim sıkıntı değil şimdi çıkıp öğretmenimin kim olduğunu göstereceğim'
'Bunu yapabilirsin sevgilim sana güveniyorum'
Dedi ve burnumdan öptü. Bense onu dudağından öptüm. Sarıldıktan sonra sahneye çıktım ve derin bir nefes alarak şarkıya başladım.
Rap kısmına geldiğimde gözlerimi kapattım ve Jisung'un elimi tuttuğunu hayal ettim. İşe yarıyordu oluyordu... Ta ki son cümleye kadar.
Kelimeleri bir anda unuttum. Şarkının son vokal kısmını söyleyince durdum ve selam verdim. Yorumlarını beklerken çok gergindim.
Jisung'a baktığımda tırnaklarını kemiriyor bacakları çapraz bir şekilde bana bakıyordu. Benden bile daha çok gergindi.
'Evet Lee Minho... Güzeldin'
'İyiydi fakat sona kadar'
'Bende beğendim iyisin ama sanki...'
'Sanki rape fazla yeteneğin yok'
'Bence son bir şans verelim yarı finale çıksın eğer orda da hata yaparsa elemeleri geçmesin'
'Tamam o zaman Lee Minho bu senin son şansın. Eğer son bir defa hata yaparsan JYP stajyerliğini unut. Sırf yüzün, vokalin ve özellikle de dansın sayesinde buraya kadar gelebildin sakın unutma'
'Çok sağolun efendim çok teşekkür ederim minnettarım size'
Diyerek bir çok kez baş selamı verdim. Kazalarıyla işaret edince yerime doğru yöneldim ve Jisung'un yanına oturdum.
Oturur oturmaz Jisung bana sarıldı ve yanağımdan öptü.
'Yapabileceğini biliyordum sevgilim ama sonda ne oldu birdenbire?'
'Ah şey... kızmayacaksan söyleyeyim'
'Söyle sana kızacak değilim'
'Aklıma bir anda o çocuk geldi sana olan bakışları geldi sonra işte bir anda unuttum o kısmı sonra yine seni düşündüm'
'O çocuk dediğin Junhyeok mu?'
'Evet o'
'Zaten onun en ufak bir açığını yakalayım işte o zaman elimden kurtulamayacak'
'Çok mu sinirlenmiş benim sevgilim'
'Yaa ne demezsin'
'Sıra sana geliyor meleğim hazır mısın?'
'Hazırım'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdolün İdolü | MİNSUNG ✓
FanfictionFarklı şirketlerin idolleri olan Han Jisung ve Lee Minho çıkış yaptıklarından beri kavgalıdır. Nedeni ise debut zamanlarında aynı şirkette stajyer olup, birlikte başaracağını düşündükleri zaman ikisine de farklı olaylar anlatılarak birbirine düşürül...